Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Nyt on ikävä kyllä käynyt niin että CBR:än toinen avain on mennyt käyttökelvottomaan kuntoon!
    Kyseessä siis -99 mallinen 600F jossa on elektroninen ajonesto, ja siis koodatut avaimet!
    Onkos kukaan tilannut noita avaimia Brandtilta tai mistään muualtakaan ja mihin hintaan?Tai mitään vastaavia kokemuksia asiasta? Suutarilla niitä ei varmaankaan pysty monistamaan... Brandtti ei ole vielä ainakaan vastannut maili- kyselyyn...
    Niin ja pyörä on Saksasta tuotu, jos sillä nyt on mitään tekemistä asian kanssa.
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  2. #2
    Eikös sulla oo vara-avainta?

    Mulla on kans samanmoinen Cebari ja siinä ei ainakaan virtalukossa lue että olis HISSiä... Sekin on myös saksasta uitettu.

    Veikkaisinpa että uusi avain tulee kohtuu hintavaksi
    Pain is just weakness leaving the body
  3. #3
    Lainaa kirjoitti
    Eikös sulla oo vara-avainta?

    Mulla on kans samanmoinen Cebari ja siinä ei ainakaan virtalukossa lue että olis HISSiä... Sekin on myös saksasta uitettu.

    Veikkaisinpa että uusi avain tulee kohtuu hintavaksi
    No vara-avain on justiinsa käytössä, mutta jos se hukkuu tai käy jotain. Eli olisi kiva olla myös toimiva vara-avain varmuuden vuoksi.

    Onkos sulla siinä lämpömittarin yläpuolella semmonen avaimen kuva ja pieni ledi, mikä syttyy kun laittaa virrat päälle? Ja ainakin vakuutusyhtiölle ilmoitin että elektroninen ajonesto löytyy...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  4. #4
    Lainaa (ValeRossi @ Kesä. 08 2005,11:51) kirjoitti
    Onkos sulla siinä lämpömittarin yläpuolella semmonen avaimen kuva ja pieni ledi, mikä syttyy kun laittaa virrat päälle?
    Taitaa muuten olla Pitääkin ilmottaa vakuutusyhtiölle että semmonen on. En oo perehtynyt omistajan käsikirjaan jotenka en sen kummemmin edes ajatellut asiaa... Oletin vaan että jos virtalukossa lukee HISS, niin kuin uudemmissa Hondissa, niin olis ajonesto ja jos ei, niin ei...



    Pain is just weakness leaving the body
  5. #5
    Kyllä suutari pystyy tekemään ne avaimet. Täytyy löytää suutari , jolla on välineet siihen. Esim. Porin Prisman suutari tekee ajonestoavaimet. Viimeksi kun teetin, niin makso 50 euroo ja maahantuoja sano , ettei onnistu , kaikki lukot uusiksi ja 1800 euroa. Ei muuta kun suutarille!
  6. #6
    Lainaa kirjoitti
    --------------------------------------------------------------------------------
    Kyllä suutari pystyy tekemään ne avaimet. Täytyy löytää suutari , jolla on välineet siihen. Esim. Porin Prisman suutari tekee ajonestoavaimet. Viimeksi kun teetin, niin makso 50 euroo ja maahantuoja sano , ettei onnistu , kaikki lukot uusiksi ja 1800 euroa. Ei muuta kun suutarille!
    No tuo oli hyvä tietää!!
    Itse asun Kotkassa, että Porissa tulee harvemmin käytyä
    (itseasiassa kerran olen käynyt ), mutta pitää kysellä paikallisilta suutareilta että onnistuisiko homma...
    Tai sitten saa hyvän tekosyyn viikonloppureissulle!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  7. #7
    Mä kysyin Porin prismasta just viime viikonloppuna avainta blackbirdiin jossa hiss...kaveri pystyi lukemaan sirun avaimesta mutta ei pystynyt tekemään avainta koska ei saa tollaista krypto? sirua. Muuten siruavaimia kehui kyllä tekevänsä.
  8. #8
    Lainaa kirjoitti
    Mä kysyin Porin prismasta just viime viikonloppuna avainta blackbirdiin jossa hiss...kaveri pystyi lukemaan sirun avaimesta mutta ei pystynyt tekemään avainta koska ei saa tollaista krypto? sirua. Muuten siruavaimia kehui kyllä tekevänsä
    Niin tossa -99:ssä ei taida olla tota HISSiä vielä, joku muu ajonesto varmaankin. Eli voisi jossain onnistuakin...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  9. #9
    Lainaa (upsidedown @ Kesä. 08 2005,13:23) kirjoitti
    Viimeksi kun teetin, niin makso 50 euroo ja maahantuoja sano , ettei onnistu , kaikki lukot uusiksi ja 1800 euroa.
    Kuulostaa kyllä aika omituiselta että ei voisi tehdä lisää avaimia. Katsoin äsken vara-avaintani ja siin on sellainen pieni metallilaatta jossa on 8 numeroa. Voisin kuvitella että toi on avaimen koodi jonka avulla voi tilata lisää avaimia, miksi siinä muuten olisi koko koodia?

    Kun mun pyörästä rikottiin lukko niin jouduin tietty hankkimaan (vakuutuksen piikkiin) uudet lukot ja avaimet.
    Uusien ohjesääntöjen mukaan poliisin on määrä pysäyttää epäilyttävän henkilön pakeneminen päähän tähdättävillä laukauksilla.
  10. #10
    Suuresti ihmettelen, jos tuossa -99 mallissa ei olisi H.I.S.S. -ajon estoa ollut....sikäli kun erot vuoden 2000 malliin ovat hyvinkin minimaaliset. En tällaista eroavaisuutta ainakaan huomannut, kun kaverin -99 CBR:ää muutamat talvet säilytin ja huoltelin.

    Toinen juttu: Voi olla että muistan väärin, mutta muistelen myyjän aikoinaan minulle maininneen, että on tärkeää teettää aina yksi vara-avain, koska jos kaikki avaimet hukkuvat, niin joudutaan vaihtamaan koko H.I.S.S.-yksikkö....joka ei ole halpa. Voi tosin olla että muistan väärinkin. Pelkkä vara-avain on jokatapauksessa halpa tuohon yksikköön verrattuna.
    <p>Honda NTV650 Revere -90 -&gt; Honda CBR600 F -00 -&gt; Kawasaki KLE500 -05 -&gt; Honda CBR600 F -07 -&gt; KTM 990 Supermoto R -11 -&gt; KTM 690 Enduro R -17</p>
  11. #11
    Joo, minulle myös uutta Hornaa hakiessa kertoi avaimista...
    Niitä saa 2kpl tilattua varalle/lisää. Pitää heti tilata, jos yksi hukkuu.
    Jos nämä kaikki avaimet hukkuu, niin sitten menee koko HISSi vaihtoon. -> kallista
    Tämä siis Suomen parhaalta Honda-mekaanikolta kuultua!

    Jotenkin epäilen, että suutarilla niitä ei saa teetettyä !
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  12. #12
    Jäi asia sen verran kaivelemaan, että googletin...
    http://www.hoc.org.uk/gallery/press/...99_CBR600F.PDF

    Eli ilmeisesti vuonna 1999 tuo ajonestosysteemi ei vielä ollut H.I.S.S. nimellä....paha sitten mennä sanomaan, että onko kyseessä kuitenkin täysin sama systeemi.

    http://www.hoc.org.uk/gallery/ -tuolta muuten löytyy nämä press-julkaisut ilmeisesti kaikille Hondamalleille vuosittain ja ainakin tämä 1999 CBR:n lappunen oli todella tietoa täynnä!!!
    <p>Honda NTV650 Revere -90 -&gt; Honda CBR600 F -00 -&gt; Kawasaki KLE500 -05 -&gt; Honda CBR600 F -07 -&gt; KTM 990 Supermoto R -11 -&gt; KTM 690 Enduro R -17</p>
  13. #13
    Lainaa (Baltic @ Kesä. 10 2005,08:18) kirjoitti
    Joo, minulle myös uutta Hornaa hakiessa kertoi avaimista...
    Niitä saa 2kpl tilattua varalle/lisää. Pitää heti tilata, jos yksi hukkuu.
    Jos nämä kaikki avaimet hukkuu, niin sitten menee koko HISSi vaihtoon. -> kallista
    Tämä siis Suomen parhaalta Honda-mekaanikolta kuultua!

    Jotenkin epäilen, että suutarilla niitä ei saa teetettyä !
    Kukas on se suomen paras honda-mekaanikko? Kysyin avainta ensin brantilta josta ohjattiin hondahuoltoon...motoraumassa taas asiaani ihmeteltiin ja ohjattiin takaisin maahantuojalle! Keneltä sen uuden avaimen oikein saisi? Taisin olla "väärän" henkilön kanssa yhteyksissä brantilla?
  14. #14
    Parissa suutariliikeessä olen käynyt kyselemässä asiaa, ja molemmat ovat ilmoittaneet että kyseessä on kryptosiru, jolloin heidän täytyy nostaa kädet pystyyn!
    Brandtilta ei ole kuulunut mailissa mitään, pitää varmaan soittaa jotta saa jotain vastauksia!
    Tuossakun tuota avainta ihmettelin, niin sehän on kiertynyt sieltä päästä vain noin puolimilliä - millin verran. Osaakohan suutari sitten ihan vain korjata tuon avaimen alkuperäiseen muotoonsa? heti maanantaina kysymään, voisi olla halvin ja nopein vaihtoehto...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  15. #15
    Senverta täytyy "omankylän" miehiä mainostaa !!
    Luulisin, että tuolta löytyy apuja !

    http://www.huolto-kaksikko.com/
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  16. #16
    Lainaa kirjoitti
    Senverta täytyy "omankylän" miehiä mainostaa !!
    Luulisin, että tuolta löytyy apuja !
    Jaa että Jämsään asti pitäisi lähteä? Osaakohan nuokaan kryptosirua ohjelmoida jos ei kunnon suutariliikkeetkään... *
    Ja miten se voi olla huoltokaksikko, niitähän on siellä kolme... *



    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  17. #17
    Senverran vielä tarkennusta...
    Ei ne tuolla Huolto-kolmikossa niitä avaimia tee, mutta ne ainakin tietää mistä niitä saa (maahantuojalta) !!

    Soita sinne !!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  18.  
  19. #18
    Noniin, kerrankin helpoin ja halvin tyyli toimi!
    Eli vein avaimen suutarille joka hiukan taivutti ja hioi avainta, jonka jälkeen toimi taas kuin uusi!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR