Kyllä!
Riippuu asenteesta
Lupaavia alkioita
En! Piikkikuski = mopokuski.
Oonk mää sitte puolimotoristi, kun kesä-Kawa on Z750 ja talvi-Kawa KMX 125 ?
![]()
--Tärkeintä on lähteminen - jäiden lähteminen--
(-Tosimies ajaa säällä kuin säällä - eikä kumipukuja käytetä-)
Gas Gas EC 300
Kawa z750
Kyllä on hienoa lukea mitenkä isommilla pyörillä liikkuvat kunnioittavat meitä piikillä ajeleviaAinahan toisen motoristin kädennosto lämmittää mieltä ja useimmiten saa myöskin leveän virneen naamalle
Ja jos minusta puhutaan niin ei tämä moottoripyörillä ajelu lopu sen jälkeen kun 18 tulee täyteen vaan sen jälkeen hankitaan isompi mopotin haarojen väliin
![]()
Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
Kuutiomäärä ei ratkaise mitään. Onhan isompien moottoripyörien kuskeissakin niitä, jotka ovat hankkineet pyöränsä, koska muillakin on. Piikkikuski kohtaa liikenteessä liikkuessaan aivan samat vaarat, kuin isomman pyörän kuski, mutta huomattavasti vähäisemmällä liikennekokemuksella ja pyörän tehoilla varustettuna, joten kaikki kunnioitus noita rämäpäitä kohtaan. Aivan varmasti moikkaan, jos pystyn ja huomaan![]()
Samoilla linjoilla mennään. Tosin toivoisin piikkikuskien vastaavan lapasen nostoon vähän aktiivisemmin, tai onko laiskuus merkki harrastuksen hiipumisesta kun auton rattiin oikeuttava ikä saavutetaan. Motorismi on mielestäni elämäntapa ja se näkyy...ja sen täytyykin näkyä, minun mielestäni.(kale @ Joulu. 14 2007,06:07) kirjoitti
![]()
![]()
Lupaavia alkioita, kylla niita tulee morjestettua
CBR 1000F *Kaikki Liha Tottelee Kuria
http://www.hondariders.fi
Mielestäni kaikki 2-pyöräistä moottorivoimalla kulkevaa laitetta ohjastavat ovat joko JO motoristeja tai sellaisiksi kehittyviä. Kuutioihin vertaileminen on aivan älytöntä ! * Onhan noita kuutioita meilläkin yhteensä yli 2000, mutta mitä sitten?
-Jätetään ne kuutiot jäisinä vaan drinkkilasiin, ja nautitaan moottoripyöräilystä!
Macce
http://www.mkkv.fi/
https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/
ex. BMW K1300S -14
ex. BMW K1300S -12
ex. Triumph Trophy SE -13
ex. BMW K1200R Sport -08
ex. Honda ST1300 -07
ex. Suzuki M800 -07
Jos ottaa huomioon pyörien lukumäärän Suomessa,niin kysymyksen voi hyvin asetella toisin päin![]()
Alte et late
Ilman muuta.
Joka ei ole piikillä aloittanut niin onko sellainen oikea motoristi ?.
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
Hienoa että piikkikuskejakin kunnioitetaan samalla tapaa kuin muitakin... Itsekin kun ajelen piikillä, ja olen mielestäni "truu" motoristi, jos niin voi sanoa. Eli ajan ajamisen ilosta, kertoo kai siitä viime kesän 10 000km saldokin.Käytännössä kaikki morjestavat takaisin, itse olen usein se ensimmäinen. Tässä on vielä sellainen hommeli, että kun rahat on tiukassa, joutunen piikillä ajamaan vielä pitkään ison kortin jälkeenkin... Jolloin stereotypia 16v finninaamasta piikin selässä ei enää pidä paikkaansa.
Tunnenpa erään joka osti kalliin pyörän (ei piikki, n. 1000cc), ja ajaa sillä hyvin vähän. Se on sellainen statuspyörä. Ja sitten jotkut kaverit ajavat piikeillään silloin tällöin, ja odottavat kovasti autokorttia ja tuuning bemaria. No rispect.
Mutta odotan silti sitä päivää, että olen kiistämättömästi truu motoristi. Ei tule niin alistettua oloa vastatuulessa ja ylämäessä.![]()
youtube.com/user/mototuomas
sieltähän se harrastus lähtee!kait ne on samanlaisia"motoristeja"kun muutkin.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Kyllä on.
