EVVK koko jutulle, ajan kuinka lystään niin pitkään kun pyörän päälle taivun, sitten kun en taivu vedän rollaattorilla kahtasataa keulapystyssä sortsit jalassa kukkahattu päässä.....piste.
" päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
Eikös se ole sama asia kuin aseiden kanssa: ei ne aseet tapa, vaan ihminen tappaa...Ei se keuliminen tapa, ihminen tappaa...
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
mahdoton...?
V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!
Before thinking, do it. Twice.
Hihhih
Mää keulin vaikken osaakkaa, vedän
230 mittarissa ku ei enempää kulje.
Oisse kiva joku busa tai ehkä tämmöselle
vanhalle xx.
Kuhan mouhusin tossa aikasemmi.
Ränränränräääääääääääänäääääääääänääääääääänääääää ää
Näinhän se on, mutta tästä ei saa aikaiseksi mehukkaita otsikoita.(muke83 @ Kesä. 20 2005,14:27) kirjoitti
Hankintaan kaikille motoristeille "pyöränkantolupa"
"Keuliminen tappaa" on samaa sarjaa kuin "veikkaamalla voittaa". Molemmissa on mahdollisuus, mutta todennäköisyys on pieni.
-vain nynnyt eivät keuli tai aja ylinopeutta-
No hra JH:n tapauksessa siinä ei olekaan mitään kummallista. Sitä samaa surullisen kuuluisaahan se...(MattiR @ Kesä. 20 2005,10:34) kirjoitti
Mutta noin yleensä tuommoinen ei kait sais, tai ainakaan tarttis olla mikään 'tottakai', nimenomaan viran puolesta. Eräänlaista korkean virka-aseman väärinkäyttöä tuokin.
Mutta niinhän se on, että eihän se mualima yhteen komisarioon tai hänen mielipiteisiinsä kaadu. Rock on.
Usein kyllä, mutta joskus myös kommentoijan päässä. Odotahan vaan kunnes sullakin sattuu joskus käymään vahinko tai huono säkä jossain Varkauden poliisin toimialueella...kirjoitti
![]()
"Mitä ihmettä Te luulete poliisin viranpuolesta sanovan?
Tottakai nuo jutut ovat tuon kaltaisia. Mitä ihmettä Te oikein odotitte?"
oon tota miettinyt, että jos itse olisin poliisimp mies, niin mitä tekisin. menisin ratsaamaan mopojen jarruja kouluihin, virityksiä katselisin vähän sormien välistä, kunhan ollaan vielä kevyessä 'vireessä'. eli ollaan 50cc:llä liikkeellä.
Pyörien nopeuksia ratsaisin koulujen kohdalla ja taajamissa.
Odottelisin moottoritienrampissa, että pyörä tulee, antaisin pari kilometriä sille etumatkaa ja vetäisin vilkut päällä 250km/h perässä, sitten pyssäisin sen, puhelisin paskaa, katsoisin jarrut ja sanoisin, että hyvää matkaa.. Kattellaan. Ja taas ramppiin odottelemaan seuraavaa.
Sitten kävisin keulittelemassa paikallisilla stunt suorilla popopyörällä.
tulospalkkauksen kolme pakollista sakkoa ottaisin repimällä jostain savuttavasta mazdasta kilvet ja jossain sopivassa liikennevalossa pari kännykkään puhujaa.
jos joku vetäis törkeitä ohituksia ja vaarantaisi liikennettä niin sitä vois sakottaa kanssa. ainakin rikesakko.
Se voisi olla hauska homma kun ei ottaisi liikaa stressiä siitä.
joutusin kyllä ajamaan ilman kilpeä, ettei kukaan ilmoittaisi mun toimista
J
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Jaa a ihan asiaahan tuo haastellu. Reikä päät ajelee nykyään tonnisilla, ja jarrut mei pelaa enää niissä nopeuksissa joilla jotkut revittelee. Ite harrastan keulimista joten en oo mikään nunna. Niin mut muistakaa kaikki 4 vuoden sisällä kelulimis harrastuksen aloituksen jälkeen on harrastajat joko kerran loukkaantuneet niin että lopettavat tai ovat päätyneet arkkuun. Siks se onkin ihan helvetin hyvä harrastus, tarvitaan reikäpäitä eikä marjanpoimijoita![]()
Mustanaamio kerhon alajaosto Reilujen kerho.
