Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tapahtui noin tunti sitten. Ajoin autolla ohi. Poliisiautoja 3kpl ja 2 lanssia. Tumma nakupyörä maassa ja kuskia hoidettiin vieressä. Itseäni järkytti eniten että sama risteys jossa meinas alkukesästä tulla eteeni tuninki-tero ja ehdin viimehetkellä jarruttamaan. Opin siitä miten risteyksiin ajetaan pärrällä eli aina valmiina pysähtymään vaikka etuajo-oikeus.
    Lanssi lähti pillit päällä yli puolentunnin jälkeen joten taisi käydä aika huonosti. Toivon parasta. Kertokaa jos tiedätte tarkemmin. Helvetisti ihmisiä katsomassa.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Huh! Ikävältä kuullostaa, mutta jos lanssi lähti a) vasta puolen tunnin ensiavun jälkeen, ja b) pillit päällä, niin elävien kirjoissa tuo kuski lienee. Muuten ei olis pillit päällä.
    Vammat voi silti toki olla pahoja...
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
    Sorry mä en yhtään vinoile, mutta melkein ekana ehti vastata parivaljakko kava10/kyosho1

Ihan oikeasti peukkuja kuskille/osallisille. Ei ollut kivaa kattoa moista
    And the Road Warrior?
    Lainaa (iama @ Syys. 13 2005,22:06) kirjoitti
    Kyllä asia on kuulkaas niin, että tämmöisiin uutisiin reagoimisesta ei järjestetä moottoripyora.orgissa kilpailuja!

Olen vakavissani.
    Samaa mieltä. Itse postasin viestiin saadakseni sen nousemaan etusivulle uusien viestien joukkoon [tarkistettuani ensin HeSarin nettisivulta, ettei ollut aiheesta mitään uutisentynkää], siinä toivissa, että jollain olis lisätietoa...

Yleensä, kun näitä avauksia forumilla näen, pyrin tsekkaamaan noita lehtien viimeisten uutisten nettivustoja, sinne päätyvät aika nopeasti nämä, joille sitten avataan oma topic tuonne truvallisuusteeman toiseen osioon.
    Pari onnettomutta olen tässä lähiviikkoina sillä lailla varmentanut suht nopeasti, ja mielestäni toiminut oikein. Mutta jos tällaista toimintaa ei haluta, sitten lopetan.
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
    Lainaa (kawajack @ Syys. 13 2005,22:20) kirjoitti
    Pari onnettomutta olen tässä lähiviikkoina sillä lailla varmentanut suht nopeasti, ja mielestäni toiminut oikein. Mutta jos tällaista toimintaa ei haluta, sitten lopetan.
    Sinun toiminnassasi en tässä näe virheitä.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Lainaa (kawajack @ Syys. 13 2005,22:20) kirjoitti
    ...Mutta jos tällaista toimintaa ei haluta, sitten lopetan.
    Anna palaa vaan, eli toimi niin kuin tähänkin asti olet toiminut. Se on minun mielipiteeni
    Moto Guzzi Norge

"Huomenna on uusi pitkä päivä. Aivan jokaisen oma alusta loppuun."
    -Tove Jansson
    Lainaa (iama @ Syys. 13 2005,22:06) kirjoitti
    Lainaa (kava10 @ Syys. 13 2005,22:00) kirjoitti
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 13 2005,21:09) kirjoitti
    Sorry mä en yhtään vinoile, mutta melkein ekana ehti vastata parivaljakko kava10/kyosho1

Ihan oikeasti peukkuja kuskille/osallisille. Ei ollut kivaa kattoa moista
    Pannaan kilipailu pystyyn. Kuka ehtii ensin. Tällä topicilla on ehdottomasti 5:n nopeimman porukka: Ron Jeremy paikalle osuneena, Kawajack, Kyoshi, kava10, Kuulapää.
    Kyllä asia on kuulkaas niin, että tämmöisiin uutisiin reagoimisesta ei järjestetä moottoripyora.orgissa kilpailuja!

Olen vakavissani.
    En mä mitään vitun kisaamista tarkoitakkaan. Vaan tarkoitan että kyseinen parivaljakko on vaan kysellyt hiljattain että postaako liikaa ja sille vaan naureskelin.
    Onko tieto kellään kuinka onnettomuudessa kävi?
    And the Road Warrior?
    En tunne Hesaa, mut voisko se olla tämä tapaus:

Matkapuhelimeen puhunut autoilija törmäsi moottoripyöräilijään Hermannissa

Matkapuhelimeen puhunut, 1968 syntynyt järvenpääläismies törmäsi moottoripyöräilijään Hermannissa Helsingissä maanantaina.
    Onnettomuus sattui kello 11.50, kun järvenpääläismies oli kääntymässä Työpajankadulta Vanhalle talvitielle. Risteysalueella hän törmäsi Vanhaa talvitietä ajaneeseen, vuonna 1952 syntyneeseen moottoripyöräilijämieheen.
    Moottoripyöräilijä sai ruhjeita ylävartaloonsa, ja hänet kuljetettiin tarkistettavaksi Töölön tapaturma-asemalle.
    Autoilija kertoi, ettei ollut huomannut moottoripyöräilijää, koska oli puhunut matkapuhelimeensa.
    HS
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    Lainaa (Willi Tähti @ Syys. 14 2005,09:32) kirjoitti
    En tunne Hesaa, mut voisko se olla tämä tapaus:

Matkapuhelimeen puhunut autoilija törmäsi moottoripyöräilijään Hermannissa
    Ei ole tämä tapaus. Hermannista on yli kymmenen kilsaa Mellunmäkeen.
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  10.  

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lanssi muuten ei kuljettele "kylmiä kyytejä" sen hoitavat muut miehet. Toivotaan että henkiin jää ja joskus vielä nähdään tienpäällä, pyöränpäällä