Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    kaivattaisiin dyno tuloksia kyseisestä pyörästä.itselläni 135hp takanakilta.asennettu dynojetin suutinsarja ja slipari.mutta mikä mättää kun pyörä ei jaksa lähteä liikkeelle paikaltaan ja jos ajaa tasasta ajoa niin nykii.apua?pyörä on seissyt 2 vuotta ennen tätä kesää.kassarit on säädetty ja seokset kaikki ne ok.ja jos pitää tasa kaasua paikoillaa esim 3000rpm niin pikku hiljaa hyytyy ja sammuu.onko kellää ollut samoja ongelmia?
    ELÄMÄ ON.......
    No tehot aikalailla kohdillaan. Mun vanhasta ysistä vm.98 dynottiin kokoputkella,suuttimilla ja konnalla 133hp takarenkaalta. Tosta käyntiongelmasta en osaa sanoo oikeen mitään.
    94 vuosimallia ja vakio, 125hp takapyörältä. Samanlaista minullakin, että tasakaasulla ilman vaihdetta alkaa kiekat tippua. Alle kolmen tonnin nykii minullakin jonkun verran, suurin syy taitaa mulla olla finaalit ketjut.

Millä tavalla pyörä ei jaksa lähteä liikkeelle? Pienellä kaasulla vai miten? Omassa pyörässä pikkukaasulla ajettaessa ykkösellä kun kahvaa kääntää niin pienen nykäyksen jälkeen lähtee vetämään paremmin.
    Mopot, musiikki ja lentopallo.
    meinaa sammua ja välillä sammuukin kun lähtee valoista.joutuu pelleilee kytkimellä että ei sammu.ryypyn kans lähtö sujuu hyvin.
    ELÄMÄ ON.......
    Outo juttu.. mulla ei kyl oo mitään tollasia ongelmia ollu...
    pyörä zx9r vm 96 ja dynossa lukemat 134,3hv/95,6Nm takanpyörältä... kampiakselilta 151,8Hv/108,0Nm
    suutinsarja ja slipari.
  6.  
    Lainaa (timbo1 @ Kesä. 04 2005,20:00) kirjoitti
    ryypyn kans lähtö sujuu hyvin.
    Mitä me voimme tästä päätellä? Aivan, seokset eivät ole kunnossa, vaan aivan liian laihalla (ainakin) alakiekoilla.
    1835