Sivu: 18 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1275:sta
    Lainaa (drzjar1 @ Tammi. 27 2006,16:29) kirjoitti
    Onko jollakin Akran alkukäyrä?
    On. Akran kokoputkisto.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
    Kalpa: Paljo tommoset acerbiksen karjikset maksaa? Ja mistä ostit?
    Kalpan karjarautojen hinnoista en tiedä, mutta itse ostin vast'ikään Acerbis Rally Pro:t spoilereilla ja maksoin 97€. Elämä on

edit: ainiin, ostin Tornion suzukiliikkestä joka jälleenmyy NMP:n kamoja

KTM950SE
    Lainaa (drzjar1 @ Helmi. 01 2006,08:32) kirjoitti
    Kalpan karjarautojen hinnoista en tiedä, mutta itse ostin vast'ikään Acerbis Rally Pro:t spoilereilla ja maksoin 97€. Elämä on

Jotain tollasta ne oli, en muista tarkkaan kun ostin läjän muutakin kamaa silloin. Sitten noi tarttee erikseen kiinnityspalat. NPM noita myy.

Mainostetaan taas, jos joku haluaa halvalla DR-Z SM:n 1000km ajetut ensiasennusrenkaat niin ottakaa yhteyttä.
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (Kalpa @ Helmi. 03 2006,11:12) kirjoitti
    Lainaa (drzjar1 @ Helmi. 01 2006,08:32) kirjoitti

Jotain tollasta ne oli, en muista tarkkaan kun ostin läjän muutakin kamaa silloin. Sitten noi tarttee erikseen kiinnityspalat. NPM noita myy.

Mainostetaan taas, jos joku haluaa halvalla DR-Z SM:n 1000km ajetut ensiasennusrenkaat niin ottakaa yhteyttä.
    Ei välttämättä, sillon kun haettiin tupperwaree konalasta sulle niin kyselin noista samalla ja ukko väitti että kiinnikkeet kuuluis pakettiin. Siltä toi vaikuttaa niiden katalooginkin perusteella jos oikein tarkkaan kattoo TÄÄLTÄ sivulta 263 "Rally Pro":n selityksestä. Sama kiinnikesarja noissa multiploissakin on kuin Rally Prossa.

Tän tiedän siksi, kun mulla on Rally Pro:t ja kyselin että saako noita pelkkiä Multiploita ilman kiinnikesarjaa, ei kuulemma saanut.
    Mullakin kiinnikesarja kuului samaan pakettiin. Spoilerit oli erikseen ja niistä meni lisähinta.
    KTM950SE
    tuolta saa karjarautoja kohtuu hintaan omaan pyörään tilasin polisportin sharpit ja mukaan tuli kaikki tarvittava
    IMHO Polisport on pikemminkin karjamuovi. Acerbis Rally Pro eroaa em tuotteesta siinä että sen sisällä on mitä melkoisimman paksu alumiinitanko. Se, että kannattaako maksaa lisähinta on tietenkin itse kunkin harkittava omaa lompakkoaan katsellen
    KTM950SE
    Vielä kyselisin asiasta, joka on jäänyt vaivaamaan...

Eli putkista, akra vai yoshi??

Vaihtoehtoina olisi siis RS-3 tai Akran kokoputki. Kaikkien mielipiteiden mukaan RS-3 on helvetin äänekäs (noin 100 dB) ilman huilua. Mutta miten on akran laita? Allright mainostaa kuvastossaan että putki alittaa FIM rajat (94 dB??) mutta onko tämä avoimella putkella vai jonkin huilun kanssa? Vaimentimien koko taitaa kuitenkin olla lähelle sama.

Aiemmin Yoshi tuntui ainoalta oikealta vaihtoehdolta, viimeaikoina olen kuitenkin lukenut ja nähnyt paljon hyvää Akrasta. En ole kuitenkaan löytänyt käyriä akran tehoista, siis ei vertailukohtaa paremmuudesta. Eihän Burned testannut Akraa kertaakaan???

Eli edelleen haetaan "ei liian äänekästä", hyvää kokoputkistoa.

Tomi
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

Nyxät: 3x polokupyörä
    Minäkään en ole nähnyt testituloksia Akrapopovitsista joten sen tuomaa tehonlisäystä on paha kommentoida. Yoshin putkistolla lisätehoa todistettavasti saa.

Yoshin ja Muzzyn putkeen saa lisähintaan sisähuilun joka pienentää ääntä huomattavasti. Oma kokemus on, että ilman huilua muzzyn ääni on sietämätön, huilun kanssa siedettävä.