Ei kai kaljalla ollut osuutta tapahtumaan? Asiallista Batman meininkiä(xjrrrrräyh @ Kesä. 19 2005,21:43) kirjoitti
Itse oon miettinyt että onko mp-poliisit meitä motoristeja vastaan. Olen jostainkuullut että alunperin mp-poliisi perustettiin motoristeja hallitsemaan liikenteessä. Mut ois se kiva jaella R1:sen selästä sakkoja tuolla, myönnetään ja houkutella porukkaa kaikenmaailman bamppers temppuihin.
Jos oisin R1 kyttä mulla ois aivan varmasti karvat liimattu kypärään ja bombers huppari päällä. Soluttautuisin ja jakelisin sakkoja. Niin ja ois se kiva nähdä jonkun vanhemman ihmisen naama kun kirjoittelisin sille sakkoa karvakypärä päässä![]()
![]()
Jos ei menis naama peruslukemille niin vielä poliisin harveeraamisesta pari päiväsakkoa lisää
- Muiden onneksi en ole mp-poliisi
![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Huono tie, parempi mieli
Älä nyt unta näe ...(Bomber @ Kesä. 20 2005,11:21) kirjoitti
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Mulle on aivan sama mitä lehdet tai joku kuppanen poliisi setä höpöttää,ajan pyörälläni joka tapauksessa juuri niin kun itse parhaaksi näen..ihmetyttää vaan nykyään nämä mp.org:issa välittömästi alkavat jäsenien väliset kinastelut..
ja toi 10tkm,ei nyt mielestäni ole mikään ylistämisen asia,mulla on kertyny 1.4-21.6 8000tkm,ja meno jatkuu(vaikken kovin hyvin töiltäni pääse aina ajelemaan)
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
"Niin mut muistakaa kaikki 4 vuoden sisällä kelulimis harrastuksen aloituksen jälkeen on harrastajat joko kerran loukkaantuneet niin että lopettavat tai ovat päätyneet arkkuun. Siks se onkin ihan helvetin hyvä harrastus, tarvitaan reikäpäitä eikä marjanpoimijoita"
mistäs tilastosta tää on
Itsellä taitaa mennä jo yli 4 vuoden. ja homma on muuttunut turvallisemmaksi, kun jarrun käyttö rupeaa toimimaan ja nopeudet on laskeneet.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
juu ja taivaaseen pääsee vain mormoonit(NewmanRS @ Kesä. 21 2005,08:36) kirjoitti
![]()
Seksikin voi olla. Voi tulla jos jonkinlaista pöpöö.(NewmanRS @ Kesä. 21 2005,08:36) kirjoitti
![]()
Elämäkin taitaa olla...![]()
Ei pitäis lukea tällasta yövuoron jälkeen heti herättyä, meinaa mennä kahvi väärään kurkkuun...
Tosikoita, onko heitä..?![]()
"Kunnon motoristin tunnistaa jo varusteista" Ilmankos Ghostriderilla on aina ajovermeet viimesen päälle= kunnon motoristi...
Joku konsta on näemmä päässyt pätemään julkisuudenkiilto silmissään.. ei tiedä itkeäkkö vai nauraa tolle jutulle.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Mä en henk.koht. harrasta kaahaamista taikka keulimista. Ainut kerta poliisiratsiassa 15 vuoteen oli pari viikkoa sitten Kiikalassa Bomber-tapahtumaan mennessä *(canepazzo @ Kesä. 20 2005,15:25) kirjoitti
. Poliisi toivotteli turvallista matkaa ratsian jälkeen.
No problem.
...siniset silmät ja naurava suu...
Ei konstaapeli Haapala kuulemma osaa ajaa prätkällä,se käyttää maasturia,mutta se osaa Neuvoa kaikkia muita....ja Hyvin!![]()
kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
Tuo poliisin selvä pässinliha haisee mädälle, siksi en sitä kovin mielelläni suuhuni suostu työntämään, olin sitten ipana tai en. Suppeassa kaveripiirissäni on heppuja, jotka ovat itseni lisäksi keulineet, hengissä kuitenkin vielä näyttävät olevan. Miksei siis heitä keuliminen ole hautaan saattanut?(hannuman @ Kesä. 20 2005,11:25) kirjoitti
Mopon jälkeen oli taukoa vuosi poikineen, tämän jälkeen jätin muutaman askeleen väliin ja ostin 600-kuutioisen enduron, jolla keulin kuolematta. Sittenpä ostin 9R:n jolla olen myös keulinut kuolematta. Mikä minussa on vikana?
Tuon enduron ostettuani väänsin bensahanan auki ja läksin ajamaan, saman tein 9R:n kanssa. Muita hanoja en ole auottavaksi löytänyt. Joskus olen jättänyt (vahingossa) hanat aukomatta ja keuliminen loppui tuolloin lyhyeen, hengenvaaraa ei kuitenkaan aiheutunut.
"Poliisi puhu asiaa senki paskaleuat, kaikilta kortti
pois". Keiltä kaikilta? Meiltä, jotka tähän keskusteluun on osaa ottanut? Vai kaikilta, jotka keulimisestaan ovat maininneet? Vaiko niiltä, joilla on paskaleuka?
Heeii tuo oli vähä niinku vitsiin päin menevää.(Northern_lights @ Kesä. 23 2005,10:09) kirjoitti
Kärjistin ja uhosin.
Kortin vois kyllä ottaa vaikka viikoks
pois jos keulii taajamassa vaarallisessa
paikassa.
On se kivaa keulia ja ajaa urku auki,
aika/paikka täytyy natsata, tosi
vetomies huolehtii etä a/p on ok.
hyvää Jussia vaan kaikille![]()
![]()
nooh.. jos juttusille yltyvät poliisisedät, sitä varmemmin teen samoin ku yx tuttu.. sammakko. http://gprime.net/video.php/bassbumpers pysykööt hyö omas kastissaa.. ja mielipiteissää. nii mieki.![]()
650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
Etkö jo tajua että kortti lähtee hyllylle jo kolmenkympin ylinopeudesta, ilman neuvotteluja. Ja jos enemmän mitattu, niin vielä pidemmäksi aikaa. Jos keulit, nopeudet ylittää varmasti rajoitukset.(Hannula @ Kesä. 19 2005,16:29) kirjoitti
edit: henkilökohtaisuudet siivottu
t:Holtsu
Pysytään hengissä kesä kerrallaan
Ihanko varmasti? Keulia voi kävelyvauhtiakin jos osaa.kirjoitti
Eli, ei varmasti.
Mistä essonbaarista tuon kolmenkympin ylityksen repäisit? Ei kortti lähde pelkällä ylinopeudella ennenkuin ylitystä on 40km/h jos ei muuta hölmöile siinä samalla. Päiväsakoille maksamaan ylimääräistä tienkäyttömaksua toki pääsee jo paljon aiemmin.(Jutajammu @ Kesä. 24 2005,01:36) kirjoitti
Kolmenkympin ylityksestä lähtee kortti ainakin kuukaudeksi, jopa kahdeksi. Piste. = .(Korruptio @ Kesä. 24 2005,14:38) kirjoitti
Do you have premonitions of déjà vu?
Pelkästä ylityksestä siis. Onko käytäntö tiukentunut? Milloin?(motometu @ Kesä. 24 2005,16:08) kirjoitti
Pitää paikkansa. Kaveripiiristä yksi kiihdytti taajamassa liikennevaloista 50-alueella 80km/h tutkaan. Mistään keulimisesta ei ollut kyse. Lopputulos: Kortti pois 2kk, + kovat sakot päälle. Käytäntö tiukkeni muistaakseni maalis- tai huhtikuun alussa 2005.(Korruptio @ Kesä. 24 2005,16:11) kirjoitti
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
40 km/h ylitystä on se raja, sen jälkeen menee kortti yleensä automaattisesti. 30 km/h:n ylityksestä voi hyvinkin viedä, riippuu paikalla olleesta poliisista. Siis 30 km/h:n ylityksestä EI mene kortti automaattisesti hyllylle. Ja ne pisteet voitte vaikka lähettää postissa Jurvan kunnan jäteosaston varapuheenjohtajalle.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle