Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Onko joku laittanu 190-leveetä takagummia pyöräänsä?paljonko vaikutti ajo-ominaisuuksiin?Mun pyörä on zx-6r -04.
    Niin ja mahtuuko semmonen kyseiseen vehkeeseen?
    we're not here for a long time , we're here for a good time
    Mitäs hyötyä tuolla haluaisit saada? Mitään muuta kuin poser-arvoa sillä ei ole..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Noin pääsääntöisesti 190 rinkuloita tapaa 6" leveillä vanteilla, kawassa on 5.5"...
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 02 2005,20:32) kirjoitti
    Mitäs hyötyä tuolla haluaisit saada? Mitään muuta kuin poser-arvoa sillä ei ole..
    Nimenomaan poseria....
    Ottamatta kantaa renkaisiin totean, etta ketjun aloittajalla on paras nikki mita olen aikoihin nahnyt

(ja ei, tama ei ole vittuilua ko. henkilolle)
    Mulla on 190 levyinen takanakki zxr:ssä (vanne 5,5"). Ostin ku silloin ei liikkees ollu 180, en kyllä ajo-ominaisuuksissa huomannut juuri eroa. Näyttää hyvältä
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 02 2005,23:04) kirjoitti
    Mulla on 190 levyinen takanakki zxr:ssä (vanne 5,5"). Ostin ku silloin ei liikkees ollu 180, en kyllä ajo-ominaisuuksissa huomannut juuri eroa. Näyttää hyvältä
    Ootko käyny radalla tai kanttaillu ihan loppun asti? Kun mulla on gikserissä 180 alla, tuli laitettua vaikka ohje oli 170, ja radalla tuli vietyä se ihan rajoille. Eli tuntuu olevan liian matala profiili. Tosin jos voisi laittaa polvea maahan niin varmaan toimisi ihan hyvin. Tavallisessa ajossa kadulla ei varmaan mitään eroa olekkaan, paitsi näyttävyydessä.
    Jälleen suzukisti
    Mulla on 190 levyinen takanakki zxr:ssä (vanne 5,5"). Ostin ku silloin ei liikkees ollu 180, en kyllä ajo-ominaisuuksissa huomannut juuri eroa. Näyttää hyvältä *
    Kyselin täällä jokun aika sitten samaa rengas-asiaa omaan pyörään (GSX-R 750 K4) ja tuntui olevan yleinen käsitys, että pyörällä pitäis kanttailla ihan simona... Mukava huomata että muutkin ajattelee noin, että voihan se rengas olla paremman näköinenkin.
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Lainaa (Diipadaapa @ Kesä. 02 2005,23:11) kirjoitti
    Ootko käyny radalla tai kanttaillu ihan loppun asti? Kun mulla on gikserissä 180 alla, tuli laitettua vaikka ohje oli 170, ja radalla tuli vietyä se ihan rajoille. Eli tuntuu olevan liian matala profiili. Tosin jos voisi laittaa polvea maahan niin varmaan toimisi ihan hyvin. Tavallisessa ajossa kadulla ei varmaan mitään eroa olekkaan, paitsi näyttävyydessä.
    Joo en oo radalla käynyt,siellä eron vois huomatakin. Mutkateitä oon kyllä päästellyt reipasta vauhtia ilman ongelmia.

edit. Tänäkesänä ois tuota rata-ajoakin tarkoitus kokeilla...

Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Mitäs muuten sanoo setä siniwuokko jos rekkariin on merkitty kumien koko ja isketään leveämpää alle?
    Jovain sanoi näyli
    Ei kai se sinivuokko mitään sano...paitsi jos sillä on huano päivä...Niin taidanpa tilata semmosen 190-leveen
    Tosin se taitaa olla rengasmerkistäkin kiinni miltä gummi näyttää.Metzeler M1 on paljo kapeemman näkönen kun
    esim Michelin Pilot Sport.
    Lainaa (gsp @ Kesä. 03 2005,09:12) kirjoitti
    Mitäs muuten sanoo setä siniwuokko jos rekkariin on merkitty kumien koko ja isketään leveämpää alle?
    Eiköhän se 30 millin sääntö ole edelleenkin voimassa. Ja vanteen pitää olla tietty sopiva vanteelle.

Toisaalta... pikku-Hondan alkuperäinen vanteenleveys (1.85x18)) on nykymääräysten mukaan liian kapea alkuperäiselle takarenkaalle (4.10-18)...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  13.  
    Lainaa (tollo81 @ Kesä. 02 2005,21:57) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 02 2005,20:32) kirjoitti
    Nimenomaan poseria....
    Riippuu profiilistakin.
    Itselläni -03 zx6r:ssä Dunlopin Gp208 190/60 takana ja edessä 120/70. Jos poser-arvoa hakee 190/60 toimii siinäkin ja radalla rengas toimii 5,5-vanteella ihan ok.
    Ainoana miinuspuolena radalla on renkaan hitusen suurempi massa ja tätä kautta hyrrävoimien johdosta kääntyvyys hitusen kärsii.
    Tosin Gp208:n profiili on terävä ja ainakin tänään kawa taipui mukavasti Ahveniston mutkiin.