Sivu: 20 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1275:sta
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (drzjar1 @ Maalis. 20 2006,10:40) kirjoitti
    Lainaa (Karban @ Maalis. 20 2006,09:57) kirjoitti
    Sikäli kun tohon takaiskariin oikeesti voi jousen vaihtaa niin tämähän olis helvetin edullinen tapa saada parannusta. 89e maksaa takajousi. Etujouset 99e.
    http://www.wilbers.de
    Mie olen kyllä (vieläkin) siinä käsityksessä että takajousen voi vaihtaa S/SM -versioonkin ja että ko iskari on huollettavissa. Suzukin manuaali levittää disinformaatiota
    http://www.thumpertalk.com/forum/sho...d.php?t=349214
    "SM is the same - did mine a few weeks ago - takes just a minute"

Mutta mikä helvetti toi "clevis" (Suom. yhdyskaari, haarukka, haarukkayhdistin, haarukkapää, haarukkavipu; karpiinihaka; U-muotoinen ketjunivel; pääte) on mitä ei sais ottaa pois jousta vaihtaessa? Ilmeisesti ton alemman kuvan "8":n kun irrottaa niin jousen saa pois.

Näkyykö se tässä kuvassa (SM:n iskari)

Tai tässä (E:n iskari)

Olisko se salaperäinen "clevis" tämä iskarin alapään haarukkamainen osa jonka läpi tuo alimmainen pultti (6 ja 13) laitetaan?

KTM950SE
    Liittyi May 2003
    Lainaa (drzjar1 @ Maalis. 20 2006,12:20) kirjoitti
    Olisko se salaperäinen "clevis" tämä iskarin alapään haarukkamainen osa jonka läpi tuo alimmainen pultti (6 ja 13) laitetaan?
    No se tuntuis ihan järkeenkäyvältä, ja suomennosta kun tarkemmin kattoo niin siihenhän se taitais viitata.

Ei muuta ku säästöpossua täyttämään vaan. Kumpikohan noista jousista sopis meikäläisen ruholle (90kg+ajovarusteet) paremmin, 6.0 vai 6.5 kg/mm?
    Se "clevis" on vain ja ainoastaa jousen jännityksen voimalla kiinni. Ai, mutta tuossahan näyttäis olevan joku faking lukkorengaskin vielä... Eli, kun löysää jousen kiristinrenkaat(alempi kuva osanro 7), niin jousesta "katoaa" jännitys, jolloin sen "cleviksen" saa pois ja jousi tulee pois iskarin ympäriltä. Sm:ssä ei minunkaan käsitykseni mukaan tuo ole mahdollista.
    Mutta, jos joku teistä saa vaihdettua takajousen, niin ilmoitelkaahan sitten tänne, mä kans voisin vaihtaa sekä taka- että etujouset.

Thumpertalkissa olleissa ohjeissa kerrotaan, että clevistä ei saa poistaa jousta vaihdettaessa. Jousen pitäis sopia tulemaan poies kun renkaat (8) on poistettu. E/S/SM malleissa on sama takaiskari eli ohje pätee SM:on. Näin siis TTssä on väitetty, uskokoon ken tahtoo.
    KTM950SE
    Liittyi May 2003
    Usko vie vaikka läpi harmaan kiven. Kaipa sitä tarvii saksan poijjaalta tilailla uutta jousta jossain välissä.
    Lainaa (Karban @ Maalis. 20 2006,14:08) kirjoitti
    Usko vie vaikka läpi harmaan kiven. Kaipa sitä tarvii saksan poijjaalta tilailla uutta jousta jossain välissä.
    Llloistawaa! Täällä on nimittäin toinen 90+ kilon kukkakeppi, jota kiinnostaa myös jämympi alusta.
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Nonnih! Kertokaapas nyt tyhmälle, että mitkä julmetun letkut siitä originellista kaasarista pitää repiä irti, ennen ku mä revin kaikki letkut pois ja alan laittamaan niitä yks kerrallaan takaisin.
    Mä näin jossain sellasen kuvan missä ne oli osoitettu hyvinkin selkeästi... AUTTAKAA toverit
    Joo joo, nii mä tiedän, että pitäis ostaa se fcr39, mut ku ei oo paaluu just nyt!!!
    Miksi siitä pitäisi poistaa jotakin? Pikemminkin neulan voisi _vaihtaa_ dynojetin neulaksi samalla kun tekee 3*3 modin.
    KTM950SE
    Juu, dynon 3x3 modaus on jo tehty, mutta kun isot pojat on puhunu ja poistellu jotain v***n letkuja siitä vehkeestä...
    No siinä on kyllä paljon kaikenlaista mutta pitäisikö niiden riipomisesta olla jotain hyötyä?
    KTM950SE
    Sen mä just haluaisinkin tietää... Ja JOS siitä on jotain hyötyä, ni heti tahtoo tietää ne turhat letkut!!!
    Siellä kaasarin alaosassa on joku magneettiventtiilin näköinen vehje. Siihen tulee ilmaletku luistin päältä ja toinen jatkuu ulkoilmaan päin. Sähköjohto on tietenkin kans.

