Olisi tuossa hyllyssä 971U CDI (sytkäboksi) joka ei toiminutkaan mun -96 SC33 bladessa. Olisiko kukaan halukas kokeilemaan omassa -98/99 mallisessaan jos tuo toimisi siinä? Boksi on helpossa paikassa heti penkin alla joten aikaa kokeiluun ei mene viittäkään minuuttia, riittää kun testaa lähteekö kone käyntiin.
Kiinnostaisi tietää onko tuo boksi rikki vai saisiko sen vielä vaikka myytyä jollekin sitä tarvitsevalle.
Omaani hommasin jo 971N boksin joka toimii.
--
Kende
GSX-R 1K7
valitettavasti en voi auttaa,mun blade on liian vanha tollasille boxeille. vm -95.
PS: sait sitten vihdoin ostettua bladen!
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Juuh, reilu kuukausi sitten jo. Veroja vielä odottelen vaikka tullissa piti olla jo hiljaisempaa edelliskevääseen verrattuna.
--
Kende
GSX-R 1K7
Mä ostin ton oman bladen vajaa kuukausi sitten,sain myytyä mun cbr 600:sen hyvällä voitolla,maksoin itse 4000 eur. ja myin 5000:llablade tuli mulle belgiasta,jätin tullaamiset ym liikkeen murheeksi..mun ei tartte kun
![]()
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Saitko tuolla boxilla bleidisi täysitehoiseksi? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun noita tykkään värkkäillä ja laitella, nii ja tiedä vaikka joku joskus kysyisi moista asiaa niin voisi sitten pullistella tietämyksensä kanssa.(kende @ Touko. 31 2005,14:36) kirjoitti
![]()
![]()
Nykyinen: Yamaha R1 2006
Exät: Honda CBR 900 1993, KTM EXC 250 2003
Ainakin tehoja on selvästi enemmän kuin vanhalla boksilla. Penkittänyt en ole vielä kun ajattelin ensin hommata putken ja suutinsarjan niin saavat sitten penkissä säätää kaasarit.
--
Kende
GSX-R 1K7