Jos olisin ostamassa uudelleen putkea, päätyisin taas muzzyyn. Tai Yoshimura jos saisin kohtuuhintaan.
    KTM950SE
    Päivää taas pitkästä aikaa...

tässäpä tämmönen jos joskus tarviitte.
    http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

Joskus kun itket, kukaan ei näe kyyneliäsi.
    Joskus kun murehdit, kukaan ei näe tuskaasi.
    Joskus kun olet onnellinen, kukaan ei näe hymyäsi.
    Mutta pieraiseppa kerran...
    Lainaa (drzjar1 @ Helmi. 09 2006,17:12) kirjoitti
    Minäkään en ole nähnyt testituloksia Akrapopovitsista joten sen tuomaa tehonlisäystä on paha kommentoida. Yoshin putkistolla lisätehoa todistettavasti saa.

Yoshin ja Muzzyn putkeen saa lisähintaan sisähuilun joka pienentää ääntä huomattavasti. Oma kokemus on, että ilman huilua muzzyn ääni on sietämätön, huilun kanssa siedettävä.

Jos olisin ostamassa uudelleen putkea, päätyisin taas muzzyyn. Tai Yoshimura jos saisin kohtuuhintaan.
    Edit: Akran sivuilta löytyy käppyrää, ei vaadi edes mitään matlockin päättelykykyä:

akra.intternet

Tarkoittanet, että ei tarvita mätlokin päättelyä jotta toteaa saitilta löytyvän käyrän edustavan totuusarvoltaan ns. markkinointiviestintää

edit: taisin tuomita liian hätäisesti E-mallin käyrän perusteella. S-mallin käyrä näytti jokseenkin realistiselta.

KTM950SE
    Nyt rupeis olee kaasari paikallaan, viel tarvii pari viikkoo ootella tällästä . Pitäs viel askarrella kiinnikkeet sille vasemmanpuolen muoville joka on orkkis suodatinkotelossa kiinni.
    Meinaat siis korvata orkkis suodattimen ja sen boxin linkissä näkyvällä suodattimella?

Niin olihan sulla SM ja meinaat ajaa asvaltilla, tuo suodatin ei nimittäin taida olla kovin hyvä pölyisissä olosuhteissa?

Itse kiinnityspulmaan ei valitettavasti ole mielessä ratkaisua
    KTM950SE
    Juu, orkkis jää talliin ja toi malli tulee tilalle. SM:ä on ja pääasiassa asvaltilla ja näin talvella tulee ajettua.
    Pitäis käydä etolasta hakee mustaa muovia, et sais tehtyy hieman kurasuojaa suodatinboksin kohtaan.
    Pysyisköhän se sivumuovi paikoillaan jos puukottais orggis ilmaboxista kiinnikkeen irti ja liimais sen siihen Etolasta ostettuun muoviin.
    KTM950SE
    Meinasin et tekis alumiinista tai titaanista jonkinlaisen palan johon laittais ne muovinkiinnikkeiden vastakappaleet kiinni. Eikös ne kiinnikkeet ole ihan Dzuz:eja!?! Niitähän saa ostettua uudet siihen kiinnitykseen.
    Onkos kukaan kokeillu kestääkö DRZ:tan renkaissa ilma sisällä ilman sisärenkaita? Vanteissa on ainakin olat tubeles renkaille, mutta vuotaako vannenauhan välistä?
    Liittyi May 2003
    Lainaa (AVe @ Helmi. 15 2006,15:11) kirjoitti
    Onkos kukaan kokeillu kestääkö DRZ:tan renkaissa ilma sisällä ilman sisärenkaita? Vanteissa on ainakin olat tubeles renkaille, mutta vuotaako vannenauhan välistä?
    Tollasta vaan: http://www.eurochoiceimports.com/Mot...ubelessKit.htm

Euroopassa myy ainakin toi:http://www.hollandmotorsports.nl/lptubeless.html
    Liittyi May 2003
    Jos ei jaksa itse vääntää rullalaudan renkaista niin tuolta saa valmiiks tehtyjä. Hinta on tietty hiukan kalliimpi, mut nää on halvimmat mitä oon löytänyt. Firmasta olen joskus jotain tilannut ja tyytyväinen oon ollu.

http://www.gsg-mototechnik.de/96-sup...-supermoto.htm
    Ajattelin vaihtaa tuon alkuperäisen nuudelistongan johonkin jöötimpään, jotta ajoasento ja -tuntuma parantuisivat. Kenellä on kokemuksia tarvikestongista? Kannattaako satsata fätbaareihin vaiko edukkaampaan tavalliseen 22 milliseen? Mistä löytyisi valikoima keppejä tutkiskeltavaksi?

Kari, sulla tais olla joku tarvikestonga? Millaisella geometrialla se on ja miten vaikutti ajoasentoon?

Tattis ja tänks kommenteista.
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Liittyi May 2003
    Lainaa (Sandels @ Helmi. 28 2006,14:21) kirjoitti
    Ajattelin vaihtaa tuon alkuperäisen nuudelistongan johonkin jöötimpään, jotta ajoasento ja -tuntuma parantuisivat. Kenellä on kokemuksia tarvikestongista? Kannattaako satsata fätbaareihin vaiko edukkaampaan tavalliseen 22 milliseen? Mistä löytyisi valikoima keppejä tutkiskeltavaksi?

