Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Oisko kellään antaa vinkkiä keneltä valmistajalta löytyis hienoa takalokasuojaa, vai pitääkö sahata orkkis poikki.
    Hotbodies Racingiltä löytyy hieno undertaili. Tosin joutuuhan tuohonkin pistään kilpitelineen kiinni...

Pain is just weakness leaving the body
    Toi ei varmaan ihan helposti kyl sovi F- malliin ku on Sportiin tarkotettu..

Ite ajattelin vetää vaan kaikki tilkkeet siitä valon alapuolelta pois ja laittaa alumiinilevyn tilalle ja siihen semmosen pienen minikilpitelineen
    1290 Super Duke R
    Aikas hyvät ohjeet kuvineen löytyy itse tekemiseen
    Kliks
    ja sitten * -> Mods -> DeadPool is at it again !!! New F4 fender eliminator step-by-step tutorial ! (lots of pics!)

Itsekin olen miettinyt kurasuojan modaamista, mutta en ole vielä toteuttanut.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Lainaa (Guest @ Kesä. 08 2005,18:55) kirjoitti
    Oisko kellään antaa vinkkiä keneltä valmistajalta löytyis hienoa takalokasuojaa, vai pitääkö sahata orkkis poikki.
    Se orkkis takalokari / kilpiteline on aikas iso pulikka. Mitä omaa pyörääni olen tutkaillut (kylläkin -04, mut ei taida asiaan vaikuttaa), niin siinä näyttäs olevan akkukotelo ja ruiskuboksikin kiinni samassa kappaleessa.
    Vaikka siihen hankkis undertrayn ja kilpitelineen jostain, niin kyllä se orkkis täytyy silti silpoa.

Mulla ainakin tän asian harrastus loppu tohon. Ajattelin, että jossain vaiheessa soittelen romarit läpi ja koitan hommata ton takalokarin jostain mällätystä pyörästä. Sitä vois sitten rauhassa leikellä, mutta en ole saanut ainakaan vielä aikaiseksi. Kattoo taas talvella, jos jaksais innostua.

Lainaa (Juspa @ Kesä. 20 2005,08:26) kirjoitti

Ite ajattelin vetää vaan kaikki tilkkeet siitä valon alapuolelta pois ja laittaa alumiinilevyn tilalle ja siihen semmosen pienen minikilpitelineen
    Btw Tiedätkö miten noi F Sport ja pelkkä äffä eroaa toisistaan? Lähinnä siis rakenteen osalta. Sportissahan on vissiin ainakin vähän virimpi kone ja muutenkin peli on enemmän "kisavireessä".

Mutta miten esim toi takapää? Sportissa on ainakin kaksi osainen penkki, mutta eikös ne sisukalut vois olla aikalailla samatkin, siellä katteen sisällä?

Tonhan vois nopeasti tarkistaakkin imuttamalla noita huoltomanuaaleja netistä, mut ei jaksa. Spekulointi on niin paljon mukavampaa, kuin faktojen tarkastelu.
    Lainaa (zimba @ Kesä. 21 2005,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Juspa @ Kesä. 20 2005,08:26) kirjoitti

Ite ajattelin vetää vaan kaikki tilkkeet siitä valon alapuolelta pois ja laittaa alumiinilevyn tilalle ja siihen semmosen pienen minikilpitelineen *
    Btw Tiedätkö miten noi F Sport ja pelkkä äffä eroaa toisistaan? Lähinnä siis rakenteen osalta. Sportissahan on vissiin ainakin vähän virimpi kone ja muutenkin peli on enemmän "kisavireessä".

Mutta miten esim toi takapää? Sportissa on ainakin kaksi osainen penkki, mutta eikös ne sisukalut vois olla aikalailla samatkin, siellä katteen sisällä?

Tonhan vois nopeasti tarkistaakkin imuttamalla noita huoltomanuaaleja netistä, mut ei jaksa. Spekulointi on niin paljon mukavampaa, kuin faktojen tarkastelu. * *
    Ei kai niissä oo mitään muuta eroo ku just koneessa hiukan ja toi takapää, eli kate eroaa hieman F- mallista 2- osaisen penkin takia.
    1290 Super Duke R
    Lainaa (lemonade @ Kesä. 20 2005,16:49) kirjoitti
    Kliks
    ja sitten * -> Mods -> DeadPool is at it again !!! New F4 fender eliminator step-by-step tutorial ! (lots of pics!)

Teinpäs sitten tossa yks päivä juuri kyseistä ohjetta mukaillen alumiinilevystä tollasen suoran takalokarinpätkän ja siihen kilpitelineen. Perästä tuli hyvän näkönen, näyttää et tulis ylemmäs ja on ilmavampi. Kilpi tuli mulla vaan taaemmas niin, että takavalon rekisterikilpivalo näyttää kilpeen.

Aikaa koko hommaan meni n.3.5 tuntia, elikkäs tosi nopea tehdä ja kun alumiinilevyt tuli "lainattua" töistä, niin rahaakaan ei juuri mennyt. Suosittelen.
    1290 Super Duke R
    Lainaa (Juspa @ Kesä. 24 2005,22:38) kirjoitti
    Kliks

Teinpäs sitten tossa yks päivä juuri kyseistä ohjetta mukaillen alumiinilevystä tollasen suoran takalokarinpätkän ja siihen kilpitelineen. Perästä tuli hyvän näkönen, näyttää et tulis ylemmäs ja on ilmavampi. Kilpi tuli mulla vaan taaemmas niin, että takavalon rekisterikilpivalo näyttää kilpeen.

Aikaa koko hommaan meni n.3.5 tuntia, elikkäs tosi nopea tehdä ja kun alumiinilevyt tuli "lainattua" töistä, niin rahaakaan ei juuri mennyt. Suosittelen.
    mites kävi noitten vilkkujen kanssa???
    löytyykö sulta kuvaa millanen tuli??
    Toissa talvena taittelin F4 malliin rosteri pellistä undertailin (kaksi saumaa tigillä kiinni).
    Samalla sinne syntyi "satula laukku", jonne akun lisäksi mahtui paljon roinaa.

kuva 1
    kuva 2
    kuva 3
    Lainaa (mfr @ Kesä. 29 2005,04:46) kirjoitti
    Lainaa (Juspa @ Kesä. 24 2005,22:38) kirjoitti
    Kliks

mites kävi noitten vilkkujen kanssa???
    vilkuille tuli paikka siihen kilpitelineeseen. taitoin vaan pienet nysät sitä levyä sivuille ja siihen vilkku kiinni. ei oo vielä kuvaa, mutta yritän napsasta joku päivä ja laittaa sen tänne.
    1290 Super Duke R
    hieno homma jos säkin saat kuvia napsittua.
    Tuolla olis nyt pari kuvaa lokarihärpäkkeestä. Laatu ei välttämättä oo kyl mikään erikoinen, mut ulkonäkö muuttu aikas paljon.

http://www.motot.net/kuvat/thumbnails.php?album=7287
    1290 Super Duke R
    Hienolto näytti juspan tsydeemi, pitää itsekin talvella tehdä.
    Palde69: onkos toi laillinen, ainakin kilven valo taitaa vähän heikosti kilpeen loistaa
    BTW, kauanko meni rungon kiillottamiseen aikaa, heino tuli.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Onko porukat väsänneet talven aikana jotain hienoja virityksiä takalokarin paikalle? Ite haluaisin nyt hieman keventää perää ja haluaisin tehdä sen mahdollisimman pienellä vaivalla. Eli löytyykö tuohon jotain valmisosaa, vai pitääkö sahata tuo orkkislokari poikki? Olisi hienoa jos jostain löytyisi koko roska yhtenäisenä.

Juspa: nuo kuvat eivät enää toimineet . Olisiko jossain nähtävillä kuvia tuosta?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    valmis käikäleitä saa jos haluaa maksaa.. itse tein ja hyvä tuli! omapyörä osiossasta löytyy tarinakin.
    Mistähän noita valmis kekäleitä saa? En vain ole mistään löytänyt...

Itse tekisin, jos riittäisi aika ja taidot . Enkä haluaisi tuhota tuota alkuperäisosaa.

Missä muuten tuollainen omapyörä-osio on ?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  19.  
    Merkkikohtaista keskustelua -> Oma Pyöräni
    Eli valikon ihan alinmaisena..

Kawasaki ZX-10R