Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    Kaadoin alkukeväästä pyöräni. Honda CBR 600, etukate, sivukate, vilkku, peili yms paskaksi.

tässä vähän kertomusta miten homma on tähän mennessä edennyt:

Soitin bike worldiin huhtikuun ekalla viikolla, puhelu meni lyhennettynä suurinpiirtein näin:

mä:"Terve, kaadoin pyörän ja katteet ja muuta pientä meni rikki. koskas ehtisitte laittaa mopon kuntoon?"

bw: "kuukauden jonot on kun on noita kevähuoltoja"

mä: "Ai niin pitkät, voi paska."

bw: "meneeks toi muuten vakuutukseen?"

mä: "juu menee"

bw: "Ai, no tuo mopo tänne. laitetaan osat heti tilaukseen ja sitten pistän osat paikalleen kun ne tulee"

Vein pyörän bike worldiin huhtikuun ekalla viikolla. kaveri valokuvasi vauriot, lupasi hoitaa asian vakuutusyhtiön kanssa ja sanoi laittavansa osat HETI tilaukseen. sovittiin että hän soittaa minulle heti kun jotain edistystä asiassa on tapahtunut.
    Ja samalla kun vauriot korjataan niin pyörään tehdään myös kevät huolto, ketjut, kytkin, öljyt, jarrut yms. sekä katsotaan että missä vika kun pyörä hyytyy 7000 kierroksen kohdalla.

menee 3 viikkoa eikä bike worldistä kuulu vieläkään mitään, siispä minä soitan sinne.

mä: "Moro. siitä cebarista, joko on kunnossa?"

bw: "ootas kun vilkaisen.... niin joo ei oo osat vielä tilauksessa"

mä: "hä mitäs tää nyt on?"

bw: "no kun vakuutusyhtiöstä sanottiin että haluat tästä kertakorvauksen eikä pyörää laitetakkaan kuntoon"

mä: "kertakorvaus? en mä ole sellaista minnekään ilmoittanut. ei tullut mieleen soittaa mulle ja tarkistaa asia?"

bw "niin joo, no pistän osat nyt tilaukseen. ja laitetaan pyörä vaikka ajokuntoon nyt niin heti kun mahdollista ja loput osat paikalla sitten kun ne tulee."

mä: "no ei kai siinä muukaan auta. soittele kun pyörä on ajokunnossa"

bw: "joo totta kai"

menee 2 viikkoa, ei mitään yhteydenottoja. siispä minä soitan taas bike worldiin.

mä: "siitä cebarista, joko on ajokunnossa?"

bw: "tota toi on vissiin aika erikoinen väri kun ei osia saa vissiin suomesta? pitää laittaa tilaukseen osat maailmalta"

mä: "pitää?? siis mitä helvettiä, eikö ne osat ole vieläkään tilauksessa??

bw: "onon, kestää vaan tulla kun ei saanut suomesta"

mä: "jaha, no jos sitten ajelen ilman katteita että pääsen edes vähän ajelemaan tämän kesän aikana. onhan pyörä kuitenkin ajokunnossa jo?"

bw: "no en mä sitä huoltoa vielä oo tehnyt kun aattelin et tehdään kaikki sit samalla kun katteet pitää kuitenkin irroittaa molemmilla kerroilla"

mä: "ei jumalauta. no odotellaan osia. soittele kun jotain uutta tapahtuu"

bw: "juu tottakai"

Lähdin parin viikon lomalle joten en soitellut melkein 3 viikkoon bike worldiin, sieltä ei tietenkään tullut yhtään tilannetiedotusta. ajattelin että varmasti pyörä on kunnossa kun palaan suomeen.
    soitin bike worldiin kesäkuun 3. päivä.

mä: "jaaha, cebari varmaan kunnossa viimeinkin?"

bw: "joo tota, eilen tuli viimeinen osa eli nyt vaan osat paikalleen ja pääset ajamaan"

mä: "no hienoa, koskas voin tulla hakemaan mopon pois?"

