Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Nyt on pakko hehkuttaa!
    Trophy meni viimeisellä tankilllisella alle 6l/100km!
    Talouskone ;)
    Mitä? Etkö enää aio tankata pyörääsi??
    Suunnatonta itsehillintää sulla...
    Täytyy nyt kehaista vähän itteäänkin: olen päässyt Tbirdillä alle 5:n litran. Mutta sehän on vajaalitrainen...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Lainaa (trophy1200 @ Touko. 24 2005,09:19) kirjoitti
    Nyt on pakko hehkuttaa!
    Trophy meni viimeisellä tankilllisella alle 6l/100km!
    Talouskone ;)
    No voi perskele! Ja minä luovuin Trophystä kun luulin sen olevan bensarosvo.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
    Juu - kyllä Trophyssä bensarosvon vikaa on. Moottoritieajossa kulutuslukema on "aika reilusti" yli 6 l/100km. Voisipa alkaa vaikka 8:lla tuo moottoritiekulutus
    Viime sunnuntaina tein pienen ajelulenkin, jolla tuli sitten mitattua toi Daytonan kulutus touring-ajossa. N. 650km tuli katettua akselilla Salo-Pori-Virrat-Orivesi-Kangasala-Salo. Viimeisen tankkauksen yhteydessä pääsin 290km ennenkuin bensavalo syttyi palamaan. Tankatessa meni 13.65 litraa, tuosta tulee 4.7L/100km.

Aika perhanan hyvin täytyy sanoa. Ja vielä tuning-kartta ruiskussa sisällä! Ajo tosin oli tasaista pintakaasulla ajelua ilman revityksiä. Kiva tietää että tarvittaessa Daytonalla pääsee melko pienellä bensamäärällä.
    Ducati Diavel Dark
    No mä hehkutan jos muutkin hehkuttaa.
    Virtasalmen keikalla viime sunnuntaina vei Daytona 5,1 litraa satasella. Normaalisti kulutus on pyörinyt varmaan n.6-7 ltr/100km. Ajelu oli nimenomaan sitä pintakaasulla kruisailua. Todella harvoin tulee laskettua kulutusta, mutta sinne lähtiessä päätin kokeilla, miten pienellä kulutuksella pystyy ajella. Turha näillä on päätään vaivata. Ajettaviksi nää mopot on tehty ja kaiken ne kuluttaa, mitä tankkiin kaataa.
  7.  
    Brittiralliin mennessä, eräällä pätkällä, letkassa muutaman BSA:n perässä laskeskelin tankkaustauolla että kulutus oli aika tarkkaan 4 litraa/100 kilsaa.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12