Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Pitäisi taas kesän ulkomaan reissulle ostaa mukaan renkaan paikka-ainepullo. Onko kokemusperäistä tietoa siitä josko eri merkkisten tuotteiden välillä on eroja toimivuudessa. Eli käykö jonkun merkkisellä pullolla niin ,että esim. rengas ei kunnolla täytykään tai ei pidä ilmaa sisällä,jne.Tai onko joku tietty merkki se joka kannattaa ehdottomasti olla laukussa mukana kun se hoitaa ongelman kuntoon jos rengas puhkeaa..
    Onko niitä olemassa montaa merkkiä? Tyre weld on mulla ollut matkassa aikoinaan autossa ja joskus se on jopa toiminutkin. Arvelen että pakkanen panee sen pilalle, tai sitten aika
    Ei ole kauheasti kokemuksia noista, mutta yksi huomio. Osta sellainen millä yleensä saa sitä tököttiä sinne renkaaseen. Itsellä kävi purnukan kanssa niin ettei sillä mahtunut venttiilille.
    Oli sellainen malli missä ei ollut letkua.
    Ja toinen sitten joskus jos sitä joutuu käyttämään, niin oishan se kiwa jos se fillarin venttiilikin toimisi kunnolla - myös mömmöjen kanssa Meinaan vanha kama pullossa jotenkin liisteröityy tms => venttiili ei välttämättä enää toimikaan ja senhän tietää mitä sitten käy kun venttiili ei menekään kiinni ja vaahdot on jo kumissa

Nimim: Halvinta mahdollista "Tyre-Weldiä" huoltarin pihassa käyttänyt ja sittemmin vaahdossa uitettua mopoa kärryllä kuskannut
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Juu mulla taas räjähti paikkauspullo sivulaukkuun (tais pyöriä koko kesän laukussa).. mut jännää se paikkausaine.. se tukki sen pullonkin ettei kaikki tullu sivulaukkuun... *
    -Ensin mä luulin, sitten mä aattelin, ja olihan siellä muitakin-
  6.  
    Kerran olen joutunut Italiassa paikkaamaan kumin, toimii hyvin, pitää vaan huolehtia että on freesit aineet pullossa. Ilman en edes lähtisi reissuun!
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!