Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Terve. Ajattelimme proidin kanssa laittaa faijamme vanhan Jawa CZ:n vm -56 kuntoon 50v-lahjaksi... Olisiko tietoa mistä saisimme tilattua siihen uutta osaa? Tarvitsisimme ainakin kytkinlevyt, latausreleen, takarattaan ja ketjunkiristimet... Kiitos etukäteen!
    http://www.jawashop.com/
    tuolta ainakin, jawan osat on halpoja, ei tule kalliiksi.
    -eeko
    Täältä kannatta myös seurata aihetta ja kysellä.
    VMPK
    Veteraanimoottoripyöräklubin siivuilta löytyy "JAWA"-sakki merkkikerho. Veikko Koski, Marttilankatu 11 B 17, 04260 Kerava. Puhelin 0400-743 296 ; veikko.koski@pp.inet.fi

Toimii myös museoajoneuvotarkastajana. Tietää kaiken tarvittavan Jawoista ja enemmänkin. Jos ei löydy palikoita hyllystä, niin osaa varmaan antaa vinkin keltä kysyä.
    Elämäntapamotoristi
    Jyväskylässä myös Jawa-osia nrosta 0500-648826.
    Ja rompetoreillahan myös hyvä tarjonta ympäri maan.

Loistovehje muuten, itsellänikin vm-61 sportti tallissa.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    No huh huh JIMJAK tuota viimeistä kommenttia.Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan...
    Jotakin se joutavilla teettää...
    "Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan... "

Mitähän kaikkea vielä Clubin porukasta paljastuukaan..?

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Lainaa (JIMJAK @ Heinä. 21 2005,14:26) kirjoitti
    "Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan... "

*Mitähän kaikkea vielä Clubin porukasta paljastuukaan..?

Niin, onkohan meillä kenelläkään lääkitys aivan tarkalleen kohdallaan? Minullahan talli on täytetty ainoastaan keskari-Kawoilla, joten sinänsä lääkityksen taso on kohdallaan, mutta minulla on sitten tuo tuuliklasivimma
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86
    Vimmapa hyvinkin juu,ja joskus kovastikin työllistävin seurauksin.Mutta jopa kertyy kilometrejäkin,toisin kun eräille...
    Jotakin se joutavilla teettää...
    Raato kerkes ensin.Kyllä minäkin olisin epäilly, että onko kellään kohdallaan.
    Saattas lentää sieltä ulos, jos olis miedot tabletit........
  11.  
    mulla on teho- ja rottahurmio. lääkitys siis kohdallaan. riippuu lääkityksen arvioijasta sekin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )