Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko porukoilla millaisia kokemuksia ACCELEISTA? Sytytystulppien johdot ja tietysti myös puolat menenevät vaihtoon. Kiire olisi vaihtaa (B-Weekend uhkaavasti lähestyy...) . Sumekon alkuperäispuolia/ tulpanjohtoja heruu vasta ensi viikolla, näin kertoilee Sumeko. ACCELIN puolia ja sytkäjohtoja löytyisi per heti. Kannattaako kallistua ACCELIN suuntaan ja säästää raholoita? *
    Pyöräpuolelta en uskalla sanoa mitään varmaa, mutta jenkkiautorintamalla hyväksi havaittu merkki.
    Lainaa (kaasunalle @ Kesä. 09 2005,21:48) kirjoitti
    Pyöräpuolelta en uskalla sanoa mitään varmaa, mutta jenkkiautorintamalla hyväksi havaittu merkki.
    Pistää miettimään kun alkuperäispuolien/- johtojen hintaero kilpailevaan vaihtoehtoon näyttäisi olevan luokkaa 114 € ja toimitusajat eri luokkaa. Sen vuoksi mietityttää... Muuten... Itsellänikin on jenkkiauto ja osat mitä olen eräästä liikkeestä ostanut on olleet O.K..
    Vanhaan ZX-10:n tollasia asentelin ja niitä oli muistaakkeni kahta eri mallia riippuen sytkäboksin tyypistä. Eli tarkkana sen kanssa, mä sain eka väärät eikä oikeen futannu, toiset pelitti hienosti.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Nojoo. Kävin niitä ACCELEITA tänään katsastamassa, muutama seikka vaan jäi mieleen: Paketti liki täydellinen, tulpat ei vaan ei olisi käyneet suoraan tulpanhattuihin. Liikkeen expertti ei ollut paikalla, oli vaan jättänyt muille myyjille viestin että liike ei ota mitään vastuuta jos esim. sytkäboxi kärähtää. Sen verran lontoon murretta ymmärrän että tarjottu paketti olisi mahdollisesti ollut just se vääränlainen. Asia olisi varmaan korjaantunut jos asiantuntija olisi ollut myyntipuolella. Tämänpäiväinen myyjä ilmoitti suoraan olevansa "ihan pihalla". *Mutta jatkoa seuraa... Sumekolta olin aiemmin saanut infoa että jos haluan uusia mopooni tulpanjohdot, täytyy myös puolat uusia. Hölmöyksissäni ostin toisen puolan johtoineen (kun toista ei ollut saatavilla). Ostohetkellä paljastui että tulpanhatut ei kuulu pakettiin. Hatut on tilauskamaa ja hinta 44€/kpl!!!. Asennusvaiheessa paljastui sekin seikka että tulpanjohtojen takia ei tarvitse puolia vaihtaa, liitokset on irrotettavia. Senkun vaihdat pelkät johdot. Prkl. täytyy sanoa että olen tainnut joutua kusetuksen uhriksi. Tein johtorempan omin päin, no.. tulihan se uusi turha sytkäpuola asennettua kalliine johtoineen. Nyt mopo käy ja kukkuu normaalisti, mikä on pääasia. . Täältä tähän.

6.  
    Mulla on tullut myös sellanen käsitys että noi tulpan johdot olis kiinteinä puolissa kiinni... Mites irrotit ne? Ei ole raaskinu viel raakaa voimaa kohdistaa niihin, kun ei oo varma saako niitä uusittua...