Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 136:sta
    Kysäsepä niitä kokemuksia täältä. Siellä on useammallakin kaverilla turbopyörä. Jään mielenkiinnolla odottamaan kommentteja heiltä... *
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
    LUKKOON. Tulee uusi kun on aika, tämä on niin turhaa jauhaa tässä samaa paskaa viestistä toiseen. Uuden topicin luon kunhan on vähän saanu ..
    Lainaa (Lauri- @ Kesä. 02 2005,18:57) kirjoitti
    Jatkan topiccia noin kuukauden päästä kun on pyörä alla ja ekat tyypit saanu heitettyä.. Sitten on varmaan jotain sanottavaa eikä pelkkää arvailua
    noh. mä käsitin sit ihan väärin...mut...pöh!

mä kyllä tekisin näin, että ostaisin mielummin suomesta tälläsen busan, ja turbokamat muualta! kas, kun pitää tuodessa näyttää tulliin se vempele, sit se pitää rekisteröintikatsastaa kun vero on hoidettu! ja tohon rekisteröintikatsastukseen se turbosarja pitää ruuvata irti koska sitä EI hyväksytä...

mieluiten miten vaan!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    No ei kai tätä vielä lukita....mutta paskanjauhantaan vois siirtää?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Jos siis ihan käyttöpyöräksi tulisi, niin luulisin että viimeisen päälle virittetty kone on arempi hajoamaan ? näin jos käy mistä varaosat ja mihin hintaan ? ikävä homma jos pyörä koko ajan pajalla.
    Entäpä sitten normis ajo. Ajat sataa motarilla ja ajattelet pyyhkästä rekasta ohi - varomaton kaasun kääntö ja pyörä keulii, sutii tms.
    luulen että pitkän päälle liika varovaisuus masentaa, kun aina varottava ettei käsittele liian rajusti...
    Normaali R-pyörässä on kiva vetästä silloin tällöin narut kireelle ja antaa koneen kiertää. Entäpä jos olis joku 550 hp suitsa, mitenhän käyttäytyy ? luulen että normaali R:llä on kiihdytyksen "helppouden" takia jopa mahdollisuus normis kiihdytksessä pestä huippuun viritetty mopo, koska tälläisen kuskin on varottava pelin tehoja ? ? ?
    itse henk.koht olen kyllä sitä mieltä että jokainen saa ostaa ihan sen pyörän johon on mieltynyt - ei se multa ole pois.
    kiinnostuksella odottelen kommentteja turbo busasta...
    Tän idioottimaisempaa ajatusta en ole kuullutkaan. En vieläkään usko koko juttua. Eikö Suomen tehokkain ole se jonku Orimattilalaisen sorakeisarin 12R yli 300hv jotain.
    Mutta aloittelijalle 550hv Ghostriderin busakin maksaa kuulemma 50.000€, jos jonku faija maksaa niin se on hienoa eipä tarvitse poikaa olla ruokkimassa ekan päivän jälkeen. Aivan kuin earthend totes. Kokeiles vakiobusaa (jos edes uskallat ). Itte oon nyt yli kuukauden ajanut 122hv pyörää ja miettisin kaksi kertaa jos joku heittäis vakiobusan avaimet (ja sit lähtisin ajaa ).
    Tää on pakko olla paskaa koko jutun.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (ZedX.R @ Kesä. 02 2005,20:54) kirjoitti
    kiinnostuksella odottelen kommentteja turbo busasta...
    Kuten myös, jospa niitä edes saadaan
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (mörkö @ Kesä. 02 2005,20:21) kirjoitti
    mä kyllä tekisin näin, että ostaisin mielummin suomesta tälläsen busan, ja turbokamat muualta! kas, kun pitää tuodessa näyttää tulliin se vempele, sit se pitää rekisteröintikatsastaa kun vero on hoidettu! ja tohon rekisteröintikatsastukseen se turbosarja pitää ruuvata irti koska sitä EI hyväksytä...
    Kaipa sen tuosta voi jo päätellä, että juttu on keksitty mikä keksitty... mutta ihan hyvin saa pöhinää aikaiseksi. Lisää löylyä kiukaalle vaan!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Ah, lähdetään fantasiaan mukaan.

