Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    kertokaas gurut onko kukaan koskaan kuullut että joku olis tehnyt 1990 malliseen vifferiinsa penkinalle putken.

Tuommosella pikasella vilkasulla näytti tämmöselle poronpeukalolle lähes mahdottomalta tehtävältä. Mahdon ei niinkään ole itse pöntön sommittaminen penkinalle, mutta sinne putken kääntely tuottaa varmaan ongelmaa näytti nimittäin aika ahtaalta tuo.

Kitookset jo etukäteen.
    pyörää vailla.
    No ei varmaan kamalasti lohduta mutta aika pahalta se paikka näyttää. Elikkäs ei liene kamalan helppo homma, ne ketkä osaa, tekee toki mitä vaan. Saahan siihen highpipea jos haluaa hiukan muuttaa ulkonäköä..

...kuva...
    X
    Lainaa (Mätky @ Kesä. 17 2005,13:27) kirjoitti
    Saahan siihen highpipea jos haluaa hiukan muuttaa ulkonäköä..

...kuva...
    Mitenkä sitten, kun tuon haluais vielä molemmin puolin? Vasemmalla näyttää vielä ahtaammalta. Mulla malli on 800Fi, mutta se ei asiaa muuksi muuta. Yhtä paljon on ketjujen puolella jo kilkettä valmiiksi.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    Onhan noita, RC- 36 mallissa nähty, omatekoisia kylläkin. Minnekkäs netistä on kadonnut se ruåttalaisten värkkäämä tuplaturbo vifferi (rc-36) jossa oli tuollaset penkinalta tulevat letkut, en ole löytänyt sivuja hetkiin...

RC- 46; een( 800fi) saa tehdastekoisia tuplia satulan alle, valmistajina muistaakseni BOS ja ainakin "Wolf underseat" hakusanalla löytyy .
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
    Kyllä kait sellaisen saa tehtyä kun on vaan aikaa ja paikka. Tein itse high mallin toissa talvena. Oikealle puolelle, yoshimuran hiilikuitu trioval vaimentimella. Oli tietty värkkäämistä kun samalla otin kollektorin pois!! Aika hyvä tuli vaikka itse sanonkin.. Ei muuta kuin talviprojektia pystyyn!!
    Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!

Honda vfr vtec
    Joskus tuli tuollainen väännettyä. VFR on jo mennyt, mutta osia olisi vielä siihen tallella ja olisivat myynnissäkin, jos kiinnostusta löytyy.

Olisi sitä varten takakate, häkki, takalokari, takatapit, 4-2-1 putki ja jonkinlainen pönttö.

Heittämällä osat eivät paikalleen mene, mutta pienellä värkkäämisellä ne saa laitettua. Putsari ja suuttimet menevät kyllä samalla vaihtoon.

Niko
    Paiskaappas yhteystiedot, alkoi kiinostamaan tuo systeemi!!!
    Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!

Honda vfr vtec
    nottapa mielessäni on pyörinyt perverssi ajatus että fiksaisin tuosta 94 malliin tarkkoitetusta huggerista tuohon omaan 90 sellaisen ja repisin nuo nykyiset ihme kumi/muovihärpäkkeet pois, tällä toimen piteellä minnun mielestä saisi lisää tilaa piipuille.

Myöskin olen tässä tyhymänä miettinyt että mikä perskatti tuo hirviä pönttö on tuolla pyörän alla jokkui katti ? vae mikä helvetti. Voiskohan sitä teherä niin että repis sen helvettihi ja junttahais suoraa rööriä vaan änkkäriin asti vaiko kuinka tuota uskaltaa ränssätä.
    pyörää vailla.
  9.  
    Tekemäni putki oli parin talven projekti. Ekana vuonna tein 4-2-1 putken ja seuraavana vuonna homma kasvoi lisää.

Koska en kuitenkaan halunnut tuhota pyörän alkuperäisiä osin niin hommasin tilalle toiset. Vaimentajan saa mahtumaan pelkin jotenkin, mutta eritykset kannattaa tehdä kunnolla. Mulla oli pönton ja rungon välissä 15mm kevlar-mattoa. Satula ei pahemmin lämmennyt, mutta takakatteet olivat kuumemmat.

Lisää voi kysellä osoitteesta niko.aavasaari.poista@luukku.com