Innostuneita ja motivoituneita, vain kokemusta puuttuu. Meidänkin likka vetäisi kahtena kesänä 12tkm. Ei se helppoa ole vanhemmille ainakaan 1. kesänä, toisena keväänä jo pyysi ottamaan pois lisävarusteena hankkimani keskituen koska se ottaa aina kiinni mutkapätkillä![]()
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Tyhjentävästi sanottu!(Jyri @ Kesä. 20 2005,14:30) kirjoitti
Vai vielä kuutiotilavuuksien mukaan luokittelemaan?
<p>Vanha patu..</p>
Välillä tulee mopopoikiakin moikattua![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ei ole piikkikuski motoristi...
Ninja forever, man!
Kuutiot eivät kuvaa motoristin tasoa,ainostaan taloudellista tilaa![]()
Alte et late
Kyllä piikillä ajavatkin ovat motoristeja siinä missä me muutkin. Heillä on vain laiskemmat pyörät ja vähemmän kokemusta.
Tottakai!
Ja kaikki motoristiksi tunnistetut morotetaan. Välillä myös mopoilijatkin, ompa "jätskikauppiaskin" tullut joskus moroteltua, ei välttämättä tarkoituksella. Muistuttaa vaan erehdyttävästi motoristia
.
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Totta kai ne on motoristeja siinä kun muutkin. Mä vaan ihmettelen että suurin osa niistä pyörii nurkilla kun voisi ihan hyvin tehdä niillä pidempääkin reissua.Muutama vuosi sitten meillä oli Norjan turneella mukana juniori piikillä ja hyvin pärjäsi melkein kolmetuhatta kilsaa sekalaisessa säässä.Asennekysymys ottaa ne mukaan,asennekysymys tulla mukaan.
Kyllä ne piikkikuskitkin on motoristeja
Onhan noita "kykyjä" niin isommilla pyörillä, kuin kevarillakin ajavissa.
Kyllä minä ainakin tervehdin vastaan tulevat piikitkin.
Lahjattomat treenaa
Kyllä he motoristeja ovat, valoistakin liukkaammin lähtevät.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Itse vanhana piikkikuskina vastaan, että todellakin on. Toki jos asenne on päin honkia, on asiaa syytä miettiä uudelleen.
Mielestäni skootterit ja kolmipyöräiset sitten ovat omaa sakkia.
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Oon mä motoristi
Joo, asenteestahan se riippuu, löytyy niitäkin ikätovereita, joita en motoristeiksi sano, vaan heille tuntuu tuo piikki olevan laite, jolla ei koskaan mennä vain fiilistelemään, eikä ajamisesta muutenkaan hirveästi välitetäToistakin ääripäätä löytyy, mutta vähän vähemmän, itse paahdan semmoset 10tonnia vuodessa piikillä, aina kun aikaa on. Ensi kesänä töiden takia voi tosin olla hieman vähemmän aikaa, mutta jostain sitä on pakko repiä vaikka väkisin
![]()
He ovat aloittelevia motoristeja joista osa jatkanee harrastusta myös aikuis-iällä. Moikattua ei kyllä tule, kun niin pieniä ja hoikkia pyöriä ei erota edestä päin skootterista. Menestystä heille harrastuksensa parissa.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Harva piikki kavereista siirtyy oikeaan moottoripyörään, mutta kyllä he ovat motoristeja. Aina lapanen ojossa![]()
No ainakin, jos se nuori ylittää uutiskynnyksen niin siinä lehdessähän lukee "nuori motoristi kuoli auton ja moottoripyörän..."
Kyllä monella vanhalla röjöllä hikittävällä piikkikuskilla voi olla mielenkiinto pyöriin ja halu tehdä uhrauksia ajamisen takia ihan eri luokkaa kuin tuoreet hintalaput goretexeissään loistaen nenänvarttaa pitkin tähtäilevillä uusilla BMW'eillä ja Harleyllä valuttavilla pieruilla.
Jotka ovatkin ihan melkein koko ensimmäisen kesän ajettuaan niin tosimotoristeja ettei mitään japsip*skojen kuskeja - piikkiteineistä puhumattakaan - pidä missään nimessä tervehtiä.
Piikkihurjat maanrakoon dissaavat pasaset nyt harvemmin sytyttävät mailmaa tuleen omilla aikaansaannoksillaan.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
On ja ei ole... Moni ainakin nuoruuden kotipaikkakunnalla ajelee kevarilla huoltikselle tankkaan ja sitten taas johki hengaan, käy ehkä 20 km pääs sillä koko aikanaan...En niin pidä näitä, jotka piikin hommaavat tehokkaaksi "mopoksi" sutimiseen ja p_mp_n metsästykseen, mutta jos mutkalla tulee vastaan tai muuten meno kohdallaan niin käpälää pystyyn vaan...
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX