Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    olisiko kenelläkään hyviä ehdotuksia mihin virrat häviää?? kävin eilen ostamassa uuden akun pyörääni ja yön aikana oli akku tyhjentynyt?? niin ja pyörähän on gsx-r 750 -90
  2. #2
    Mittaahan paljon häviää. irrota miinus akusta. pistä yleismittari navan ja johonväliin (ampeeri alue). toki varmistettava ennen tätä että mittari kestää kuorman.
  3. #3
    Lainaa (oh5hrm @ Touko. 30 2005,23:19) kirjoitti
    Mittaahan paljon häviää. irrota miinus akusta. pistä yleismittari navan ja johonväliin (ampeeri alue). toki varmistettava ennen tätä että mittari kestää kuorman.
    jep, kannattaa aloittaa sieltä 10A alueelta eikä mA asteikolta. Jos amppeerimittari näyttää jotain lukemaa vaikka virta -avain on taskussa niin nypi sulakkeita irti yksi kerrallaan, saattaa helpottaa vian rajaamista jos jonkun sulakkeen irroittamisella kuorma tippuu nollaan.
    KTM
  4. #4
    kiitoksia vinkeistä. täytyy jostain käydä lainaamassa mittari..
  5. #5
    Lainaa (TeuvoOinas @ Touko. 30 2005,23:10) kirjoitti
    olisiko kenelläkään hyviä ehdotuksia mihin virrat häviää?? kävin eilen ostamassa uuden akun pyörääni ja yön aikana oli akku tyhjentynyt?? niin ja pyörähän on gsx-r 750 -90
    Kai latasit sen akun jossain välissä, eivät ole kovin täysiä kaupasta kotiin kannettaessa ;)
  6. #6
    Lainaa (kurja @ Touko. 31 2005,20:37) kirjoitti
    Kai latasit sen akun jossain välissä, eivät ole kovin täysiä kaupasta kotiin kannettaessa ;)
    Uusi akku on nakattu mopoon suoraan kaupan tiskiltä, ostaessani hapotettu, ja niin se Reiska pyöritti iloseen. Elikkäs bränikät, juuri hapotetut akut ovat ns. kuivavarattuja

    Mutta siis pyörän purkuvirta kannattaa tietty mitata ja jos pyörä ei akkua pura, voipi akku itse olla mallia itsepurkautuva = tiensä päässä Tietty jos pyörällä ajetaan vain lyhyttä pätkää päivästä toiseen, niin kyllähän se jossain vaiheessa tyhjenee kun ei ajon aikana kerkiä oikein latautumaankaan



    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  7. #7
    nyt löytyi syy satunnaiselle purkautumiselle, jarruvalo oli jäänyt syystä tai toisesta palamaan
  8. #8
    erikoinen juttu jos sammutan pyörän vaihde päällä niin jarruvalo jää palamaan, jos taas sammutan vaihde vapaalla ja sen jälkeen isken ykkösen sisään, ei valo pala???
  9. #9
    Lainaa (TeuvoOinas @ Kesä. 02 2005,22:14) kirjoitti
    erikoinen juttu jos sammutan pyörän vaihde päällä niin jarruvalo jää palamaan, jos taas sammutan vaihde vapaalla ja sen jälkeen isken ykkösen sisään, ei valo pala???
    kuulostaa siltä että insinööri on sen noin suunnitellut, jos pyörän sammuttaa risteyksessä niin jarruvalo loistaa merkkinä takanatulevalle.
    KTM
  10. #10
    kyllä ne insinöörit on fiksua porukkaa
  11.  
  12. #11
    Aika wänkä feature No mutta kun sen tietää (ja muistaa) niin kai sen kanssa voi elää ja jos joskus joutuu jättämään fillarin pimeän tien varteen, niin saa noin ainakin jonkin tuikun päälle kun harvemmassa fillarissa hätävilkkujakaan on
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08