bw: "katotaas...hmmm kymmenes...eiku... joo 14. päivä olis vapaa aika, jos teen sen silloin"

mä: "mitämitämitä melkein 2 viikon päästä? "

bw: "joo on vähän kiireitä"

mä: "no etkö sä voinut varata mulle aikaa silleen et kun osat tulee niin voisit heti laittaa pyörän kuntoon?"

bw: "no enhän mä ennen voi aikaa varata kuin mulla on osat"

mä: "jaaha, no tulen hakemaan pyörän silloin 14. päivä, sovittu näillä puheilla nyt sitten"

bw: "joo, tuu silleen vähän ennen kuutta niin on kunnossa"

kaveri ei siis edes vielä tiedä mikä vika siinä on kun se hyytyy 7000 kierroksen kohdalla mutta ilmeisesti aikoo kuitenkin saada sen valmiiksi juuri kuudeksi... huolestuttavaa.

jossakin välissä soitin vielä kerran bike worldiin ja kyseinen huoltomies oli silloin sairaslomalla. kukaan muu ei tietänyt pyöräni tilanteesta yhtään mitään, käskettiin vaan soitella uudelleen kun kaverin sairasloma on ohi.

eli tänään haen pyöräni kuuden maissa. oli pyörä missä kunnossa tahansa niin tähän puljuun se ei enää jää. soitin vakuutusyhtiöön, heidän puolesta on ok jos vaihdan korjaamoa.

2.5kk kestänyt eikä paikka ole saanut pyörää edes ajokuntoon, eikä kertaakaan soittanut minulle lupauksista huolimatta. vittusaatana
    huhhuh..

kirjoitahan illalla kun olet käynyt hakemassa pyöräsi, jos sen siis saat.

aika pitkä pinna saa olla että jaksaa noin pitkiä aikoja odotella.
    Osannottoni
    Itselläkin palanu pinna kyseisessä putiikissa useita kertoja.
    Toivottavasti pyörä on kunnossa tänään...
    "Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
    -Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    ohhoh.. ompas hyviä selityksiä..

kerropa saitko pyöräsi ja missä kunnossa..

Saattaa tulla itselle samoja kokemuksia ja ajattelinkin että haen kalut pois ja BW:sta maleksimasta ja korjaan ihan itse kun on hyvää aikaa, tietysti siitä saa vielä liksaakin.
    jepjep 50km ajoa nyt takana, eli sain kuin sainkin pyörän kotiin.

huomautettavaa kuitenkin löytyi:

-jarrunestesäiliö edelleen naarmuilla koska korjaaja ei ollut huomannut että sekin pitää vaihtaa.

-sivukatteessa olevan 20cmx5cm kokoisen luukun kansi puuttui. koska rikki olevasta katteesta oli koko se osa poissa johon tuo kansi kuuluu, ei korjaaja tiennyt että siihen sellainen kuuluu. ja hän siis jätti sen tilaamatta.

no eipä nuo niin vakavia juttuja ole, aika huomaamattomia. ja korjaaja lupasi soittaa heti kun nuo osat ovat tuleet niin ne laitetaan odotellessa paikalle.

kyllä oli kiva taas päästä ajelemaan. ainoa mikä laittaa vituttamaan on se, että kone hyytyy edelleen 6000-7000 kierroksen kohdalla, eli sille ei oltu tehty mitään. vika ei kuulemma ilmennyt heidän testiajossaan, itse huomasin sen 3 minuutin ajon jälkeen.

siellä tuntuu kestävän kaikki muukin oli jonottamassa öljysuodatinta
    45mim. enä sitä enempää jäänyt enää vartoomaan, myyjiä oli
    välillä tiskintakana 5kappaletta mutta kaikilla oli kova kiire ?
    mutta mihin toivottavasti itse tiesivät, oli palkattu kesäapulaisia
    mutta he eivät pystyneet auttamaan.

pointti tässä on että kun on täysissä ajovermeissä tuo 45min, rupeaa olemaan jo sietokyvyn rajoilla (ainakin minulla) ns: pyörä-
    myyjät olivat ovella vahtimassa että jospa joku tulisi ostamaan pyöriä, siellä nuo pyörämyyjät ei näköjään kuulu kiireapulaisiin.