Oliskohan se tämä se juttu minkä ne isot pojat käski poistaa?

edit: manuaali nimittää sitä "piston valve control solenoid" ja se on euro, UK ja israelin versiossa. Koska sitä ei jenkkimallissa tarvita, se on selkeästi ylimääräinen kampe.

KTM950SE
    Juu, ja mitä ihmettä tossa vehkeessä tehdään jollain anturilla vaihdelaatikossa? Onko se joku "voimanrajoittajaetteijätkätkeuliympäri"assy?
    Ku mä oon nyt ihmetelly niitä kaiken maailman letkuja ja sähköjohtoja, mitä menee ja tulee kaasariin, ni luulis et siellä on vähintään joku sydämmentahdistaja unohtunut japanian inzinööriltä...ja minkä ihmeen takia sieltä mustalta huohotinkotelolta tulee letku ilmanputsarille??
    Nyt viisaammat pois sieltä sohvilta ja tänne neuvomaan tyhmempiä, korjataan, tyhmempää!!! [img]c:\temp\1918_12.gif[/img]

Tarkoitatko osaa nro:54?

Tyhmyyteen ja viisauteen en ota mitään kantaa mutta jotain DRZtan sielunelämästä on tarttunut muistisopukoihini 3vuotisen omistusuran aikana:

se vaihdetunnistin on niinkuin epäilitkin joku voimarajoitin pikkuvaihteille. Olen kytkenyt sen varmuuden vuoksi poies. Vapaatunnistinta ei kannata kuitenkaan hukata eli siis ko mokkula ilmoittaa vapaan lisäksi vaihteen (1,2 tai isompi)

piston control solenoidin lisäksi kaasariin liittyy PAIR-tsydeemi, senkin voi ihan huoleti poistaa. Jouduin poistamaan muzzy-projektin tieltä.

black boxista air boxiin tulee letku siksi, että öljyhuurusaasteet palavat männän päällä eivätkä pääse ilmakehää saastuttamaan. Ei aiheuta mitään toimenpiteitä koska siitä ei ole mitään haittaa, päinvastoin maailma pelastuu.

54 missä kuvassa?

KTM950SE
    Pistetään nyt tännekkin tämä.
    Eli jos joku teistä on myymässä putkeaan pois niin minä olen kiinnostunut.

Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
    Liittyi May 2003
    Jos jotakuta kiinnostaa 320mm etulevyn käyttö DRZ SM:ssä niin Brakingilta löytyy siihen adapteri. Sama adapteri jolla S/E/K -malliin saa 270mm etulevyn.

Hassu juttu sinänsä että tuo adapteri E/S/K:ssa mahdollistaa 20mm isomman levyn käytön ja SM:ssä vain 10mm -> SM:ssä on aika pienikokoiset palat ja tuo adapteri siksi että palat ottaisivat 320mm levyyn mahdollisimman ulkoreunaan kiinni - parempi jarrutusteho. "Full contact" kuitenkin. TT:stä vakoilin tiedot.

Kuviin linkkejä:
    http://images.snapfish.com/345%3B9....5nu0mrj
    http://images.snapfish.com/345%3B9....4nu0mrj
    http://images.snapfish.com/345%3B9....6nu0mrj
    Lainaa (Temex @ Maalis. 20 2006,10:26) kirjoitti
    Slipari ja alkukäyrä tilauksessa ja hinta on TOSI kohdallaan!!!
    Toisen threadin perusteella päättelen että tilasit Leovinssin röörit ilmeisesti tuolta craft24.de:sta - mitäpäs maksoi koko setti alennuksineen? Saitko siis alkukäyränkin tuolta? Mitkä olivat tuotenumerot?
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Ite kattelin kans craftilta leovincee ja sliparin hinta oli kyllä mielestäni kans TOSI kohallaan. (269€+tk30€=yht299€)
    täällä allrightin kuvaston mukaan 370€ vai liekkö vähän ylikin.

Onko tietoo käykö tuo leovince muihin alkukäyriin kun omaan?
    Sieltä en löytänyt leon alkukierukkaa mistään...