Kyllä oli itselläkin mielessä Busan hankinta, jopa osittain sillä mielellä, että siihen saa kohtuuhintaan myöhemmin turbon, jos toisenkin *
    Eikös tuossa joku aika sitten ollut viritettyjen busien vertailu Bike:ssä, sai vaan sellaisen kuvan tehokäyrästä, että turbon aiheuttama "piikki" (jotain 100hp/alle 1000prm nousu) voi olla liikaa. *
    Sitten tulee myös mieleen, että eikös se tehokkainkin busa kone ollut jotain 650hp, joka on sitten niillä rajoilla, etteivät uskaltaneet kameralla kovin lähelle dynoa mennä *
    Sinänsä Busan kohtuu vaikuttavan oloinen viritettävyys antaa mahdollisuuksia monenlaiseen rahan kulutukseen. Onko missään ollut kokeilua kahdella sarjassa olevalla turbolla, tai vaikka sähköisellä ahtimella (voiko sellaista edes mopoon asentaa).

Trollihan toki, napattu Holeshotin sivuilta tehokkain mod malliksi, mutta ei pölömmin juttua saanut aikaan.
    Testi
    Jos toi on totta niin:

Osta pois jos HALVALLA?? saat!! Toihan on aivan älyn makee juttu! Ja ainahan sen etiäpäin saat myytyä jos se ehjänä säilyy???

Toi hyppy vaan on kuitenkin piikistä turbobusaan aivan älyttömänmieletön.

Paljonkos toi maksaa sulle??

Moralisointi on kuiteski paikallaan: Varovaisuutta ja P A L J O N ! !

Paskat tämä mikään trolli ole, huomaahan tuon heti kirjoittelusta, että kaveri on perehtynyt asiaan vimpan päälle. Enemmän taas ihmetyttää nämä kommentit turbopyörän käyttäytymisestä sellaisilta kavereilta jotka eivät ole moista koskaan edes nettiä lähempää nähneet. Ei muuta kuin tervetuloa Lauri joukkoon ja sano tutuille terveisiä.
    Lainaa (Kujo @ Kesä. 02 2005,22:18) kirjoitti
    Paskat tämä mikään trolli ole, huomaahan tuon heti kirjoittelusta, että kaveri on perehtynyt asiaan vimpan päälle. Enemmän taas ihmetyttää nämä kommentit turbopyörän käyttäytymisestä sellaisilta kavereilta jotka eivät ole moista koskaan edes nettiä lähempää nähneet. Ei muuta kuin tervetuloa Lauri joukkoon ja sano tutuille terveisiä.
    joo,olen ainakin itse netistä ladannut joskus jonkun turbo busa bike pätkän.söi siinä välipalaksi jonkun tonnisen sportin tankkikamerasta katsottuna satasen jälkeen pyörän veto oli jotain aivan järjetöntä härski pyörä,mutta ei kiitos
    Sen verran vielä avaudun että jos todella kaveri hommaa pyörän ja näyttää täällä jonkin näköistä faktaa josta uskoa, niin mä bannaan itseni kahdeksi viikoksi tältä foorumilta.
    Ois varmaan muutenkin hyvä
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Hieno pelihän sellanen on..

Talliin vaan odottelemaan..
    Lainaa (S^Hansu @ Kesä. 02 2005,21:59) kirjoitti
    Ah, lähdetään fantasiaan mukaan.

Kyllä oli itselläkin mielessä Busan hankinta, jopa osittain sillä mielellä, että siihen saa kohtuuhintaan myöhemmin turbon, jos toisenkin
    Eikös tuossa joku aika sitten ollut viritettyjen busien vertailu Bike:ssä, sai vaan sellaisen kuvan tehokäyrästä, että turbon aiheuttama "piikki" (jotain 100hp/alle 1000prm nousu) voi olla liikaa.
    Sitten tulee myös mieleen, että eikös se tehokkainkin busa kone ollut jotain 650hp, joka on sitten niillä rajoilla, etteivät uskaltaneet kameralla kovin lähelle dynoa mennä
    Sinänsä Busan kohtuu vaikuttavan oloinen viritettävyys antaa mahdollisuuksia monenlaiseen rahan kulutukseen. Onko missään ollut kokeilua kahdella sarjassa olevalla turbolla, tai vaikka sähköisellä ahtimella (voiko sellaista edes mopoon asentaa).

Trollihan toki, napattu Holeshotin sivuilta tehokkain mod malliksi, mutta ei pölömmin juttua saanut aikaan.
    Jos olisit tarkemmin lukenut niin sanoin että kuulemma vastaavanlainen tai sama sarja, kun tässä joku puhu että tehokkain oli 300hv tienoilla.

Kujolta olisi hieno kuulla mielipiteitä ja vastaavaa?

Olen kokeillut Turbo busaa, ihan kiva peli ja mahoton menijä, mutta maltti kannattaa säilyttää sen kanssa, ja paineet ottaa alas ekoina ajokertoina ihan suosiolla että pysyypi lapasessa, mikäs siinä kyllä sen voi ekaksi pyöräksi ostaa, mutta ajossa PITÄÄ olla järki kädessä...muuten syttyypi kynttilöitä ja se ei oo kivaa...
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
    Siitä vaan, antaa mennä jos siltä tuntuu!
    Pikkasen vaan epäilyttää tuollainen käyttöpyörä ajattellu, saa olla ajokilometrit vähäiset tai lompakko paksu.
    Ittellä on ollu pikkasen ongelmaa pidon kanssa kun 650 Reverestä siirty 1000 gixeriin, saa olla kaasun kanssa tarkkana sateella, noo komeeta sladii saa aikaseks tai kuivalla keulii kivasti.
    Mutta teho/paino suhteen muuttuminen noin radikaalisti ei sopisi ainakaan mulle.
    Lopputulos ei ole varmaan kovin kaunista katseltavaa, jos tässä keskustelussa nyt yleensä edes on järkee.
    Se sakemanni kusettaa vaan sua, huijari se on kuitenkin, mene edes paikanpäälle kattoon se mopo ja koeaja siellä.
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
    Lainaa (Lauri- @ Kesä. 02 2005,17:35) kirjoitti
    mutta uskon että pystyisin aloittamaan rauhallisesti.
    Minä taas luulen, että pystyt myös lopettamaan rauhallisesti

No niin, no niin...

Desmo Jugend
    R.I.P.
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Kateellisten marinaa. Ei kannata kuunnella. Kyllä se turbokin lapasessa pysyy järjen käytöllä. Ei muuta ku siitä vaan!
    Busa on iso ja raskas vessa. Aika älytön ajatus.
    Hianoo, ei muuta kuin läski laulaan l. kaasulla sladissa joka paikkaan. Kyllä se siitä jos kerran kaveri neuvoo! Kas kun en ole tuota itse keksinyt, neuvoiskohan Vale Rossi mua niin sitten kyllä mulla on SM ja PM ja EM ja MM ja galaksienvälisten loppuottelun kultamitali ja .......
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lainaa (gikseri @ Kesä. 03 2005,07:06) kirjoitti
    Kateellisten marinaa. Ei kannata kuunnella. Kyllä se turbokin lapasessa pysyy järjen käytöllä. Ei muuta ku siitä vaan!
    Just näin. Ihme narinaa. Antaa pojan ostaa moinen mopo jos siltä tuntuu. Ihan hyvä pitsalähetin skootterihan se on, eli taipuisa kaupunkipyörä, ja sopii myös pienelle mutkatielle sekä matkapeliksi kolmen krauserin laukkusarjalla. Sillä on myös mukava ajella joka-aamuinen työmatka aamuruuhkassa. Ihan järkivalinta, sano.

Jovain sanoi näyli
    Lainaa (Jyri @ Kesä. 03 2005,07:34) kirjoitti
    Busa on iso ja raskas vessa. Aika älytön ajatus.
    Ite oot wc ...
    Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
    Jaa että semmonen peli. Katsoin huvikseni josko mobile.de:stä löytys turbo busa ja löytyhän sieltä. Turbobusa
    yli 20k€ hintaa ja vaan 299 heppaa... mitähän sitten lie maksaa tuommonen 550 heppanen??

Ja vaikka en asiasta mitään tiedä niin tuskinpa vaan pelkällä föönillä päästään tuommoisiin 500+ hevosvoimiin. Joutuu siinä varmaan vaihtelemaan osan jos toisenkin.

Niin ja sitten tosiaan kun semmosen meinaa tänne tuoda niin pitää pultata ne kaaaikki kivat osat pois ja kaivaa jostain ne vakiot esiin ja laittaa kiinni jotta menee edes katsastuksesta läpi. Ja sitten pitää löytää joku joka vielä tekee moisen urakan suhteellisen halvalla. Taitaa ns. kusta reisille tuommoisen pyörän maahantuonti.

Ja jos meinaat käyttöpyöräksi niin lykkatill vaan jos meinaat kesän ajella ilman suurempia remontteja. Ei taida ihan kestää paikat noin tappiin asti viritetysstä vehkeessä.

Johtopäätös: Unohda moiset tuomionpäivänvekottimet ja osta vaan korkeintaan normi kilokyykky, siitäkin saapi hupia ihan riittämiin.

just my 2 cents

Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
    Onnistuu se kun vaan on semmonen supertuttu, tai tutuntuttu, joka osaa kaikki turbonruuvauksesta ajo-opetukseen. Iha tosi hei!
    Jovain sanoi näyli
    Lainaa (gsp @ Kesä. 03 2005,08:35) kirjoitti
    Onnistuu se kun vaan on semmonen supertuttu, tai tutuntuttu, joka osaa kaikki turbonruuvauksesta ajo-opetukseen. Iha tosi hei!
    Niin ja joulupukki on mun isi
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
    Mä ainakin mielenkiinnolla tuun kattoon, kun sun Busa lähtee sulta lapasesta. Tulee kunnon (kauhu)opetusfilmimateriaalia lapsille "do not try this at home kids"... Oma on elämäsi. Kynttilää en haudalle sitten tuo. Hautakiveen voisi kirjoittaa; "itseppä tätä kerjäsi".

Pakko tämän on olla trolli ! Vaikka kuinka vakuuttelet ettei ole, en usko .

Hei , miten olis, jos gixeriin vaihtais migin moottorin? Kuumeneeko persaus liikaa jälkipoltolla? Kuinka paljon sellainen vie polttoainetta? Kai se sitten keulii vielä äänivallin ylitettyäänkin ? Tuossahan ei onneksi enää mitään vaaraa nopeuden suhteen ole. Jos auto tulee sivutieltä eteen, pyörä menee siitä läpi kevyesti!!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Ettei vaan ole jäänyt lääkkeet ottamatta ??
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
  30.  
    Lainaa (Athene @ Kesä. 03 2005,08:43) kirjoitti
    Hei , miten olis, jos gixeriin vaihtais migin moottorin? Kuumeneeko persaus liikaa jälkipoltolla? Kuinka paljon sellainen vie polttoainetta?
    Ei kuumene,koska moottori ja sun persaus on eri lääneissä,johtuen hurjasta kiihtyvyydestä.
    Ilmavaivoissa palvellessani oli sanonta,että sangollinen sekunnissa. Eli 10l/sec. Halpaa!
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen