Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Nonniin.. Tuli sitten ducatti ostettua. Elikkäs pyörä on vuosimallia 2002 ja sillä on ajettu noin 35tkm. Pyörä on siis ff-malli elikkä täysin katettu ja väriltään tottakai punanen. Pyörän kunto on aivan loistava. Mitään vikoja ei ole, huollot tehty ajallaan, ei ole paljoa rääkätty(entinen omistaja oli aika iäkäs ihminen..). Ajokokemusta tolla pyörällä ei ole kuin noin 30km mistä nyt ei paljoa saa vielä irti.. Mutkatiellä kävin ajelemassa ja kyllä tuo minun entinen ninja tuntuu matkapyörältä tohon verrattuna. Siis tuo suorastaan sukeltaa mutkiin ja on todella vakaa niissä. Jarrut ovat erittäin tehokkaat ja tuntuma on todella hyvä(teräspunos letkut). Meinasin vetää ympäri kun ekan kerran jarrutin tuolla. Tietenkin kawan jarruihin tottuneene iskin kolme sormea kahvalle ja lähdin puristamaan... Paskat! Tollahan nousee perä ilmaan yhdelläkin sormella Takajarrusta ei kauheesti kokemusta ole kun en sitä käytä.

Moottori tuossa on ehkä hiukan tehottomampi kuin kawassa mutta vääntöä löytyy sitäkin enemmän! Tuohon koneeseen on pistetty noin 2000€ osaa kiinni joka osaltaan vaikuttaa tehoon ja etenkin vääntöön mitä tuosta löytyy aivan poskettomasti! Pyörä on joskus penkitetty ja huoltomies oli sanonut että tuossa on aivan tajuton vääntö.. Kuullema enemmän kun 750cc gixerissä ja se vääntö tulee todella tasaisesti. Koneessa on mm. Remuksen hiilikuitu putkisto, lastua vaihettu, putsarit vaihettu, joku ducatin virityssarja(mitä lie tarkottaakin...)... Ja jotakin muutakin oli vielä tehty. Kuitit multa löytyy mutta en jaksa niitä autosta hakea ja tarkistaa mitä kaikkea tuohon oli tehty. Pyörä on säädetty 98bensalle joten ajaminen tulee hiukan kalliimmaksi(ei tosin paljoa...). Kaikki viritykset ja säädöt on siis tehty hommansa osaavassa liikkeessä. Parasta tuossa on kuitenkin ne äänet! Ne on jotakin sellasta mikä kerää katseita kun ajaa kylän läpi. Tottakai ducatin punanen värikin siihen vaikuttaa.

Lisäilen tänne tietoa pyörästä sitämukaan kun olen ehtinyt siihen tutustua... Sain siis pyörän eilen pihaani.

Kuvia löytyy täältä ja täältä.
    Hieno Ducati.

Ei ole vaikeaa ymmärtää, miksi olet niin innoissasi.
    Ducati 900 SS
    Taidan olla Motot.netin J.P?

Todella mahtava pyörä ja viimeinkin pääset twinin makuun
    RSV Mille
    Lainaa (opa82 @ Kesä. 04 2005,00:28) kirjoitti
    Taidan olla Motot.netin J.P?

Todella mahtava pyörä ja viimeinkin pääset twinin makuun
    Sama mies
    Ostitko tämän nettimoton kautta vai laitoitko jo sen myyntiin? Siellä ainakin on sama pyörä tarjolla hintaan 8000€ ja lähiaikoina ostettiin yksi samanlainen jonka pyynti oli 6200€. Luultavasti siis ostit sen 6200€ hintaan (tai vähän tingittynä) ja pistit myyntiin 8000€.. No hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Tuskin Suomessa kovin paljon on noita 2002 37tkm ajettuja ducateja, joissa on täysin samanlaiset tarratkin.

Voin olla tietysti täysin väärässäkin ja kyseessä on eri pyörät.

Tämä kai on kyseessä.

Lainaa (Harri @ Kesä. 04 2005,15:45) kirjoitti
    Ostitko tämän nettimoton kautta vai laitoitko jo sen myyntiin? Siellä ainakin on sama pyörä tarjolla hintaan 8000€ ja lähiaikoina ostettiin yksi samanlainen jonka pyynti oli 6200€. Luultavasti siis ostit sen 6200€ hintaan (tai vähän tingittynä) ja pistit myyntiin 8000€.. No hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Tuskin Suomessa kovin paljon on noita 2002 37tkm ajettuja ducateja, joissa on täysin samanlaiset tarratkin.

Voin olla tietysti täysin väärässäkin ja kyseessä on eri pyörät.

Tämä kai on kyseessä.
    Kyllä te olette tarkkoja... ;) Joo elikkä sain tuon pyörän aivan hullun halvalla ja siksi se oli pakko ostaa. Myyjä puhui 100% totta pyörän historiasta ja pyörä on täysin kunnossa. Huollot tehty ajallaan ja muutenkin pidetty hyvää huolta. Pistin pyörän myyntiin koska sitä ei saa 25kw papereihin mutta tämä entinen myyjä huomasin ilmoitukseni ja soitti minulle että onko mulla jokin ongelma tuon pyörän kanssa. Selitin mikä oli ongelma ja hän neuvoi miten sen saa sitten niihin 25kw papereihin ja lupautui auttamaan tarvittaessa. Tämä siis varmisti sen että pyörä ei ole mikään loppuun ajettu paska mikä laukeaa muutaman kilometrin jälkeen myynnistä. Ei se muuten mulle olisi soittanut.. Hinnan pistin siksi noin "ylös" koska halusin kokeilla että paljonko tuosta sitten todellisuudessa saa rahaa. Eli siis pyörä ei ole enään myynnissä... Voisi poistaa tuon ilmoituksenkin tuolta.
    Tarkkana pitää olla, kun etsiskelee itsekin samanlaista.. vanha vaan pitää saada alta pois ensiksi.

Hieman aikaa tilannetta seuranneena sanoisin, että 6500-7000 voit siitä saada, kun on kuitenkin aika paljon ajettu. se 6200 oli halpa hinta (halpa = hinta jolla kaupat saa aikaiseksi), mutta jos haluaa saada nykypäivänä pyörän kohtuullisen nopeasti kaupaksi pitää hinnan olla edullinen, kun rajontaa on niin paljon.

Jostakin kun löytyisi minulle musta SS750FF yläpukilla alle 7000 € hintaan ja n. 20000 ajettu..

No hyvän pyörän ostit ja katellinen olen. Olisin saattanut jopa ostaa sen saman, jos joskus saan vanhan pyöräni kaupaksi se olisi ollut myymättä.
    Harri, SS 750 ei ole mustana, Senna värisenä kyllä, mutta sehän ei ole musta.
    S 750 on mattamusta.
    Ducati 900 SS
    Lainaa (Harri @ Kesä. 04 2005,16:39) kirjoitti
    mutta jos haluaa saada nykypäivänä pyörän kohtuullisen nopeasti kaupaksi pitää hinnan olla edullinen, kun rajontaa on niin paljon.

Jostakin kun löytyisi minulle musta SS750FF yläpukilla alle 7000 € hintaan ja n. 20000 ajettu..
    Rajontaa on paljon? Yläpukilla?

Itse hankkiuduin eroon äskettäin kahdesta pyörästä ja sen voin kertoa, että hinta pitää olla todella alhaalla, että kaupat saa aikaiseksi. Varsinkin jos nopeasti haluaa tehdä kaupat.

Mutta tuo 6200 euroa oli lähes naurettava hinta
    RSV Mille
    Lainaa (aksu @ Kesä. 04 2005,17:12) kirjoitti
    Harri, SS 750 ei ole mustana, Senna värisenä kyllä, mutta sehän ei ole musta.
    S 750 on mattamusta.
    Ilmankos noita ei ole vasrtaan tullut .

Täytynee sitten tyytyä punaiseen. Pitää vaan kaatua silla ja maalata sitten mattamustaksi.
    Lainaa (opa82 @ Kesä. 04 2005,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Harri @ Kesä. 04 2005,16:39) kirjoitti
    mutta jos haluaa saada nykypäivänä pyörän kohtuullisen nopeasti kaupaksi pitää hinnan olla edullinen, kun rajontaa on niin paljon.

Rajontaa on paljon? Yläpukilla?

Itse hankkiuduin eroon äskettäin kahdesta pyörästä ja sen voin kertoa, että hinta pitää olla todella alhaalla, että kaupat saa aikaiseksi. Varsinkin jos nopeasti haluaa tehdä kaupat.

Mutta tuo 6200 euroa oli lähes naurettava hinta
    Tämän allekirjoitan täysin. Hintä omasta pyörästä on nyt alhaalla ja toivoa kaupoistakin on ilmassa. Järkevään hintaan ei yksityinen saa autoa/pyörää tällä hetkellä kaupaksi, jos ei sopivasti ole joku tuttu pyörää/autoa vailla.

Liikkeiden hinnoissa on ilmaa ainakin 20%, jos näitä vanhempia käytettyjä pyöriä katsoo.
    Tänään juuri soitti yksi 8000€ ostajaehdokas... Sanoin kyllä että pyörä ei ole enää myynnissä. Olisi se varmaan tosta muutaman satasen tingannu.
  13.  
    Lainaa (Naama @ Kesä. 13 2005,19:18) kirjoitti
    Tänään juuri soitti yksi 8000€ ostajaehdokas... Sanoin kyllä että pyörä ei ole enää myynnissä. Olisi se varmaan tosta muutaman satasen tingannu.
    Joo varmaan siksi, että minä ostin sen toisen sopivan hintaisen sieltä pois ja nyt on jäljellä enää pari ylihintaista.

Olisit ihmeessä myynyt, jos kerran lähes 2k€ voittoa olisit saanut..

Tosin omaani en pistä varmaan ihan heti edes myyntiin sen verran hauskalta pyörältä vaikuttaa.

P.S. ostin sen missä oli ne yläputket.