moi, olen sotkeutumassa twinin uudeksi omistajaksi enää vaihtoehtoina jäljellä vtr sp 1 -02 tai tlr -01 molemmat pyörät suht samoin lisä osin filtteri, koko putket,pc yms.. eli ei n iissä juurikaan eroa. eniten olisin kiinnostunut kokemuksista josko jotain vakavampia "merkki" vikoja kyseisissä peleissä. honda on tällä
hetkellä saamassa selkävoiton ,ajan tällä hetkellä 03 mallisellä firebladella ja olen ollut hondani laatuun tyytyväinen. niitä on vaan kaikilla.
Vaan eipä ole SP ykkösiä tai kakkosia monella! Tellu on kyllä huomattavasti yleisempi...Muuten en osaa auttaa valinnassa oikestaan, mutta kyllähän noista telluista on aina kuulunut jotain pieniä "laatuvirheitä"...Esim. TLS:tä on runkoja katkeillut ym. "pientä"kirjoitti
![]()
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
huomenta
Enpä ole kuullut mistään tyyppivioista liittyen SP-malleihin.
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
kiitos noista linkeistä, hondaa se valinta taipuu ja nyt kun ei ehkä ole edes kaupassa vaihto pyörää antaa. otin sillä lipat tyylikkäästi öljyläikästä ,jossa myös vettä sopivasti lisämausteena.
Eipä tuossa omassa SP1:ssä oo mitään vikoja ilmaatunut vieläkään vaikka vuodesta 2001 oon jo ajanu sillä.