Kari, sulla tais olla joku tarvikestonga? Millaisella geometrialla se on ja miten vaikutti ajoasentoon?

Tattis ja tänks kommenteista.
    Toi mun on WRP:n stonga Snellman Racingilta. Ihan perus 7/8, hitusen leveempi ja korkeempi ku orggis. Hintaa tolla tais olla jotain 40e luokkaa. Sinne niitä aimo kasa jäi ainakin mun jäljiltä. Tykkään tosta enemmän kuin vakiosta, sopii mulle paremmin.

Kuka mistäkin tykkää, mä tykkään vähän leveemmistä. Kalpalla taas on joku Maguran fatbar joka on alkuperäistä kapeampi. Itellä oli jossain vaiheessa alkuperäistä kapeampi ja korkeampi enkä tykännyt siitä yhtään. Ainakaan siitä kapeudesta.

Fatbarin olisin muuten laittanut, mutta sille viritykselle olis kertynyt sen verran hintaa että jäi ostamatta (uudet tangonkiinnikkeet + kahvasuojien kiinnikkeet)

Stongahan on täysin makuasia.
    Mä vaihdoin eilen omaan tohtoriini tarvike alumiini stongan mallia "jeremymcgrath". Vähän suorempi ja aavistuksen korkeempi ku orggis.
    Hintaa putkenpätkällä oli 44 egee ja siihen 8:n euron tupit päälle.
    Ainii poijjaat, on muuten jumalaaaaaaatttttoman tiukassa kaasukahvan alkuperäinen tuppi. Sitä joutu veistämään ihan tosissaan ennen ku uutta slurdaa pysty mallaamaan paikoilleen... Että jotta koska kun vaihdatte tuppeja, niin varatkaapas siihen operaatioon tovi aikaa...
    Mulla on tosiaan husabergin tehdasmotosta napattu fatbar ja kapeempi se on kuin esim. renthal joka siinä aikaisemmin oli paikoillaan. Samalla laitoin Rentahlin raiserit joissa on sitten vielä säätövarat eteen/taakse.

Vielä kapeempi toi tanko on uusissa Husan tehdasmotoissa. On muutenkin kuin yö ja päivä Husabergin FE ja FS 650.

Joo mutta noista kuvista taas kerran ilmenee miksei mun kannattais ikinä hankkia tällästä mopoo mihin löytyy rajattomasti kaikkea kivaa:

Vaiheessa

Lähtenyt käsistä
    Lainaa (Kalpa @ Maalis. 03 2006,19:57) kirjoitti
    Talon/Excel-setti? Paljonko kustansi..
    No, itse pidin Z:n kadulle ja rinnalle on tulossa kilvetön vehje jäälle/smotoon...
    Joo mutta noista kuvista taas kerran ilmenee miksei mun kannattais ikinä hankkia tällästä mopoo mihin löytyy rajattomasti kaikkea kivaa:
    Hieno pyörä! Mahtavat modaukset!

Off topic, missä päin käytte ajelemassa motoilla Hesan suunnalla?
    - JAM Racing Team -
    Liittyi May 2003
    Kävin nyt vetään elämäni ensimmäisen lenkin piikkirenkailla. Jotain 10km ehti ajamaan ennen kuin sormet jäätyi.

Keulasta tosiaan aika hervoton tuo vekotin 21" vanteen kanssa. Muuten perkeleen kivaa. FCR:kin tuntuu olevan kohtalaisesti säädöissään mitä nyt vähän paukkui sillon tällön moottorijarruissa. Toi on kyllä kivaa että heti tapahtuu ku kahvasta vääntää. Kohta takas kunhan sormet sulaa.
    Lainaa (zpete @ Maalis. 04 2006,00:21) kirjoitti
    Talon/Excel-setti? Paljonko kustansi..
    No, itse pidin Z:n kadulle ja rinnalle on tulossa kilvetön vehje jäälle/smotoon...
    Vanteet hommasin enduroshop.de:stä. Hintaa tuli about 860e koko setti kotiin tuotuna. Toimitusaikakin oli vielä alle puolet siitä mitä kotimaasta kauppiaat lupailivat.

Suomesta en olisi excel/talon settiä edes saanut vaan kehät olisi ollut San Remot ja toimitusaika noin kuukausi.

Ens viikonloppun länsirannikolla raikaa kun saan noi kaikki romut kiinni mopoon ja pääsen jäälle riehumaan.

Edit:
    Johtaja: Lavangon motorata on aika rokkenrol ajopaikkana. Sitten on noi perinteiset pk-seudun mutkapätkät missä on kiva käydä kurvailemassa.

30.  
    Kuulostaa sen verran kivalta toi talviajelu, että pitää varmaa tosissaan harkita toisten vantitten ostoa. Pitäähän se talvellakin päästä
    Ehkä otin ehkä en!
Sivu: 18 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen