Luottaen siihen, ettei tää tieto vuoda muun merkkisten tietoon, on pakko kehua R1200GS:n ominaisuuksia.
Pian 20.000 km kruisailtuani erilaisissa olosuhteissa, on mieltymys peliin vaan kasvanut. Oikein mukava, todella runsaat tavaratilatkin ja lisäksi muunneltavat.
Viime viikonloppukin ajeltiin pitkin Viroa 2 päällä ja homma toimi tosi hyvin. Tilaa oli tavaralle mainiosti ja hyvin tuli 2 olutlaatikkoakin laivalta. (Olis varmaan tullut enemmänkin, mut jäipähän syy lähteä uudelleen)
Yllättävän pienellä etuplexin säädöllä sain ilmavirrankin muutettua silleen, ettei pörriäiset liiskaannu enää kypärän plexiin juuri ollenkaan.
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
http://www.tiet.fi/liity.htm
Onko sinulla kokemuksia noista vanhemmista GS:n malleista. En tarkoita pikaista koeajoa vaan useamman kympin ajoja, jos on niin kerro ihmeessä mitkä ovat suurimmat erot.
Minua tuossa uudessa kiehtoo sen keveys eikö se ole yli 30 kg keveämpi kuin aikaisemmat?
Tuossa uudessa oudoksuttaa sen hieman omituinen ulkonäkö, 1150GS kun on ihan puhtaasti vain ruma.
Valitettavasti vuoti jo! Taustatietona sen verran, että itselläni on takaraivossa poltellut "matkaenduro", mutta kyytiläinen ei oikein tahdo syttyä! Kävin ajamassa suurin odotuksin kyseistä mopoa ja petyin. Ajoasennosta tuli vaikutelma, että on työntämässä kottikärryä. Toinen asia mistä en pitänyt oli tuo heiluva bokseri. No ajoasentoa voi muuttaa vaihtamalla sarvet ja bokseriinkin voi tottua, mutta jotenkin tuo ei tuntunut "omalta". En osaa arvioida minkä verran vaikutti se, että koeajoin ennen GS:ää K1200S:n ja se tuntui "omalta".
Moottoripyörähän valitaan tunteella! Joten tärkeintähän on, että pidät itse GS:täsi!
Eipä ole juurikaan ole ajokokemusta vanhemmasta, poislukien kaverin pelin muutamien kymmenien kilometrien ajoa. Mut en minä mitään järisyttävää huomannut. On kait se teho/painosuhde jotenkin ärhäkämpi.(R1100 @ Touko. 31 2005,15:48) kirjoitti
Mitä tulee ulkonäköön, olen pitkälti samaa mieltä, ainakin sen ulkonäkö on futuristinen, mut sitten meitä on kaksi rumaa päällekkäin, joten katsojalle jää mielenkiintoinen tehtävä arvuutella, kumpi niistä oli rumempi, kuski vai pyörä.![]()
PSmo
- Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
*
Juu ei se varmaan kaikkia miellytä. Ja on se ihan eri maailma, kun S. Ittellänikin oli edellinen K1200RS ja oli kyllä aika kynnys vaihtaa juurikin tuohon heiluvaan boxeriin. Kun läksin Oulusta RS:n jälkeen kohden Kuopiota, tuli tunne et meniköhän valinta vikaan, mut jo ennen Kuopiota, parin pikkutiepörähdyksen jälkeen olin vakuuttunut; täähän on hauska vekotin. Mun vyöruusukin on oikein tyytyväinen valintaani, näkee maailmaa kuskin yli, mahtuu kaikki "naiselliset hörhötykset" (joita tosin on hyvin vähän) mukaan ja istuma-asentokin on kuulemma OK. Mitä tulee ajoasentoon, voin kokemuksesta sanoa, et matka-ajossa on kyllä paljon leppoisampi tuo kottikärryn työntöasento, kuin maata ranteitten päällä ja yrittää pitää päätä pystyssä. Ympäristön havainnonti on paljon helpompaa. (Josko RS/S:ssä se ei toki ole pahimmasta päästä.)(ano @ Kesä. 01 2005,11:15) kirjoitti
Mut kuten vanha totuus on: Joku tykkää äidistä, mut kaikki tyttärestä. Vai miten se nyt menikään.![]()
PSmo
*
Mahtava peli tosiaan(mun mielipide).Mulla on tähän asti ollut seuraavat pelit joihin vertaan:,VN800,ZRX1100,VN1500,ZX-9R,ZRX1200,ZX-12R,VTR1000F,Aprilia Tuono1000,R1150GS,F650GS DAKAR.Kaikki pyörät hankkinut uutena,joten mitään rimpuloita ei niistä mikään ollut.Nyt mulla on R1200 GS -05 ja ensi vaikutelma kun lähdin sillä ajamaan oli että tällä ajaa varmaan maailman tappiin asti kerta istumisella.Tämä on vaan yksinkertaisesti mulle SE sopiva peli.![]()
Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
Mitäs tuumit tuosta R1150 tai jopa F650 koneesta?(K.Alle @ Kesä. 02 2005,09:58) kirjoitti
Onkos paljon eroja R1150 ja R1200 välillä?
Entä millanen menijä tuo F650 on? Jaksaako vääntää hyvästi?
Kiiiiitoooosh!
B(e)M(y)W(ife)
1150 täristelee ja heilauttelee pyörää oikealle jonkinverran enämpi kuin tää 1200 ,muuten ihan soiva peli.650 ähvä on kanssa ihan väännökäs kokoisekseen.Ajelin sillä joskus myös *2 päällä ja kyllä sillä pärjäs normaali nopeuksissa ihan ok.
1200 pienempi paino verrattuna 1150 on tosi positiivinen ominaisuus ,jonka kyllä huomaa heti.Tää uus on myös aika paljon kapeampi tankin takaosasta joten seisomalla ajaminen käy paremmin.
Niin on, ensin meinasin ristiä omani Perjantaiksi suuren seikkailun toivoissa mutta taisin erehtyä viikonpäivästä, taitaa olla maanantai.kirjoitti
Laukut on sekundaa, ABSit on sököt ja öljyt valuu pultinkannoista ulosOneksi takuusta on vielä toivoa.
Oletko huomannut moottorin toiminnassa kilometrien täyttyessä muutoksia? Minusta tuntuu että moottorin ääni voimistuu ja öljynkulutus kasvaa kilometrien karttuessa. Onneksi samalla menohalut ovat parantuneet, kone kiertää herkemmin kuin uutena.
Mikä sulla noissa laukuissa mättää ??(awaaja @ Kesä. 11 2005,00:31) kirjoitti
Vesitiiveydessä toivomisenvaraa, sisäkassin vetoketju sökö ja sinänsä näppärä ideä säädettävästä tilavuudesta tehnyt laukusta niin hankalan täyttää ja käyttää että en ole enään laisinkaan varma idean toimivuudesta. Varsinkin kun laukutelineet myydään pakkomyyntinä eli ilman niitä pyörää toimiteta alkaa homma haiskahtamaan pahalta.
Kuulostaa ihan perheauto mainokselta...(PSmo @ Touko. 31 2005,14:57) kirjoitti
![]()
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Mitäs täällä kettuillaan perhemopo-osiossa?(samu69 @ Kesä. 12 2005,23:39) kirjoitti
![]()
What's the difference between Buell and your wife?
After two years Buell still sucks...