Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 125:een 125:sta
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Heinä. 21 2005,14:11) kirjoitti
    Lainaa (Junnu82 @ Heinä. 21 2005,11:38) kirjoitti
    ...voin väittää että stuntharrastukseni antaa minulle paljon paremmat mahdollisuudet selvitä liikenteen yllättävistä tilanteista, kuin mitä monella 20tkm vuodessa ajavalla matkamotoristilla on.
    Aijjaijjaijjai! Onpas pojalla ihan väärä asenne! Sehän on niin, että hyvä kuljettaja ei edes joudu tilanteisiin mistä taitava ehkä selviää!! Ja 20tkm vuodessa wingillä tuo sitä liikennesilmää ja ennakointia, mitkä ei missään nokittamisessa tai radalla kehity!!
    Ja mitäs kaikkia fraaseja niitä nyt olikaan...? No lisäilen sitten myöhemmin jos muistuu mieleen.
    Niin kuin aiemmassa viestissä totesin ainoat tavat vähentää onnettomuus riskiä ovat tarkkaavaisuus ja pyörän hallinta. Tarkkaavaisuus olisi kai pitänyt kirjoittaa ennakointi, jotta olisit ymmärtänyt oikein. En siis halua väheksyä ennakointia tai tarkkaavaisuutta sen perusteella että tilanteista selviää jos osaa ajaa.

Kohdassa jota lainasit kirjoitin yllättävistä tilanteista. Sellaista wingin kuljettajaa ei löydykkään, joka pystyy ennakoimaan kaikki liikenteessä vastaan tuleva äkkitilanteet. (hirvet, sairaskohtaukset, ajoneuvojen viat ym.) Näihin tilanteisiin viimeinen toivo on pyörän hallinta. Tietenkään se ei ole varma pelastus, mutta kuten sanoin, se parantaa mahdollisuuksia.
    Lainaa (Junnu82 @ Heinä. 21 2005,15:48) kirjoitti
    Lainaa (Hermanni Hiiri @ Heinä. 21 2005,14:11) kirjoitti
    Lainaa (Junnu82 @ Heinä. 21 2005,11:38) kirjoitti
    ...voin väittää että stuntharrastukseni antaa minulle paljon paremmat mahdollisuudet selvitä liikenteen yllättävistä tilanteista, kuin mitä monella 20tkm vuodessa ajavalla matkamotoristilla on.
    Aijjaijjaijjai! Onpas pojalla ihan väärä asenne! Sehän on niin, että hyvä kuljettaja ei edes joudu tilanteisiin mistä taitava ehkä selviää!! Ja 20tkm vuodessa wingillä tuo sitä liikennesilmää ja ennakointia, mitkä ei missään nokittamisessa tai radalla kehity!!
    Ja mitäs kaikkia fraaseja niitä nyt olikaan...? No lisäilen sitten myöhemmin jos muistuu mieleen.
    Niin kuin aiemmassa viestissä totesin ainoat tavat vähentää onnettomuus riskiä ovat tarkkaavaisuus ja pyörän hallinta. Tarkkaavaisuus olisi kai pitänyt kirjoittaa ennakointi, jotta olisit ymmärtänyt oikein. En siis halua väheksyä ennakointia tai tarkkaavaisuutta sen perusteella että tilanteista selviää jos osaa ajaa.

Kohdassa jota lainasit kirjoitin yllättävistä tilanteista. Sellaista wingin kuljettajaa ei löydykkään, joka pystyy ennakoimaan kaikki liikenteessä vastaan tuleva äkkitilanteet. (hirvet, sairaskohtaukset, ajoneuvojen viat ym.) Näihin tilanteisiin viimeinen toivo on pyörän hallinta. Tietenkään se ei ole varma pelastus, mutta kuten sanoin, se parantaa mahdollisuuksia.
    No se mun viesti oli ironiaa. Vähemmän ORGia seuranneelle se ei varmaan oikein välittynyt... Noi mun kirjoittamat fraasit nimittäin nousee täällä aina esiin kun on rataharjoittelusta yms puhetta.

Mutta jos ihan tosissaan puhutaan, niin hyvin pitkälti oon samaa mieltä kuin sinäkin. Stuntatessa mopon käyttäytyminen kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa tilanteissa menee pikkuhiljaa sinne selkäytimeen ja varmasti siitä on hyötyä ihan normaaliajossakin...
    Lainaa (Matkalahna @ Heinä. 21 2005,08:19) kirjoitti
    Eikö se näille maantiellä vouhkaaville asennevammaisille ole ihan sama, mikä lappu siellä tolpassa seisoo, oli se muuttuva, kiinteä tai vuorokauden mukaan vaihtuva?

Tärkeintähän heille on se, että mennään rankasti rajoitusten yli, oli se mikä tahansa, jotta sitten päästään haukkumaan poliisi, virkamiehet, tienpitäjä ja muut tielläliikkujat sitten kun jotain sattuu, saadaan sakot tai kortti otetaan hyllylle.
    UUH, kärjistystä kerrassaan. * Tärkeintä tuskin on rikkeen/rikoksen maksimointi, sillä idiootti ja vetomieskin sen tietää että mitä isompi rike/rikos, sitä vähemmän sen suorittajalla on siihen sanomista. Mä näkisin tän asian niin, että tärkeintä on ajaa kovaa ja saada siitä ne kiksit eikä siitä että taas ajettiin neljä kertaa äksympää kyytiä kuin nopeusrajoitus sallii. Mulla ainakin on sitä isompi pelko perseessä mitä isompi ylitys. Mieluusti näkisin vapaata baanaa ja painaisin sillä 250km/h lasissa hetken hurmassa - eikä harmittais yhtään vaikka en sais edes ylitettyä nopeusrajoitusta. Ymmärrätsä? Tosin mä en voi puhua noiden sun mainitsemien "maantiellä vouhkaavien asennevammaisten" puolesta, en mielestäni lukeudu heihin.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Auts. No nyt alkaa valjeta kun luin pilke silmäkulmassa tuon aiemman viestisi. Sori kun en tajunnut. Katselin vähän nimimerkkiä ja ihmettelin, mutta ei ne palaset aina loksahda heti kerrasta.
  5.  
    mutta jos keulitaan ihan vaan pikkasen: 2m keulintaa
    KTM
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345