Yamahalta tuli uusi XV1900 customi ainakin euroopan ja USAN markkinoille. Saas nähdä koska on Suomessa myynnissä. Huonoa on vain tankin pieneneminen 20>17 litraan. Muuten aika hyvän näköinen.
XV1900
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Kaikki muu paitsi MPyöräily on melkoisen turhaa
Kuiva painokin alkaa olemaan jo kiitetävä 320kg, joten sitä ei ihan jokainen enää liikuttele edes tyhjänä.
Eikös tällaiset lähes tai yli parilitraiset V-Twinit ala jo olemaan hieman sitä tunnettua "hätävarjelun liioittelua"? Joskin lähiaikainen kehitys on nopeasti synnyttänyt aina vain suurempia moottoreita juuri tähän luokkaan. Onhan Hondalla ollut jo pari vuotta 1800cc, Kawalla oma vastaavansa, oliko se joku kaksilitrainen ja Trumpalla - joskin kolmipyttyisellä rivikoneellaan - 2300cc... Että ostajakuntaa ilmeisesti on. Huvittaa vain, kun ensiautoni oli vain 1,6 litrainen...
Koskahan kyykeissä alkaa tapahtumaan vastaavaa iskutilavuuksien kasvua...?
<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
Makeen näköinen peli ja vääntöä/tehoa alkaa olla kivasti
Eikä tuossakaan mitään liioittelua ole kuten ei muissakaan parilitraisissa customeissa.
Jotenkin tuntuis, että kun tonnisesta saadaan piakkoin parisataa heppaa, niin ei ole juuri tarvetta, kenties vain paino lähtisi turhaan kasvamaan.kirjoitti
Aika lailla optimi taitaa olla tuo isomman autobahnimatkakyykkyluokan 1200-1300 kuutiotakin, luulisi että joku olisi jo tehnyt siihen muutoin parilitraisen rivinelkun, jossa olisi parisataa työkaakkia ja väännöt 180 njyyttöniä...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.