Olenpa tässä aloittelemassa moottoripyörä harrastusta. Ostin tax free pyörän ja tullissa ilmoitin vakuutus yhtiöksi nordean (ei kaskoa). voikohan millään ilveellä pitää paikkaansa että 600cc 216kg(saksalaisen rekisteriotteen mukaan) painavan rosvon vakuutus 20% bonuksilla on 1137€. jos näin on vaihtuu kyllä vaihtuu yhtiö.
Tervetuloa moottoripyöräharrastuksen pariin. *
Ropoja menee, mutta kyllä pöristely on sen väärtti. *![]()
Huuuaaah......! CBR it is.
"If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
aika uskomattomalta kuulostaa kyllä. mulla on kans 600 bandiitti ja puolet halvempi vakuutus pikkukaskon kans!
on kai tuossa joku virhe sattunut..![]()
On se. Jos ilmottaa sen esim katsastuskonttorilla ja jos ei älyä pyytää tarjousta itse vakuutusyhtiöstä, pyytää henk.koht alennuksia, esim. ammattiliitot, sopimusalennukset jne. Lisäksi tosta hinnasta voit kai laskea pois ne talvikuukaudet jolloin on mopo seisonnassa.(quumies @ Heinä. 12 2006,22:25) kirjoitti
Ja tämä vastaus tulee henkilöltä jolla ei ole mitään kokemusta tuontipyöristä. Että jos niiden vakuuttamisessa on jotain ihmeellistä ni valaiskaa.
Kyllä tuo vähän turhan kalliilta kuulostaa, jos omiin maksuihin vertaan. *
Joten ehdottomasti kannattaa pyytää tarjouksia muiltakin yhtiöiltä, varmasti löytyy edullisempiakin vaihtoehtoja. Se teettää tietenkin pikkasen työtä, mutta kannattaa varmasti![]()
- Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn -
~ Suzuki GSF600S Bandit -01 ~
Itsekkin tein virheen ja valitsin if-yhtiön ja maksut olivat sika kalliit nyt sitten vaihdoin pohjolaan ja säästö vuodessa, 2 pyörää on 1150e että silleen.
Ei voi pitää paikkansa tai sit sulla on helvetin kallis yhtiö.Ite ostin 98 vuoden 600 bandiitin taxfree pyöränä ja nyt vakuutusyhtiönä pohjola ja vakuutukset on n.550 euroo/vuosi.Osakaskolla.(quumies @ Heinä. 12 2006,22:25) kirjoitti
Saako pohjolassa vielä pärrän talveksi seisontaan. 5kk maksuksi tuli mulla jotain 480€. kyllä sekin tuntuu vielä turhan suurelta. Kunhan saan kilven niin vaihdan sen vakuutuksen pohjolaan tai turvaan.(Epra @ Heinä. 15 2006,21:09) kirjoitti
Pohjolassa 600 Banditille liikenne ja täyskasko aloitusbonuksilla eli 20/60 512e koko vuoden voimassa olevalla vakuutuksella. Fenniassa ennen vakuutukset. Pohjolaan siirron jälkeen kokonaishinta oli sama, Fenniassa oli vain osakasko ja Pohjolassa täyskasko, kannattaa vaihtaa siis.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Siis pohjolassa vakuutus on voimassa ympäri vuoden, eikä pyörä mene seisontaan ollenkaan, vaan voit ajaa sillon ku sää sallii sen(quumies @ Heinä. 16 2006,00:43) kirjoitti
ja silti koko vuosi oli sen vajaa 550 €