Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Jep, tulipahan sit hankittuu prätkä....kuume vei voiton Pyörä on vuosimallia -98 ja hetihän siihen piti jotain pientä osaa saada eli bosin vaimennin ja minivilkut Piti käyttää pyörä myös penkissä et saatiin säädöt kohilleen. Laitan kuvia&dynolapun esille ku kerkeen. Takapyörältä tuli 88 ja risat. Sanokaas nyt gurut onko tuo kusiais fasusta normaali tulos? *

elämä on yllätyksiä täynnä, aamulla on krapula!
    En ole mikään jammuguru, mutta pikkufasulle ihan kelpo tulos...

Kai katsoit että minivilkut ovat e-hyväksytyt?
    Tervetuloa fasukuskien kirjavaan kööriin!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
    Kiitän! * Sain sentään dynokäyrän jo skannattuu. Kuvia tulee vielä tänään. Kommentoikaa vapaasti näyttääks käyrä normaalilta * [/quote] Tossa on linkki http://www.moottoripyora.org/kuva-al....0&pos=0

No nyt on muutama kuva siel jammustakin http://www.moottoripyora.org/kuva-al....php?cat=10223
    No jo on tismalleen samannäköinen kun mullakin ostaessa.
    Jopa tavarateline samanlainen.. ettet sä vaan oo ostanu mun pärrää?
    CBR600RR '07 -raaseri
    No jo on tismalleen samannäköinen kun mullakin ostaessa.
    Jopa tavarateline samanlainen.. ettet sä vaan oo ostanu mun pärrää? *

En mä sun pärrää oo ostanu...en ainakaan usko... btw sul on ihan nätin näkönen pyörä Ja hyvä värikin vielä *

Jep jep, tuli tilattuu jotain uusii osii eli bmc vapaavirtausfilsu ja kapan uus pleksi. Orkkispleksi on mun mielestä huono Tuuli vispaa päätä aika rajusti +100 km/h nopeuksissa. Toivottavasti ongelma korjaantuu uudella pleksillä. Vloppuna sais varmaan jo paikalleen jos osat kerkee tulla Nyt parhaillaan on tekosessa hipipe vaimennin juttu. Rupes ärsyttää ku tuo vakiopaikka vaimentimelle näyttää mun milestä tod tyhmälle. Vaimennin siirretään vilkun alle ja matkustajan jalkatapin sisäpuolelle hipipe asennuksena vai miksi sitä nyt kutsutaankaan. Väliputki tulee rosterista joka kiilotetaan kun keretään. Hitsaus tehdään tigillä jotta saumoista tulee nätit. Takapää on kokenut leikkausta aika raalla kädellä,mut kyl siitä ihan asiallinen tuli/tulee. * Kuvia tulee ku kerkee laittaa. Nyt on muutama kuva tuolla Putki on kylläkin vielä kiilottamatta yms muuta hienosäätöä

Taas saatiin muutama uus osa paikalleen. Uudet koiranluut hommattin ja niillä perä saatiin nousemaan maltilliset 30mm. UUsi pleksikin on paikallaan. Kyllä oli huomattava apu vaikka pleksi ehkä näyttääkin touring mallilta. Hilarihuggerikin tarttu kotkan visiitillä mukaan Noh eipä tuo käytettynä hirveesti kustantanu ja on vielä ihan asiallisen näkönen. Muutama kuva tulossa....Ja eiku
    Btw. lentikö huggerista päreitä
    2004 bmw 1200 gs
    Lainaa (juzzilla @ Kesä. 21 2005,14:31) kirjoitti
    Btw. lentikö huggerista päreitä
    Ei kyl se ihan ehjänä tuli perille Kovaa tuli ajeltuu Mut mikäs sen hienompaa hyvällä tiellä ja hienolla säällä
    Jos jollain ois viel jotain hyviä vinkkejä pyörän ehostuksen suhteen niin kaikki neuvot/kommentit ovat tervetulleita Mitäs porukka on mieltä teräspunosletkuista? Kandeeko vaihtaa?
    Jepulis, tuli hommattuu fasun tilalle Suzuki GSXR vm-93. Ensivaikutelmat on aika hyvät. Tehoo ja vääntöö on TODELLA paljon enemmän ku fasussa. Ajoasentoon tottuminen vie varmaan aikansa mutta pyörästä ei ole pahaa sanottavaa. Kuvia tuleepi ku kerkee
    Hohoo! Onnittelut uudelle pyörälle. Onko kilonen?
    CBR600RR '07 -raaseri
    Lainaa (tumpp4 @ Heinä. 06 2005,11:24) kirjoitti
    Hohoo! Onnittelut uudelle pyörälle. Onko kilonen?
    Kiitokset Tonnisatku se on. Kyl siinä ainakin mulle on potkua ihan tarpeeks
  16.  
    Lainaa kirjoitti
    Ajoasentoon tottuminen vie varmaan aikansa mutta pyörästä ei ole pahaa sanottavaa.
    Ajoasentoon tottuminen itseasiassa noin päin ei vie kauaakaan, mutta kokeilepas palata takaisin. Mulle ainakin fasu tuntu viikon giksulla ajon jälkeen äärimmäisen oudolta, ei meinannut osata ajaa millään.

Ja potkua? Yritäpäs TOSSA asiassa palata takas, huhhuh.. Tuntuu että se kusiainen ei liiku mihinkään vaikka kuinka pykältää pienempää ja vääntää tupin kaakkoon. Hymy korvissa ja äänekkäästi nauraen mäkin ajelin ja mietin että "miks jumaliste tää ei mee..??"
    CBR600RR '07 -raaseri