kun palkataan noita kesä apulaisia kannattaisi kysyä osaako ne numerot ja tietävätkö mikä on tulppa ja suodatin jos edes nämä
    osaisivat niin homma sujuisi vähän jouheammin.
    Olisit vienyt Kunulle laitettavaksi.. Itse sain siellä todella hyvää palvelua, ja mopo oli kunnossa parissa viikossa lipoista.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Viime kesänä odottelin 3kk laserin putkea ko liikkeestä, tosin jo 1kk odottelun jälkeen vaihdoin kulkupeliä, kun ilmoittivat putken tulleen nauroin makeasti ja toivotin hyvät kesät...osien hankinnat ja huollot ( ikinä en ole pyörääni ko liikkeessä huollattanut enkä huollata ) teetätän täysin muualla.
    " päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
    Tänään ko. puljussa kuikuilin tunnin verran josko oisivat mulle ajovarusteet myynyt. Itsekseni testailin Dainesen nahkoja muttei heitä kiinnostanut niitä mulle myydä niin vaihdoin puljua. Tosin vieläkin nahat hankkimatta :/
    Asiakaspalvelu on päivän sana
    Ninja Wikakasa
    Joo no tuolla saa odottaa maailman tappiin asti että jotain tapahtuu.. muutaman kerran sieltä ostanut kun tuotetta ei muualta oikein saanut ja esim. varusteissa kyllä saat ihan itse katsoa ja koittaa.. ketään ei tule auttamaan... ikinä.

Liian vähän jengiä + lipeviä pölynimurikauppiaita jotka eivät voi alentua myymään muuta kun 20k€ pyöriä.
    On se omituinen kauppa kyllä!
    Oli muutama vuosi sitten ostamassa itselleni mp:tä ja erehdyin menemään kyseiseen kauppaan. Mieheni oli mukana ihan muuten vaan, koska pyörä/malli oli minulla jo mielessä ja vaihtopyöristä vaihtoehdot katsottu. Myyjä tulikin aika nopeasti paikalle mutta...
    Esitin siinä sitten muutaman kysymyksen, mihin myyjä aina vastasi (melkei selin minuun) miehelleni! Minä ja mieheni ilmoitettiin useampaam otteeseen että pyörä on tulossa minulle. Ei auttanut sitten yhtään, myyjä jatkoi "keskustelua" mieheni kanssa.
    Se oli siinä vaiheessa minulle kiitos ja hei. Lähdin enkä todellakaan ostanut pyöräni sieltä. Vaikka olisi ollut just "se oikea" oikeaan hintaan.
    MP Salosella minua kohdeltiin erittäin hyvin. Vastattiin minulle ja annettiin koeajoon just ne pyörät mitkä halusinkin kokeilla. Ilman alentuvia katseita myyjältä.
    BW.n en mene kuin pakosta!
    Elämä on ajamista varten!
    kaverilla oli cebari kansiremontissa(kokonaan uus kansi) tuolla, kesti ainoastaan reilu kuus viikkoo korjaus?? se kansi tuotiin varmaan jaappanista kävellen??
    Joo, olen käynyt muutaman kerran ko. puljussa ja myyjiä kiinnostaa asiakaspalvelua enemmän omien asioiden hoitaminen kännykässä joko puhumalla tai tekstiviestillä, tai jos on omat asiat hoidossa, täytyy päivittää varastokirjanpitoa tms asiakasta tärkeämpää!
    Lainaa (Hondamies @ Kesä. 14 2005,21:26) kirjoitti
    -jarrunestesäiliö edelleen naarmuilla koska korjaaja ei ollut huomannut että sekin pitää vaihtaa.

