Tästä kuva heti alkuun. Eli tälläisestä pelistä on kyse.
Tässä vekottimessa olis mun vaatimattomiin tarpeisiin kaikkea mitä tarviin. Toinen vaihtoehto(ko) on Cb seven fifty, mutta siinä on omat haittansa, no vaikkapa hintapolitiikka ja sen 2 osainen pakoputki. Kyllä, pönttöä olis tavoite vaihtaa sitten.. joskus.
Eli näissä on triviaalina nopeutta 2 kertaa ja heppoja 2,8 kertaa enemmän kun mun nykysessä pyörässä, ei varman vauhti lopu kesken minulle.
![]()
<p>I/ö- got the Feeling</p>
Ihan mukava peli. Sama kone kuin noissa vanhemissa ärrä suzukeissa. Vakiona aikas "tuhnuiset" äänet. Ihan mukavasti vääntöä läpi kierrosalueen, mutta avarammalla röörillä voisi saada hienoisesti herkkyyttä lisää. Moottorin voisi väittää olevan ns "pomminvarma" tuolla viritysasteella. Eka 750 GSXR suzuki julkaistiin muistaakseni aika tarkalleen 20(21?) vuotta sitten, joten moottoritekiniikan lastentaudit ovat kaukana takana.
Pyörä on muuten aika perustekniikalla tehty, joten mitään teknisiä hienouksia ei liiemmin ole.
Mutkateillä ihan ketterä, eikä pyörä yllättänyt missään vaiheessa negativisesti. Toki huippuja ei ota kuin n 200+.
Takalaukku on omasta mielestä myrkkyä ko. vehkeelle. Rupeaa ravistelemaan hidastettaessa siinä 70-80 nopeuksissa, jopa pelkän telineen avulla. Tietty tuo ominaisuus ilmenee useimmissa pyörissä joissa on takalaukku takana.
Omasta mielestäni parhaimman näköinen "retro"-tyyppinen pyörä. Pisaratankki, nätti moottori ja sulavahkot muodot.
Ei mitään väritarra kikkailuja, vaan tyylin - yksiväri kaunis. Tuo pyörä voisi olla jopa ruma alumiininvärisellä koneella. *
Pyörää on tehty myös 400 ja 1100 kuutioisina. Niitä ei ole tuotu suomeen, onko edes eurooppaan?
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Siisti peli! Oli vastaava pyörä harkinnan alla kun pyörää valitsin, mutta otin kuiten honda cb 750:n![]()
Elämä on ihmisen parasta aikaa
komean näkönen mopo.ei muuta kun hankintaan.ja toi sussun tekniikka kyllä kestää
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Aikoinaan, kun itse olin valitsemassa "retro"pyörää, niin oli vaihtoehtoina just Hondan CBSevenFifty, ja Kawasakin Zephyr. Käsittääkseni noita Suzukeita on aika vähänlaisesti liikenteessä.
No, mitään noista en valinnut, koska tuli Triumphin Thunderbird vastaan. Olin täysin myyty ja mykistynyt. *![]()
Tässä oli mielestäni täydellinen "retro"pyörä. Uudenaikaista, mutta koettua tekniikkaa. Bonneville olisi ollut vielä "koetumpaa tekniikkaa", mutta halusin kuitenkin suht. modernin pyörän...
Klassinen 3-pyttyinen britti, ihan kohtuuhintaan vielä(ostin uutena, olisin saanut 600-japsin samaan hintaan). Näitä(eikä myöskään sisarmalleja Adventurer ja LegendTT) ei tehdä enää. Kuulemma omistajat kautta maailman ovat kiintyneitä pyöriinsä, koska käytettyjä ei ole paljoa markkinoilla...
Meitä ei tule ihan joka nurkalla vastaan...
Mitä tahansa valitsekin, olet varmaan retropyörää ajatellessasi oivaltanut missä moottoripyöräilyssä on kyse... *![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Jep. Nettiä olen silmät punaisena selannut ja se oli kerrasta poikki, tuollainen se seuraava sitten on.
<p>I/ö- got the Feeling</p>
alumiinin; elikkäs oikean värinen kone. pitäis ehottomasti saada suizaan, sit olis meinaan hyvänäköinen toi mylly!(Heksa @ Kesä. 04 2005,13:53) kirjoitti
![]()