Markkinoille tulossa uusi motoristeja koskeva kirja.
Käykääpä tsekkaamassa kirjan kotisivuilta painavaa asiaa kaikkien motoristien puolesta:
http://www.lainsuojattomat.net
Pistin tilaukseen kun hintakaan ei kauhean pahalta tuntunut.
Mainitsempa myös yhden järjestäytynyttä rikollisuutta ja moottoripyörä jengejä sekä niiden taustoja valoittavan kirjan joka on hyvää luettavaa eli Mika Mölsän Prosenttijengit.
-08 Honda Hornet
Tästähän tuli jokunen aika sitte ihan dokkarikin telkkarista..
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Tuo Mölsän kirja on tehty aikapitkälle viranomaisehdoin.. Tässä kirjassa on motoristin ääni kyseessä (kaikkien).
Naurattaa vaan tuo "villiintynyt legenda" *Sori oli ihan ot ja pakko *
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Paraikaa menossa Sonny Bargerin "Hell's Angel" -elämäkerta. Aika niukalti on osallistunut virkavaltaporras teoksen verbaaliin toteutukseen, joskin esiintyy useinkin roolihahmoissa
-hh-
Niin no, ei kai sitä tarvitse olla lentäjäkään tunteakseen heidän maailmaansa, riittänee jos on käynyt edes lentoasemalla... hoh hoijaa...kirjoitti
Dirty Nasty Furriner
(Karu @ Elo. 06 2009,12:40) kirjoitti
Millä tapaa tuo kirja koskee kaikkia motoristeja? Pyrkiikö se ehkä ajamaan jotain asiaa?kirjoitti
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
....ei vaa ymmärrä.. kaikkea ne yrittää saadakseen rahat pois itse harrastuksesta...
Kirjan kirjoittaja on ystäväni ja olen päässyt lukemaan kyseisen kirjan "käsikirjoituksen" ja voin vakuttaa että ajaa kaikkien motoristien asiaa!!!
Itse olen lukenut paljon alan kirjallisuutta Suomeksi ja Englanniksi ja tällaista ei ole vielä tehty!
Mielestäni kaikki kirjat jotka "edistävät" tätä jaloa harrastusta on erittäin tervetulleita!
En ole ihan koko kirjaa vielä lukenut, mutta minua ainakin häiritsee kirjan laatu. Kappaleet on sekevasti tehty ja välillä kaikki sanat menee yhteen. Eikö tätä kukaan ole oikolukenut?
Tottapa joo. Samaa itse tuumailin. Mutta eipä sitä passaa liikoja vaatia, kun kyseessä kuitenkin marginaalikirjallisuus. Varsin asiallinen ja tarpeellinen opus sinänsä kaiken muun asiaan liittyvän mediatauhkan sekaan.(American Harley @ Maalis. 28 2010,21:38) kirjoitti
-hh-
Loppuyhteenveto:
Aivan paska kirja, joka yhdistelee muualta otettuja juttuja, eikä tee sitä edes lukukelpoisesti. Lisäksi koko ajan hoettu: jos et asiasta tiedä, julkaise legenda-slogan rupeaa ärsyttämään ihan tuelta jo puolessa välissä. Tämä varsinkin siksi, että kirjailija itse syyllistyy lähes joka luvussa samaan asiaan, eli julkaisee mutu-tietoa faktana. Jos Mölsän kirjassa on pelkkä viranomaisen ääni, niin Lainsuojattomat on selvästi yhden kerhon, eli Helvetin Enkeleiden asialla, eikä TODELLAKAAN kaikkien motoristien.
Kohtapuoliin divarista saatavissa ainakin mun kappale. En suosittele, jos joku haluaa moottoripyöräilyyn liittyvää mukavaa lukemista...
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
En jaksanut lukea loppuun asti, mutta sen perusteella minkä luin yhdyn täysin edelliseen. Ei todellakaan aja kaikkien motoristien asiaa. Tai jos ajaa, niin en tunne kuuluvani joukkoon motoristit.(Myrskylintu @ Touko. 11 2010,21:29) kirjoitti
Tuo linkki ei toimi.. voisko joku yhtään referoida mistä tossa manuaalissa on kyse?![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5
Tuolla esittely kirjasta -kliks-
-nomen est omen-