Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Joo elikkä tommonen 94 mallinen bleidi kiikaris vakavasti! Eli kysellään viisaammilta: Joskus aikoinaan tuotu saksan maalta, eli mahdolliset kuristukset? Muut kokemukset pyrästä, kestääkö, huoltotarpeet, tyyppiviat JNE.
    Kylä pakkanen nudistin sisään ajaa
    ittelläni vm-95 blade,olen niin tyytyväinen pyörään etten sanotuksi saa ,pyörä on todellakin aivan loistava kaikinpuolin,todella helppo ajaa,helppo käsitellä,matkaajossa vakaa,ja erittäin tehokas!! mun -95 blade on myös todella taloudellinen,kaupungissa menee noin 4,5-5l 100/km jos ajaa nätisti (pyörä on vakio),maantiellä 2-päällä motarilla 140-160 km/h (joshon mahtui muutama 240 km/h nykäsy) kulutus oli 5,2 L. eli todella vähän,luotettavuudesta minun on paha sanoa mitään kun vasta tälle kaudelle hankin mopon,mutta se on HONDA ja ne ei ole suunniteltu perssilmällä,ne on laadukkaita vehkeitä. olen kuullut vain hyvää bladesta,ja allekirjoitan sen myös itse!
    minä löysin todellakin YKSILÖN,vm-95 aj. todellakin 31 tkm (pyörä tuli belgiasta) ja on täysin ruuvaamaton,eli täysin vakio!
    jos löydän hyvän yksilön osta ihmeessä pois
    PS: ja blade sopiii ihan hyvin myös matkaajoon,jopa 2-päällä,emäntä on istunut sillä patalapulla yhtenäpäivänä 800 km,eikä kuulema ollut paha tosin toi mun emäntä ei yleensäkkään purnaile turhia työkseen niinkun monet muut naiset...

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Mulla on Saksasta tuotu -96 blade ja kuristukset oli CDI boksissa. Todella helppo vaihtaa mutta uutena Suomessa järkyttävän kallis (reilut 600 €). Omaani ostin käytetyn boksin.

Olisi muuten myytävänä -96/97 SC33 kuristettu 976N ja -98/99 SC33 kuristamaton 971U CDI boksit.
    --
    Kende
    GSX-R 1K7
    Nykyinen: Yamaha R1 2006
    Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
    Lainaa (rambuster @ Kesä. 02 2005,14:20) kirjoitti
    toi olisi varmaan ihan hyvä saitti jos ymmärtäisi tuota saksan kieltä,nyt joutuu vaan toteamaan että olipas hienoja kuvia

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Käännä se Babelfishillä!
    Nykyinen: Yamaha R1 2006
    Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
    Katsopa täältä. Hyvät Blade-sivut Lontoon murteella.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Kesä. 03 2005,22:28) kirjoitti
    Katsopa täältä. Hyvät Blade-sivut Lontoon murteella.
    Joo toi sivu mulla on bookmarkseissa,ihan hyvää tietoa löytyy.

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Morjes... oon uus käyttäjä täällä orgissa eli en oo varma laitanko tän nyt oikeeseen paikkaan. Haulla etin firebladeja ja tämän se lykkäs.

Eli kysäisempä vähän tietoja kyseisestä pelistä.
    Eli oon nyt syksyllä hommaamassa ekaa isoa pärrää. Piikillä ajelen tällä hetkellä. 25kw tehoille ei ole edes aikomusta laittaa, ei kyllä varmaankaan 900cc kuutioista saakkaa. Aikomuksena ois tuoda saksasta joku -96-99 bleidi, jolla ajettu alle 30000km joten mitähän vikoja tuonikäisissä saattaa ilmetä? Oon kuullut että virranjakaja tuppaa hajoamaan melko herkästi. Muuten kuulemma parhaita/luotettavimpia pelejä mitä käytettynä voi ostaa. Onko näissä jotain tyyppivikoja? Ja eikös -94-99 ole 918cc kone ja 128hp? Ja mites muuten on vanhemmat bleidit pelittäneet?

Tässä jotain kysymyksiä alkuun. Ja onko tällä foorumilla jossain suurempaakin keskustelua bleideistä esim. oma topikki?
    Toivottavasti joku viitsisi vastaillakkin.
    Onko tuossa 900 cbr:ssä mitään vuosimallia mitä vanhempaa ei kannata ostaa? Tietenkin uudempi on aina parempi, mutta onko noi 900 cebarit muuttuneet minään vuonna niin paljoa, että sitä vanhempaa ei kannata ostaa?

Ja onko noissa 95-99 vuoden malleissa minkäänlaisia tyyppivikoja? Ja ostaessa mitään erityistä katsottavaa/kuunneltavaa/tarkistettavaa? Luotettavaksi oon kuullu muualtakin noita cebareita sanottavan..
    Lainaa (-prox- @ Kesä. 24 2005,14:38) kirjoitti
    Morjes... *oon uus käyttäjä täällä orgissa eli en oo varma laitanko tän nyt oikeeseen paikkaan. Haulla etin firebladeja ja tämän se lykkäs.

Eli kysäisempä vähän tietoja kyseisestä pelistä.
    Eli oon nyt syksyllä hommaamassa ekaa isoa pärrää. Piikillä ajelen tällä hetkellä. 25kw tehoille ei ole edes aikomusta laittaa, ei kyllä varmaankaan 900cc kuutioista saakkaa. Aikomuksena ois tuoda saksasta joku -96-99 bleidi, jolla ajettu alle 30000km joten mitähän vikoja tuonikäisissä saattaa ilmetä? Oon kuullut että virranjakaja tuppaa hajoamaan melko herkästi. Muuten kuulemma parhaita/luotettavimpia pelejä mitä käytettynä voi ostaa. Onko näissä jotain tyyppivikoja? Ja eikös -94-99 ole 918cc kone ja 128hp? Ja mites muuten on vanhemmat bleidit pelittäneet?

Tässä jotain kysymyksiä alkuun. Ja onko tällä foorumilla jossain suurempaakin keskustelua bleideistä esim. oma topikki?
    Toivottavasti joku viitsisi vastaillakkin.
    1992- 1995 on 893cc ja 1996- 1999 mallit 919cc
  12.  
    2000- eteenpäin tuli ruisku. Itellä tuollainen 2000 malli ja toimii vallan mainiosti