Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Hei,

Mulla on Sprint ST, ja tänä kesänä tulen Ranskasta Suomeen.

Tiedän että Suomessa on 4 Triumphin tallia, mutta ovatko Oulussa, Imatralla tai Joensuussa tallit, jotka ovat osaava?

Kiitos
    Tarkoitatko, että onko Triumphilla merkkikorjaamoita k.o.paikkakunnilla?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Lainaa (PYves @ Kesä. 01 2005,20:58) kirjoitti
    Hei,

Tiedän että Suomessa on 4 Triumphin tallia, mutta ovatko Oulussa, Imatralla tai Joensuussa tallit, jotka ovat osaava?

Kiitos
    Merkkihuoltoa ei noilla paikkakunnilla ole, mutta jos kyse on ihan perushuollosta niin varmaan onnistuu.
    Lainaa (wantti @ Kesä. 01 2005,22:59) kirjoitti
    Merkkihuoltoa ei noilla paikkakunnilla ole, mutta jos kyse on ihan perushuollosta niin varmaan onnistuu.
    Olet ymmärtänyt mun kyseni. Etsin noilla paikkakunnilla talleja, joilla on hyvä maine, ja jotka voivat autta mua tarvittaessa.
    En tunne noita paikkakuntia paremmin, mutta katso palstaa Risut ja Ruusut, sieltä löydät vähän parempaa tietoa. Tai pistä uusi aihe sinne. Vinkkinä sen verran, että kesällä on yleensä jonoa, ja palveluhalukkuus vähän mitä sattuu. Ystävällisesti kysymällä tosin hyvästä paikasta apua löytyy.

6.  
    Lainaa (PYves @ Kesä. 01 2005,20:58) kirjoitti
    Hei,

Kiitos
    Karhulassa,Kotkan vieressä on Motobox niminen
    liike jossa on Triumphin huolto.Olen kuullut että
    siellä huolto miehenä oikea Triumph-spesialisti.
    Motobox

No jo on perkele!!!!!