Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Eli millaisia kokemuksia porukalla on elämästä Monster S4:n kanssa?

    Tyyppiviat, suunnitteluvirheet ja muut kitinöiden aiheet erityisesti kiinnostaisivat. Niin ja tietty millaisia kilometrimääriä tuollaisesta koneesta on realistista odottaa ennen laajamittaisempaa koneremonttia?



  2. #2
    oletkohan nyt ihan oikeilla jäljillä jos nyt pelkkiä vikoja/suunnitteluvirheitä olet etsimässä
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  3. #3
    Tuolla haulla jotain löytyy,

    Klik

    Klik uudestaan
  4. #4
    Lainaa (Jake82 @ Tammi. 10 2005,16:33) kirjoitti
    oletkohan nyt ihan oikeilla jäljillä jos nyt pelkkiä vikoja/suunnitteluvirheitä olet etsimässä :p
    No mahdolliset viathan ne yleensä käytettyä ostaessa ovat se kiinnostavampi juttu kuin se miten pyörä nyt sattuu pelaamaan sen pienen koeajolenkin.

    Ja kun kaikissa ihmisen tekemissä vehkeissä niitä vikoja on niin mielummin kuulisin niistä kyseisen laitteen vioista ovatko miten fataalia laatua vaiko vain pieniä ärsytyksiä.

    Kyse oli siis nimenomaan S4:stä, ei S4R:stä, josta joku tuossa jo linkkejä tarjosikin.

    PS. Ja ei nyt kuitenkaan mitään "meidän mummolta kuulin että Ducatit on sitä ja tätä"-vastauksia kuitenkaan. Omakohtaisia tai varmoja tietoja ko. pyörän toimivuudesta ja erityisesti ongelmakohdista mielummin, kiitos.



  5. #5
    Lainaa (Talttapää @ Tammi. 10 2005,16:10) kirjoitti
    Eli millaisia kokemuksia porukalla on elämästä Monster S4:n kanssa?

    Tyyppiviat, suunnitteluvirheet ja muut kitinöiden aiheet erityisesti kiinnostaisivat. Niin ja tietty millaisia kilometrimääriä tuollaisesta koneesta on realistista odottaa ennen laajamittaisempaa koneremonttia?
    Ei ole kokemuksia S4:stä. mutta eikö siinä tekniikka ole 916 perua. Ei kai se ihan susi ole.

    Tämä on herkullinen aihe kaikille "Ducati asiantuntijoille", kuten niin usein on nähty, ja samat tietäjät kertovat varmaan kokemuksensa myös S4;stä.



    Ducati 900 SS
  6. #6
    S4:sta ei ole omistuskokemuksia, mutta S4R:stä on, mikäli kiinnostaa?

    Ajokokemuksia on molemmista.

    S4:nen perustuu 916 tekniikkaan, kun taas S4R perustuu 996 tekniikkaan.

    Ajoasento ja tyyli on molemmissa sama, S4R:ssä on jalkatapit kapeammalla sekä korkeammalla kuin S4:ssa (siis laahaavat helpommin maahan S4:ssa). En kuitenkaan katuajossa huomannut tuota eroa mitenkään häiritsevästi.

    Tehoa S4:ssa on ihan kivasti, mutta ... R:ssä sitä on vaan enemmän. Molemmilla leikkii kyllä mukavasti ja meno maittaa.

    Vikoja en osaa sanoa kummastakaan, kun ei kokemuksia ole niin paljoa S4:sta ja tuohon R:ään kun ei ole niitä vielä iskenyt. Tai no yksi, mutta ei se vika ole. Mun ajoon tuo takaiskari on vaan liian pehmyt sekä molemmista uupuu vakiona ohjausiskari.

    Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.

    --- offtopic starts ---

    Tuli taas piru olkapäälle kun huomasi että kataloogissa on täysputkisto (ilman sitä kattia), sutari, CPU ja nokat... Sais jonkun 20 paukkua lisää tehoa (vääntöä kanssa kohtuudella) jo varsin hyvän luontoiseen koneeseen. Ei himota yhtään.... järki käteen, kun katuajot on mun kohdalla niin vähäisiä. Laitan nuokin rahat 749R rahastoon.

    --- end of offtopic ---
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  7. #7
    Käytännön kokemukset koneen kestosta voi kertoa kuka tahansa 4-venttiilikoneisen omistaja (periaatteessa samanlaisia; poraus/isku vaihtelevat kuutioiden mukaan ja SP/R-malleissa pyörivä on kevyempää).
  8. #8
    No joo...Kesä on tullut taitettua kyseisellä pyörällä, eikä mitään valittamista.Viosta yleensä en nyt osaa mitään sanoa kun nyt ei ole sellaisia vastaan tullut. Tehoa ja vääntöä ihan kivasti ja voin luvata että se kylläkin myös tuntuu. Useissa lehdissä moitittu ajoasentoa, mutta itselläni ei sen kanssa mitää ongelmia ole.
    Kannattaa käydä koeajamassa pyörä jos jostakin sellainen löytyy(hailacilla taitaa olla yksi).
    Ja mukava lisähän noissa s4/s4r:issä on nuo hienot hiilukuitulisät kutten hihnojen suojat ja lokarit jne...Kaikin puolin mielestäni hyvä pyörä..
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  9. #9
    Lainaa (parjan_fin @ Tammi. 10 2005,20:03) kirjoitti
    Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.
    Voipi olla, että menee yli budjetin. Minkälaisia kilometrimääriä olet ehtinyt mittariin ajamaan?

    Ja miksi haluat moposta eroon?
  10. #10
    Lainaa (Talttapää @ Tammi. 12 2005,13:23) kirjoitti
    Lainaa (parjan_fin @ Tammi. 10 2005,20:03) kirjoitti
    Mulla olis sulle S4R kaupan.... jos et vielä rivien väliin upotettua myyntipuhetta huomannut.
    Voipi olla, että menee yli budjetin. Minkälaisia kilometrimääriä olet ehtinyt mittariin ajamaan?

    Ja miksi haluat moposta eroon?
    10800 km seisoo mittarissa (takuukilsat), laite hankittu 07 / 2003, ensimmäinen maahan kiikutettu S4R (maahantuojan kautta). Kympin huolto tehty ja pidetty täysin vakiona.

    Ei muuten mitään väliä olis eroon päästä, mutta kilsoja tulee nykyään kadulla kovin ohuenlaisesti ja mieli kun halajaa kilparadoille enemmänkin... 749R kilpuri -rahastoon tuon myyntisumma menis.

    Jos kiinnostaa oikein tosissaan niin pistä tarjousta tulemaan, vaikkapa osoitteeseen: jani piste partanen ät pp4 piste inet piste fi.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  11. #11
    Monster S4 -03 ollut alla viime kesäkuusta asti. Ostettaessa 3500 km mittarissa, nyt 10500 km ilman mitään ongelmia kaupungissa, matka-ajossa tai radalla. Ainoa mikä ärsyttää on sinänsä hyvännäköinen ohjaustankosysteemi, jota ei voi säätää. Suosittelen.
  12. #12
    Lainaa (parjan_fin @ Tammi. 10 2005,20:03) kirjoitti
    --- offtopic starts ---

    Tuli taas piru olkapäälle kun huomasi että kataloogissa on täysputkisto (ilman sitä kattia), sutari, CPU ja nokat... Sais jonkun 20 paukkua lisää tehoa (vääntöä kanssa kohtuudella) jo varsin hyvän luontoiseen koneeseen. Ei himota yhtään.... järki käteen, kun katuajot on mun kohdalla niin vähäisiä. Laitan nuokin rahat 749R rahastoon.

    --- end of offtopic ---
    Parjan Parjan,

    Oletko antamassa muille tasoitusta vaihtamalla Ducati 749:iin, vai mitä on tapahtumassa? Kuutioetua ei ole kuin 25% vs. 600 nelipyttyiset ja painoa on enemmän. Vanhassa Superbikessa eroa oli sentään 33%. Ei taida 749 pysyä kovin halvalla 600 nelipyttyisen vauhdissa.

    Itsekin olen haaveillut Ducatilla kilpailemisesta, mutta nykysäännöt eivät oikein suosi twinejä.

    Edit: Vaikka Stanu-luokassa se olisi varmaan aika mainio.



    - JAM Racing Team -
  13.  
  14. #13
    Lainaa (MS4 @ Kesä. 08 2005,15:19) kirjoitti
    Ainoa mikä ärsyttää on sinänsä hyvännäköinen ohjaustankosysteemi, jota ei voi säätää.
    Clip-On tanko sopii Mörköön kuin Mörköön loistavasti. Säädettävyyttä löytyy ja mielestäni ajoasento vain paranee. Suosittelen!
    F042, M944S.i.e, 250SX-F