-sivukatteessa olevan 20cmx5cm kokoisen luukun kansi puuttui. koska rikki olevasta katteesta oli koko se osa poissa johon tuo kansi kuuluu, ei korjaaja tiennyt että siihen sellainen kuuluu. ja hän siis jätti sen tilaamatta.

no eipä nuo niin vakavia juttuja ole, aika huomaamattomia. ja korjaaja lupasi soittaa heti kun nuo osat ovat tuleet niin ne laitetaan odotellessa paikalle.
    palataan sen verran vielä aiheeseen että eipä ole liikkeestä vieläkään tullut soittoa noiden kahden puuttuvan osan takia. ei se huoltokaveri ilmeisesti vaan osaa käyttää puhelinta. reippaasti yli 3,5kk siis mennyt eikä vieläkään pyörä niin hyvässä kunnossa kuin se luvattiin laittaa.

kävin muuten kunun pyörässä kun piti vaihtaa takarengas. kaverilla oli hirmuinen kiire päällä mutta vaihtoi kumin kuitenkin odottaessa kun kuuli että olen lähdössä vielä samana päivänä itäsuomen reissulle. hienoa palvelua, suosittelen.

kysyn tältä kaverilta myös että kauanko olisi kestänyt heidän kauttaan hommata samat osat jotka bike world sai melkein kokonaan hankittua parissa kuukaudessa. 5 päivää kuulemma normaali toimitus aika jos pitää ulkomailta tilata... tiedänpä vastaisuudessa minne rahani (tai vakuutusyhtiön rahat) vien
    soitto bike worldiin:

"jokos on nää osat tulleet joita oon nyt odotellut 3,5kk?"

"ööö..ootas niin katsotaan"

"hmm joo jarrunestesäiliön kanssi on tullut, mutta se katteen osa puuttuu näköjään vielä"

"jaahas. no tää on muutenkin viimeinen kerta kun asioin siellä teillä. onko tää sun mielestä ihan normaalia ettei osat ole tulleet 3,5kk aikana?"

"no mä en voi asialle mitään kun olen ollut lomalla ja luulin että joku hoitaa asian sillä aikaa, anna puhelinnumero niin soitan sulle vielä tänään"

äsken tuli soitto ja puuttunut osa löityi jostakin. maanantaina laitetaan paikalle. ellen olisi itse sinne soittanut niin ei asialle varmaan olisi taaskaan tapahtunut mitän kun ei edes mun numeroa enää ollut tallessa.
    Lainaa (Hondamies @ Heinä. 29 2005,12:36) kirjoitti
    soitto bike worldiin:

"jokos on nää osat tulleet joita oon nyt odotellut 3,5kk?"

"ööö..ootas niin katsotaan"

"hmm joo jarrunestesäiliön kanssi on tullut, mutta se katteen osa puuttuu näköjään vielä"

"jaahas. no tää on muutenkin viimeinen kerta kun asioin siellä teillä. onko tää sun mielestä ihan normaalia ettei osat ole tulleet 3,5kk aikana?"

"no mä en voi asialle mitään kun olen ollut lomalla ja luulin että joku hoitaa asian sillä aikaa, anna puhelinnumero niin soitan sulle vielä tänään"

äsken tuli soitto ja puuttunut osa löityi jostakin. maanantaina *laitetaan paikalle. ellen olisi itse sinne soittanut niin ei asialle varmaan olisi taaskaan tapahtunut mitän kun ei edes mun numeroa enää ollut tallessa.
    Minulla kävi keväällä niin, että Ducatiin tarvittiin yksi osa. Soitto Raision BW:iin ja osa oli minulla 36 tunnin kuluttua... Ja sitä ei ollut maahantuojalla varastossa (muistaakseni ei siis ollut).

Omalla kohdallani BW on toiminut ihan hyvin, mutta tiedän tapauksia jolloin niin ei välttämättä ole aina ollut.

Toisaalta Kunun pyöräkään ei aina ole se nopein... CBR600:sen etuvannetta odoteltiin joskus kuin Nooan arkkia... Tiedä sitten noista. Usein tilaus näyttää pysähtyvän joko liikkeeseen tahi maahantuojalle tai jonnekin, joskus syy on liikkeessä ja joskus jossain muualla.
    Annetaan nyt välillä kehujakin:Mulla ei ole pahaa sanottavaa BW:sta.Palvelu on ollut hyvää ja asiallista,ja eikö se näin ole että ikävät asiat aina halutaan muistaa ja kertoa eteenpäin.
    Kerranhan täällä vain ollaan
    Lainaa (soikka @ Heinä. 30 2005,00:02) kirjoitti
    Annetaan nyt välillä kehujakin:Mulla ei ole pahaa sanottavaa BW:sta.Palvelu on ollut hyvää ja asiallista,ja eikö se näin ole että ikävät asiat aina halutaan muistaa ja kertoa eteenpäin.
    ei se nyt aina niinkään ole....

Ja odota waan .. tulee wielä sekin päiwä..

*tähän piti awautua jälleen mutten jaksa sitäkään*

Jotkut asiat toimii ja jotkut taas ei.

Edit awaudun kuitenkin.. perkeleen perkele*!!!

<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    pitää printata nää terveiset sinne romun petrille...
    näistä palautteista sitä voi oppia, voipi vaikuttaa vaikka 10% liikevaihtoon tällanen palaute, joten onkeen kantsii ottaa... juu, mäkin olen saanut hyvää palvelua, mutta tilatut tavarat ei vaan ota ilmestyäkseen...

Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    Romulta oon saanut loistavaa palvelua... Ehkäpä pitää käydä hakemassa sieltä mopo pois jos vaan kaikki palaset loksahtaa kohdalleen.
    Pain is just weakness leaving the body
    Lainaa (Hondamies @ Kesä. 14 2005,21:26) kirjoitti
    kyllä oli kiva taas päästä ajelemaan. ainoa mikä laittaa vituttamaan on se, että kone hyytyy edelleen 6000-7000 kierroksen kohdalla, eli sille ei oltu tehty mitään. vika ei kuulemma ilmennyt heidän testiajossaan, itse huomasin sen 3 minuutin ajon jälkeen.
    Itsellä samoja ongelmia koko kesän ajan. 7 tonniin asti kaikki OK, mutta sitten hyytyminen. Viime viikolla kaasarit balanssiin ja ilmansuodatin vaihtoon. Jommasta kummasta tai molemmista toimenpiteistä johtuen ongelma poistui, nyt kiertää puhtaasti rajoittimelle saakka.
    Itse ostin reilu vuosi sitten Arain BW:stä. Nyt kypärässä yksi pieni kymmenen pennin vika, tarvitsee uuden osan visiirin lukitukseen. Soittoa sitten myyjälle, ottivat numeron esiin kun "juuri se kaveri ei ole paikalla joka näitä juttuja hoitaa". No sieltä sitten soitettiinkin vielä saman päivän aikana, selitin ongelman ja tyyppi kysyi minun numeroani, eli samaa johon hän juuri minuutti sitten soitti!
    Lupasi hoitaa asian nopsaan ja hommaavansa mulle oikean osan, mitään ei ole kuulunut nyt reilun viikon ventan jälkeen joten soitin tänään Brandtille, Arain maahantuojalle, kerroin jutun ja sanoin etten jaksa mitään soitto rumbaa BW:n suuntaan järjestää.. Lupasivat järjestää kypäräni kuntoon kunhan ehdin sitä maahantuojalla vilauttaa joku päivä. Toivottavasti tulee näin helpolla kuntoon.
    CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    Olisin niin mielelläni jaellut niitä ruusuja, mutta kun ei niin ei...
    Pyörä kaadettiin kesäkuussa ja osat oli sitten tullut elokuun puolessavälissä * sinänsä se ei haitannut kun pyörä oli ajokuntoinen ja liikenteessä koko ajan. Sovittiin sitten että 22.8. maanantaina pyörä menee bike w:hen ja pois saa hakea jo torstaina (joo, kuulosti minustakin ihan liian hyvältä) No tänään on SE torstai, mutta eilen illalla raisiosta soitettiin," Ei ole pyörä vielä valmis kun maalari ei ole vielä hakenut niitä katteita, ja mulla on kädet niin täynnä töitä etten ehdi niitä viedä ja olen siltä maalarilta jo pyytänyt monta kertaa että tulis hakemaan ne katteet ja seli seli.."

No kysyin sitten että mitä siihen on ehditty tehdä? Vastaus ei mitään, kun niitä katteita ei ole maalattu... Mitä hittoa joku putken tai jalkatapin vaihto liittyy katteisiin??
    Saahan ne vaihdettua eikä katteisiin tarttis edes koskea.

