Taas iski salakavalasti pyöräkuume kun kokeilin kaverin R6:tta
Ajattelin lykätä pyörän ostoa vähintään ensi kevääseen, kun syksyllä vasta täytän 20 ja kortti muuttuu A:ksi.
Kertokaa ihmiset kokemuksianne keskikokoisista nakupyöristä, esim. SpeedFour, Hornet, Suzukin SV 650 jne..
- Ajettavuus & ominaisuudet
- Ylläpitokustannukset
- Jne..
Tällä hetkellä Speed Four kiinnostaa eniten.
Kiinnostaisi myös kovasti jos jollakin on kokemusta Hyosungeista erit. GT 650:stä.
Hyosungista on koe ajo raportti uudessa MP maailma lehdessä 03/2005.Ei aivan hassumpi,viimeistelyssä pientä parannettavaa ,jarrujen tehossa,kytkimessä,jotkin tiivisteet moottorissa tihkuivat öljyä yms pientä.Mutta virheet ei kumminkaan katastrofaalisia![]()
"oikeassa momentissa"
Ajelen speed 4:lla toista kautta ja siitä ei ole kuin hyvää sanottavaa. Ennenkaikkea se on helvetin hauska ajettava, en ole kauhean monella pyörällä ajellut, mutta kaikki testaamani se on piessyt 10-0 ajamisen hauskuudessa. Tehojakin pyörässä on riittävästi ja huiputkin on nakulle ihan sopivat (suola-aavikolla kulki viimekesänä 227 mittarinopeutta).(antthi @ Kesä. 12 2005,19:44) kirjoitti
Ylläpitokustannuksista sen verran että renkaiden, ketjujen jne. kulutusosien hinta on aikalailla = ylläpitokustannukset. Tietysti päälle tulee määräaikaishuollot. Osat tuskin ovat sen helvempia/kalliimpia kuin minkään muunkan pyörän vastaavat.
Kaikenkaikkiaan hauska pyörä, huomattavasti persoonallisempi kuin muut mainitsemasi. Eipä ole vielä koskaan tullut toista samanlaista vastaan.![]()
Tatuoitu paskiainen
Onpas hiljaista Triumph porukkaa ollu lähiaikoina
Kokemuksia ei ole kuin SV 650S:stä. Eli täältä tulee:
Hyvä peli esim. ensipyöräksi. Antaa anteeksi vaihde virheet pienemmissäkin nopeuksissa. Kulkee suht ripeästi, kuitenkaan ei tule kuskille sellaista tunnetta, että oho! Helppo viedä myös mutkatiellä ja radalla, kun on kevyt laite. Radalla kuitenkin loppuu voimat totaalisesti, ellei kruisaile silleen rauhallisen ripeästi. Ääntä pelistä lähtee ihan kiitettävästi. Mulla oli kiinni Arrowin pönttö ja jytinää riitti! Etupään jousitus on liian löysä ja vaihdoinkin siihen SAE 20 öljyt. Muuttui paljon paremmaksi. Ohjausiskari oli myös kiinni ja se jos mikä oli hyvä hankinta. Pysäytti woblauksen ja esti 100% nurin menon Alastarossa viime kesänä. Venttiilien säätöväli on 24tkm. Mulla ei tarvinnut tehdä mitään. On kyllä harmiton laite. Suosittelen!
Heh, mitäköhän mä oikein ylistän Suzukia tällä palstalla? No enpä jaksa tätä poistaakaanHaulla löytyy ainakin SV:stä miljoona triljoona keskustelua...
Ou jee, täältä tähän.
Britanniassa SV on tosi suosittu pyörä. Paikallinen huokea hinnoittelu varmaan osasyynä, köyhän miehen Ducati?
Tämä Hyosung ei kuulemma huhuista huolimatta ole Suzukin ylijäämäosista tehty, kuulemma ihan itse ovat tehneet. Kaveri, joka tekee prätkähuoltoja, ei ole järin innostunut k.o. korealaisesta laadusta...
Honda on takuuvarma, kenties hieman tylsä valinta??
Siitä vaan prätkäliikkeeseen koeajolle, sillä se selviää!
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
MmMmyeah, kiitos vastauksista ja mielipiteistä..
Mitenkähän vain antavat täystehoisia pyöriä kokeiluun pikku-A-korttilaisellekirjoitti
Luulenpa että voin lauantaina kertoa ainakin Moto-Seinäjoen suhtautumisen...
Kertokaahan vielä takapenkkiläiset kokemuksianne naku-/kyykkypyöristä.
Miten eri pyörien takapenkiltä löytyy tilaa ja tuulensuojaa yms...![]()
Kyytiläinen on kertonut valuvansa niskaani jonka olen myös itse huomannut, vaikka ajoasento onkin pystyhkö. Tuulensuojaa on riittävästi ja kun käyttää kierroksia kiihtyvyyttäkin löytyy näin aloittelijoille tarpeeksi yksin ja kaksinkin. Tosin kyytiläisien painolla on merkitystä ja voimat kyllä loppuu varmasti jos päällä on 200 kiloa lihaa. Muuten mopo on toiminut moitteettomasti. Niin ja pyörä on 600 Hornet(antthi @ Kesä. 17 2005,20:26) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!