Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Edessä olisi pian Bladen 24tkm huolto, ja käsikirjassa 24tkm huollon kohdassa on maininta sytystytulppien tarkistus??? Miten ne kuvittelee ne tarkistavansa ja millä perusteella vaihtavat kun kuitenkin vaihto on määritelty vasta 48tkm välein? Bike Worldin sivuilla on huoltohinnasto ja siihen on merkitty hinnaksi jotain 430 EUR, joten aika suolaiselta tuntuu

    Onko jollakin siis kokemuksia mitä on omalla kohdalla maksanut ja onko tietoa mitä ovat tehneet tulppien osalta ja onko venttiilien säädössä ollut mitään ongelmia. Kertokaa myös missä olette huollattanut kyseisen huollon. Thänx

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  2. #2
    Siitä saa yhden rivin lisää tehtyjen (tai "tehtyjen") listaan, mikä auttaa oikeuttamaan satojen eurojen huoltohintaa.
  3. #3
    Bleidissäsi -kuten myös miun- on helvetin hienot iridium-tulpat ja ne kattovat lankatulkilla onko kärkiväli oikea. Iridium-tulpassa ei kärkiväliä (kuulemma kirjan mukaan) saa säätää kuten perinteisiä. Joten jos ovat finaalissa niin bye-bye, uudet tilalle ja a´vot, taas nousee hinta.

    BTW, oletteko aikaisemmin törmänneet mopoon jonka tulpat saa irti etukautta ja vasta kun siirtää jäähyttimen sivuun... WTF!

    Ai niin Sami, ittellä ei ole vielä lähelläkään 24K, vasta tulee 10K täyteen mutta nuo ylläolevat tiedot kattelin manuaalista just ä'skettäin...
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  4. #4
    mun 1100xx huoltovihossa lukee että tehdään venojen tarkistus ja se nostaa hintaa
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  5. #5
    Kyllä kuulostaa niin ihanan kalliilta

    Tähän ei kai voi todeta muuta kuin ....elämä on !!!


    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  6. #6
    Lainaa (Kisu @ Kesä. 14 2005,22:22) kirjoitti
    Bleidissäsi -kuten myös miun- on helvetin hienot iridium-tulpat ja ne kattovat lankatulkilla onko kärkiväli oikea. Iridium-tulpassa ei kärkiväliä (kuulemma kirjan mukaan) saa säätää kuten perinteisiä. Joten *jos ovat finaalissa niin bye-bye, uudet tilalle ja a´vot, taas nousee hinta.

    BTW, oletteko aikaisemmin törmänneet mopoon jonka tulpat saa irti etukautta ja vasta kun siirtää jäähyttimen sivuun... WTF!

    Ai niin Sami, ittellä ei ole vielä lähelläkään 24K, vasta tulee 10K täyteen mutta nuo ylläolevat tiedot kattelin manuaalista just ä'skettäin...
    Vfr 750 F 1990.

    Katetta pois ja jäähy edestäpois.
    Fiksusti suunniteltu juttu.
    pyörää vailla.
  7. #7
    Ilmaboxi pois, eikös sen sieltä kautta saa tulpat vaihdettua.

    Ja eipä ne iridiumit oo pakolliset. Tavallisetkin käy.

    Jake
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  8. #8
    Onkos pyörässä sitten takuu voimassa vielä?
    Jos ei ole, niin ei paljon BW:iin viedä noilla hinnoilla ja heidän työnlaadullaan(TM:n testitulokset )
    Kaiken muunhan saa melko helposti itsekin tehtyä, paitsi ehkä juuri tuon venttiilien säädön. Siitä voi sitten kysellä erillistä tarjousta pienemmiltä (ja paremmilta) puljuilta! Varmaan pk- seudulla on tusina muutakin mp- huoltoliikettä...