Liittyi May 2003
    Leolla ei alkukäyriä ole. Kalpa on laittanut CRD:n käyrään tuon, mutta ne ei tosin sovi yhteen ihan tosta vaan. Molemmissa on sama ulkomitta eli pitää ite väsätä liitos siihen.
    Lainaa (Sandels @ Maalis. 23 2006,10:51) kirjoitti
    Toisen threadin perusteella päättelen että tilasit Leovinssin röörit ilmeisesti tuolta craft24.de:sta - mitäpäs maksoi koko setti alennuksineen? Saitko siis alkukäyränkin tuolta? Mitkä olivat tuotenumerot?
    Alkukäyrän tuotenumeroa en edes tiedä!
    Juu, craft24.de:stä tilasin ja kielippitkällään odotellaan, että millon paketti saapuu ovelle.
    Pitäis kuulemma käydä alkukäyrä ja slipari yhteen.
    Slipari on #3836
    419€ kotiin kannettuna.
    Kyselin craftilta s-postin välityksellä että saako leovincee koko putkistona niin sanovat että ei ole kuin slipareita??
    Minkä käyrän ne temex sulle toimittaa siihen?

Dr-z 400sm alkanu kiinnostamaan, mutta onko tosiaan totta ettei pyörää saa kuristettua 25kw? (ainakaan tehtaan omilla sarjoilla...) Eipä tuossa kyllä montaa kilowattia ois kuristettavanakaan.
    <p>Yamaha FZ1N 2007</p>
    Tietääkseni DRZtaan ei ole saatavana 25kW kuristussarjaa. Se pitäisi keksiä ja todistaa itse.
    KTM950SE
    Nykypyöriä ei minun tietääkseni saa kuristaa "itse" en vaan muista että mistä vuosimallista lähtien se oli -96??
    tuttu tarina... kaasarin vaihto kiinnostas mut budjetti tiukoilla * * selasin noita aikasempia juttuja mut pari asiaa mietityttää

onko noissa eri FCR:ssä paljon eroa käykö kaikki suoraan dr-z taan? mitä maksaa?

mitä eroa FCR mx mallissa?

Onko kellään enää noita mikunin tmr:rriä? miten pelaa? vai onko kaikilla heitetty vesilintua

Motoa ja Rossia.........
    Liittyi May 2003
    Kesä alko tänään.

Kokeilin 160 pääsuuttimen tilalle 168:a mutta ei sekään toiminu niinku pitäis. Nyt meni liian rikkaalle kun 160:n kanssa se oli mun mielestä liian laihalla. Vaikka tosin ei mun persdyno oo kovin harjaantunut tälläsissä asioissa. Seuraavaks koitan 165:ä ja jos ei silläkään pelitä kunnolla niin laitan 155:n.
    Lainaa (panuv @ Maalis. 26 2006,17:32) kirjoitti
    onko noissa eri FCR:ssä paljon eroa käykö kaikki suoraan dr-z taan?

mitä eroa FCR mx mallissa?
    FCRrää löytyy monenkokoisena, 39mm on soppeli 400cc DRZtaan. Käsitykseni mukaan kaikki versiot käy mutta ryyppy olisi hyvä olla Suomen oloissa.

MX on hieman erilainen mutta senkin saa kyllä sopimaan ja säädöt on lähes samat kuin vanhemmassa versiossa.
    KTM950SE
    Lainaa (kala-aapo @ Maalis. 25 2006,15:50) kirjoitti
    Kyselin craftilta s-postin välityksellä että saako leovincee koko putkistona niin sanovat että ei ole kuin slipareita??
    Minkä käyrän ne temex sulle toimittaa siihen?
    Jaa, pitääkin sitten kysäistä, että mikähän torvi sieltä on tulossa, kun hinnankin sille antoi 115€.
  30.  
    Lainaa kirjoitti
    Kokeilin 160 pääsuuttimen tilalle 168:a mutta ei sekään toiminu niinku pitäis. Nyt meni liian rikkaalle kun 160:n kanssa se oli mun mielestä liian laihalla. Vaikka tosin ei mun persdyno oo kovin harjaantunut tälläsissä asioissa. Seuraavaks koitan 165:ä ja jos ei silläkään pelitä kunnolla niin laitan 155:n.
    Vaikuttaa aika isoilta kaikki suuttimet, ootko paljon avartanut ilmanottoa?

Mulla on 650:ssa 145:en pääsuutin täysin alkuperäsen ilmanputsarin ja suoran putken kanssa...se on aika tarkalleen siihen sopiva, jos ottais ilmanoton snorkkelin pois ja laittas K&n putsarin niin sit pitäs kyllä vähän isontaa..
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
Sivu: 20 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen