Harkinnassa tollasen 94-97 VFR:n hankinta. Minkähän mittaisella kuskilla alkaa olla ahdasta, kun varoiteltiin vähän pyörän pienestä koosta? Itse olen 183 cm tyypillinen Suomalainen "tappijalka".
No mä oon 186cm "tappijalka" ja ei oo ollut pituudesta mitään ongelmia. Pikemminki päinvastoin oma mopo tuntuu yllätävän korkeelta ku vertaa edelliseen...
Mulla on vm.2002 eli miten lie eroja noissa vm:ssa...
Life is hard, then you die...
kokeilemallahan tuo selviää.. *![]()
Itellä mittaa 185 ja nyt jo kolmas VFR menossa. Tällä hetkellä -95. Joten en ainakaan henk. kohtaisesti ole havainnut minkäänlaista ahtautta.
Loistava pyörä. Ei muuta kuin ostoksille![]()
Taitaa olla markkinoiden tilavimpia pelejä kokoluokassaan, joten testilenkille...
Ps. -91 VFR myynnissä
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
No puollanpa nyt minäkin, pituutta 186 cm eikä se mitenkään pieneltä tuntunut, reilun kolmen tonnin lenkin pystyi ainakin heittämään viiteen päivään eikä ahistanut. Makuasiahan se tietenkin sitten varmaan on mihin on tottunut.
Nyt on tonninen cbr f, onhan se nyt isompi kuin vfr mutta kyllä se mieli haikeana vfr:n suuntaan kuitenkin muistelee *![]()
X
Way to go! Itse olen pitkäraajainen daami (176 cm) ja Vifferi vm-96 on vallan mainio ajopeli ja hyvin voisin kuvitella ainakin 10 senttiä isommankin kuskin iloisesti ajelevan![]()
Sitä tehdään, mistä milloinkin nautitaan ;0)
Aprilia Shiver 750
(-O- @ Kesä. 01 2005,10:13) kirjoitti
Laita meiliä, oon ostamassa vfr:n, on kyllä
yks jo kiikarissa, mutta ainahan vois harkita
hannujussila@kolumbus.fi
Do diin, nyt on "uusi" -95 VFR alla ja ekan koeajon jälkeen tuntuu aika buenolta hankinnalta. Ajoasento passaa tosi hyvin ja ne äänet...(Laserin Profrace). Huomenna kun kerkiää testataan lisää...
Onneksi olkoon - ilometrejä sinulle ja Vifferillesi(Veikka @ Kesä. 05 2005,21:57) kirjoitti
![]()
Sitä tehdään, mistä milloinkin nautitaan ;0)
Aprilia Shiver 750
Oli oikea valinta! tervetuloa joukkoon!!
Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!
Honda vfr vtec
Hieno mies, oikea valinta.
Tervetuloa... eh, siis tervemenoa joukkoon, omani möin pari viikkoa sitten. Matkalla kohti isompaa ja tehokkaampaa...
No niin, täällähän tehdään hienoja valintoja, onneksi olkoon!![]()
![]()
The Black line
Tehkääs joku vielä hieno valinta ja ostakaa mun vanhempi Vifferi pois !
Hinta putoo koko ajan !
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Kummaa varoittelua. Mihin verrattuna pieni? Gold Wingiin?(Veikka @ Touko. 31 2005,21:22) kirjoitti
Kyllä VFR:ään mahtuu isompikin ukko. Ja takamatkustajallakin on kiitettävästi tilaa. Vertaile niin huomaat![]()
- Fly on, little wing... -
Heh(-O- @ Kesä. 09 2005,14:21) kirjoitti
![]()
The Black line
Moro
Ollu aikomuksina hankkia toi putki (laser profrace)..
siis sama pyörä (-94)
Äänet on ilmeisesti hyvät.. (kovat)... mutta miten matka-ajossa..?
Hajoaako tärykalvot..
FZ1-N
Ei haittaa äänet matka-ajossa. Sama vaikka otat putken pois kokonaan. Sen verran tulee ajoviimasta kolinaa korviin ettei moottori kuulu liian kovaa (jos ollenkaan).(Anakonda @ Kesä. 18 2005,01:38) kirjoitti
Mulla on kokemuksia vain Micronin ja Acrapovicin slipareista ja ne häiritsee vain naapureita, moottoritiellä en juuri itse kuule muuta kuin ajoviiman (tai musan jos on päällä).
Ai niin, kenen tärykalvoja tarkoitit?![]()
- Fly on, little wing... -