Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    mitä jos ois semmoinen 4-5 tonnin kameleonttiväritys pyörässä entäs sitte mua ainaki vituttas silloin jos tolla tavalla kävis.
    Mun mp- opuksessa luki: "Varmistu, että pyöräsi pysyy pystyssä. Kesäkuumalla sivutuki voi painua pehmeään asfalttiin ja pyrä kaatua".

sun esimerkin jälkeen varmaan itekki muistaa ton

hyvä ettei pahempaa
    -= Maanis - Depressiivisyyttä Vuodesta 2001 =-
    Lainaa (666F @ Kesä. 08 2005,16:05) kirjoitti
    Jees,soitin tänään Tampereen kaupungin tiekunnossapitoon ja sielä päässä oltiin yllättävän asiallisia,mitään suoria korvauspäätöksiä ei tietenkään tullu,mutta sovittiin aika jollonka käyn näyttämässä pyörää ja kuvaavat vauriot+ käyvät katsomassa asfaltin/kaatumispaikan. Sanoivat vielä että jos asfaltti on ollu niin pehmeää niin siinä täytyy ehdottomasti olla merkintä asiasta koska kyseessä on myös mp:lle sallittu pysäköinti! no huomenna ollaan taas vähän viisaampia,mutta tähän asti ovat olleet hyvin asiallisia.
    Mitäs tälle tapaukselle kuuluu?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Tapaukselle kuuluu oikeestaan paljon ja ei mitään,selvisi että tre:n kaupunkilla ei ollu osuutta asiaan(harmi sillä siellä olisi korvaukset tulleet) syypää on minun niin rakastama elisa,niiden poikaduuo oli vetäny tien vieressä olevaan taloon kaapelit ja paikanneet kuoppansa persesilmällä.. kaupungin katuyksikön vastaava antoi "työmaapäälikön" numeron ja varoitti ettäm tyyppi on aika yhteystyökyvytön,ja näin tosiaan oli (kyrpä jolla on kädet ja jalat),kaupunki kyllä oli sitä mieltä että syyllinen en ole minä....... no,olen ryypiskellyt ahkerasti tapahtuneen jälkeen ja saanut vitutuksen laantumaan.. bladella ajetaan koko ajan,vaikka katteet rämisee ja kytkinkahvavinossa....
    katteellaan jos sattuisi oikeen v#tt#mainen päivä niin soittelen sööööör von elisalle ja pistän herran yhteistyökykyiseksi...

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    ota yhteyttä vähän korkeammalle siellä elisassa.

Kaatumasuojat on kovaa valuuttaa näissä tapauksissa. ja niin ne on aina. Maksavat itsensä aika nopeasti.

bladella ajalu jatkuu

JT
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Maksoiko elisa?
    Suzuki DR 650 RSE -91 SP43A

Kawasaki ZX6R -00
    Kawasaki ZX6R -97
    Suzuki DR 650 Smoto -93
    Lainaa (Werty- @ Joulu. 27 2006,16:33) kirjoitti
    Maksoiko elisa?
    Adressi elisaa vastaan.....
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Joulu. 27 2006,18:54) kirjoitti
    Maksoiko elisa?
    -Sergei-
    Miksi?
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
    Lainaa (gold @ Joulu. 27 2006,19:42) kirjoitti
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Joulu. 27 2006,18:54) kirjoitti
    Maksoiko elisa?
    -Sergei-
    Miksi?
    Oli vaan tän nykyajan tapaan heitetty läppä, kerätäänhän tänä päivänä adresseja kaikkeen turhaan. Eli siis tämä oli läppä= hauksa juttu.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Kylläpäs te vanhan topicin löysitte kesä 2005, ei minulla ole hetkeen ollu tuota bladea, meni vaihdossa blackäriin

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (666F @ Joulu. 27 2006,20:27) kirjoitti
    Kylläpäs te vanhan topicin löysitte kesä 2005, ei minulla ole hetkeen ollu tuota bladea, meni vaihdossa blackäriin *
    niin, maksoiko se elisa vai ei
  12.  
    niin mutta maksoiko?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12