No maalari on kuulemma tänään luvannut hakea ne katteet ja pyörä pitäis olla valmis ens viikolla, oli valmis tai ei, haen sen pois sieltä. * talvella se ehtii maata jossain korjaamolla nyt haluun *
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Hae ihmeessä pyöräs pois sieltä pölyttymästä, noi on just niitä selityksiä joita kuulee viikosta toiseen..
    Raision BW tarvitsee mp-myyjää ( TS 4.9. ), hakekaa nyt ihmeessä paikkaa ja näyttäkää sitten oikeaa asiakaspalvelun mallia .
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Kuulostaa samalta toiminnalta kuin Euro Motor Center Oulussa. 2 viikon välein soitan että joko valmis - "tavarat on tilattu mutta ei ole tulleet maahantuojalta". No menee pari kuukautta ja soitan itse maahantuojalle - "Joo, ei ole näkynyt tilausta noi osat tulee parissa päivässä kun saadaan tilaus". Soitto emc:lle - "On varmasti tilattu, ihan varmasti on tilattu. No miksi sitä tilausta ei näy maahantuojalla? Täss on varmaan nyt joku...". Seuraavana päivänä maahantuoja soittaa että minkä värinen laukku sitä halutaan ja kahden viikon päästä pyörä on kunnossa... Myöhemmin sain kuulla toisaalta että EMC tahallaa viivästyttää noita syksyn korjauksia - näin saavat hommia talvellekkin.
    Sain/hain pyörän pois viime perjantaina, eli n. 2vkoa siinä meni, homma vaan ei ole selvä vieläkään. Suurin ärsytyksen aihe oli huomata että eteen oli laitettu keltaiset vilkut kun takana on valkoiset??!
    Muutenkin kun olivat saaneet omavastuun nyhdettyä, kaikki häipyivät kuin puuppa saharaan ja jäin yksin ihmettelemään, hiippailin sinne huollon puolelle, siellä istui säikähtäneen näköinen nuorimies jolta kysyin niistä vilkuista, sälli vaan sanoi etten mää vaan tiedä, käänsi selkänsä ja jatkoi hommia. Mikäs siiä sitten auttoi, punnersin pyörän pihalle ja häivyin sieltä.
    Asiaan palataan vielä, maalaukseenkaan en ole tyytyväinen, mutta saa nähdä miten homma kehittyy.
    Muuten en enää ikinä ko. firmaan astu. piste.
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
    Kuulostaa aiwan siltä jotta kilpailulle olisi tilaa... huoltokorjaamoiden puolella.

Missä ihmeessä ne tyytyväiset asiakkaat mopojansa huollattaa.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  30.  
    Lainaa (antti @ Elo. 11 2005,12:21) kirjoitti
    Itse ostin reilu vuosi sitten Arain BW:stä. Nyt kypärässä yksi pieni kymmenen pennin vika, tarvitsee uuden osan visiirin lukitukseen. Soittoa sitten myyjälle, ottivat numeron esiin kun "juuri se kaveri ei ole paikalla joka näitä juttuja hoitaa". No sieltä sitten soitettiinkin vielä saman päivän aikana, selitin ongelman ja tyyppi kysyi minun numeroani, eli samaa johon hän juuri minuutti sitten soitti!
    Lupasi hoitaa asian nopsaan ja hommaavansa mulle oikean osan, mitään ei ole kuulunut nyt reilun viikon ventan jälkeen joten soitin tänään Brandtille, Arain maahantuojalle, kerroin jutun ja sanoin etten jaksa mitään soitto rumbaa BW:n suuntaan järjestää.. Lupasivat järjestää kypäräni kuntoon kunhan ehdin sitä maahantuojalla vilauttaa joku päivä. Toivottavasti tulee näin helpolla kuntoon.
    Itsellä ARAIn visiirisysteemistä irtosi ja hävisi se harmaa vipu, jota vetämällä visiirin saa irrotettua. Menin kypärän kanssa BWn Vantaan myymälään, laittoivat uuden vivun paikalleen ja antoivat vielä silikoonigeelia visiirimekanismin voiteluun. Hommaan meni viisi minuuttia aikaa ja se maksoi 0 euroa. Homma toimi kuten sen pitääkin.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen