Moikka,
Pitäis uudet housut ostaa. Olisko vinkkiä, missä Tampereella olisi sopivat talvihinnat? Missähän mun kannattaisi Tampereen alueella uusia byysia käydä sovittelemassa?
-jussi
Pain is just weakness leaving the body
Juu
Olen tuota ketjua kyllä seurannut, mutta en siitä kyllä oikein mitään syysale -juttuja löytänyt. Syksyn osasta ei ollut kuin muutama kirjoitus eikä niissäkään oikein varusteiden hintatasosta keskusteltu. Vinkkejä otetaan edelleen vastaan.
Heinolla on oma huone poistuvalle alennustavaralle. Itse löysin sieltä viime talvena tasan yhden kappaleen housuja, jotka sopivat paitsi hienosti päälle, niin myös ajotakkiin. Ja edullisesti.(vahvajussi @ Marras. 29 2004,13:49) kirjoitti
Desmo Jugend
Pitänee tuossa viikonvaihteessa varmaankin poiketa Heinolla ihmettelemässä aletavaraa(verner @ Marras. 30 2004,00:42) kirjoitti
![]()
KX-centerillä oli tos viikonloppuna talvialet mut jos ne missasit niin eiköhän siel vielkin ole jotain alennuksia, kun YOKO vaihtaa ens vuonna nimensä scottiksi, kun kyseinen firma osti *YOKOn ajovarusteiden tuotannon. Niin ne myy yokoja alennuksella pois*. KX-center on sarankulmassa vanhan s-marketin tiloissa nykyään.
Eikä!(GiR6L @ Marras. 30 2004,10:32) kirjoitti
![]()
Desmo Jugend
Stormilta on aina saanu hierottua hinnan sopivaksi. Ihan hyviä
talvialennuksia niillä. Poistui dainesen tsu goretakki 299
1300cc Suzuki
Oikaistaan vähän vanhaa juttua. Verner on oikealla asialla, mutta äijällä ei joko gprs tai paikallistuntemus täytin tykitä: R.M.Heino on Raholassa ja 4MC Rantaperkiössä.(verner @ Marras. 29 2004,13:47) kirjoitti
![]()
![]()
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen