KTM RC8.net
Veikkauksia että onnistuuko KTM rakentamaan kilpailukykyisen kyykyn?![]()
Pain is just weakness leaving the body
I like... how much?
Hi Fi!
"Paskaks vaan jos se paskaks menee"
CBR600RR '07 -raaseri
Happy times!(tumeetti @ Joulu. 21 2006,22:28) kirjoitti
![]()
Pain is just weakness leaving the body
eikös ne ktm:än kyykyt aika kilpailu kykyisiä ole jo olleet. tämä siis 125cc ja 250cc RR-luokissa(mekanik @ Joulu. 21 2006,22:18) kirjoitti
![]()
Mielenkiintoista nähden paljonko RC8 eroaa 990 Dukesta, jonka tekniikasta näkee IMO mitä tuleman pitää. Konsepti ei mielestäni ole kilpailukykyinen nelipyttyisiin kilokyykkyihin nähden.
KTM950SE
yök...![]()
Näillä mennää!
Jos oon yhtään osannut tulkita huhuja niin tuosta on kai tulossa melkein 1200cc veekakkonen, joten kyllä sillä pitäisi pystyä pitämään gikserit, rykköset sekä muut tusinajapsit näköetäisyydellä.(drzjar1 @ Joulu. 21 2006,22:55) kirjoitti
Itse tykkään kovasti tuosta putkitakahaarukasta ja muutenkin kaikki miellyttää silmää paitsi nuo kulmikkaat katteet. Makuasioissa tosin olen yleensä väärässä, koska pidin Ducatin 999:äkin hyvännäköisenä ja eniten himottaa Bimota DB5
mutta siis joo.. veikkaan että pystyy rakentamaan hyvän pyörän joka myykin kohtuu hyvin.
Jotenkin tosta perssiistä tuli jammun R6:nen mieleen *![]()
04 Buell xb12s
Jaa, minä olen ollut uskossa että se tulee olemaan 999cc niinkuin superdukekin. RC8:n sivuilla myös vilahtaa luku 990.(SuzukiV2 @ Joulu. 22 2006,05:32) kirjoitti
KTM950SE
Kyllä se silti pistää kampoihin rivinelkku-japseille. Miksi ihmeessä pitäisi ostaa tylsä rivinelkku kun voi ostaa hauskan V2:Sen. Todennäköisesti tuossa RC8-mallissa on paljon parempi vakioalusta kuin yhdessäkään japsissa.(drzjar1 @ Joulu. 22 2006,09:27) kirjoitti
Myyntiluvut sen määrittelevät laittaako tuo uusi RC8-malli kampoihin japseille vai ei.
...niin myöhäisheränneille, tuo raato on esitelty muistaakseni jo kaksivuotta sitten, joten jos proto näytti tuolta ja superdukestakin on tehty välissä jo kaksi uutta kokoonpanoa niin voipi olla että kiinan mopot tulevat saamaan turpaan ihan huolella tulevan RC8:sin kädestä.
1150cc ainakin mp-maailman mukaan. ja ulkomaat komppaa vai meneeköhän toisinpäin..(drzjar1 @ Joulu. 22 2006,09:27) kirjoitti
Ei tule pistämään kampoihin riisipusseille. Hinta sanelee raamit ja lisäksi kotarissa näyttää olevan rasittava V2. Spagettilounaalle tässä mennään, Ducatin kanssa samaan pöytään.(Jyri @ Joulu. 22 2006,09:55) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Ihan mielenkiinnolla odotan lisäinfoa tästä fillarista, johan tätä kotarin katuraaseria on jo pitkään odotettu. Toivotaan ettei hinta venähdä ducatilukemiin, niin vois ihan rehellisesti kiinnostaakin.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Hyvä vaan, että tulee lisää V2-koneellisia kyykkyjä markkinoille. Toivottavasti pyörästä tulisi hyvä ja vakiinnuttaisi asemansa. Voisi myös syödä Ducatilta vähän myyntiä, ettei tuosta Ducatista tule liian yleinen merkki..