    Jos takuu on vielä voimassa, kannattaa etsiä kaikki Hondan merkkikorjaamot lähialueilta ja tehdä soittokierros!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  9. #9
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    (off topic)

    Kröhöm... laitetaanpas pohjat: VFR VTEC ABS, sulakkeidet tarkistus vaatii etukatteiden yläosien purkamisen sekä vasemmalta että oikealta puolelta, eikä ne palikat lähde ihan vasemmalla kädellä. Eikä puhettakaan että öljynsuodatinta voisi vaihtaa ilman sivukatteen irroittamista.
    1000
  10. #10
    Lainaa (ValeRossi @ Kesä. 15 2005,12:12) kirjoitti
    Onkos pyörässä sitten takuu voimassa vielä?
    Jos ei ole, niin ei paljon BW:iin viedä noilla hinnoilla ja heidän työnlaadullaan(TM:n testitulokset * )
    Kaiken muunhan saa melko helposti itsekin tehtyä, paitsi ehkä juuri tuon venttiilien säädön. Siitä voi sitten kysellä erillistä tarjousta pienemmiltä (ja paremmilta) puljuilta! Varmaan pk- seudulla on tusina muutakin mp- huoltoliikettä...

    Jos takuu on vielä voimassa, kannattaa etsiä kaikki Hondan merkkikorjaamot lähialueilta ja tehdä soittokierros!
    Ei ole takuuta, mutta olen muuten saanut hyvää ja laadukasta palvelua ja mielestäni halvalla, mutta aiemmat huollothan ovat olleet periaatteessa öljyt&suodatin vaihtoja.

    Tiedän toki TM:n testin tulokset, mutta aika karrikoituja olivat minun mielestä.... Tarkoitus on kysellä tästä ympäristöstä huollot läpi mitä ovat mieltä kyseisestä huollosta ja mitä maksaa

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  11. #11
    Lainaa (jaket @ Kesä. 15 2005,10:38) kirjoitti
    Ilmaboxi pois, eikös sen sieltä kautta saa tulpat vaihdettua.

    Ja eipä ne iridiumit oo pakolliset. Tavallisetkin käy.

    Jake
    Ei ole vielä tarvinnu tulppia tarkastaa joten en tiedä. Uskon vaan sen mitä ohjekirja sanoo tulppien irrottamisesta, se tuskin on täysin turha opus? Vanhassa ´99 Seeprassani ne sentään lähtivät juuri ja juuri yläkautta juurikin ilmaboxin irroittamisen jälkeen..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  12. #12
    Lainaa (-C9B5R4- @ Kesä. 14 2005,21:35) kirjoitti
    Edessä olisi pian Bladen 24tkm huolto, ja käsikirjassa 24tkm huollon kohdassa on maininta sytystytulppien tarkistus??? Miten ne kuvittelee ne tarkistavansa ja millä perusteella vaihtavat kun kuitenkin vaihto on määritelty vasta 48tkm välein? Bike Worldin sivuilla on huoltohinnasto ja siihen on merkitty hinnaksi jotain 430 EUR, joten aika suolaiselta tuntuu *

    Onko jollakin siis kokemuksia mitä on omalla kohdalla maksanut ja onko tietoa mitä ovat tehneet tulppien osalta ja onko venttiilien säädössä ollut mitään ongelmia. Kertokaa myös missä olette huollattanut kyseisen huollon. Thänx *

    -C9B5R4-
    Omassa CBR929RRssä olivat venat ym kaikki kunnossa jopa 60tkm ajon jälkeen. Nuo tulpat ovat kalliit, mutta ei niitä kannata vielä vaihtaa. Omassani pelasivat ihan hyvin piiiiitkään.
    Ota huolto jostain maakunnan huollosta. Tee samalla kunnon ajoretki huoltoon ja takaisin. Hinnat ovat enemmän kohdallaan ja samalla saat ajaa kivasti.
    .
  13.  
  14. #13
    Olen kyllä samaa mieltä että hondassa ei tarvitse 24tkm kohdalla säätää venttiilejä,ne vaan tarkastetaan,eikä välttämättä edes 48tkm huollossakaan säädetä tulppien vaihtoväli omassa bladessa on muistaakseni 24 tkm (-95). juu minäkään en käsitä kuinka iletään velottaa 400 eur. öljynvaihdosta
    No eihän tämä mp-kartelli ikinä lopu ellei siihen joku taho puutu,siihen saakka liikkeet porskuttaa rahassa ja palvelu vaan huononee......

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)