Siinäpä se. Nyt on kiinni R1:n titaaniänkkäri.
FZR 1000
hieno on... *....mistä hommasit....oudot peilit paikoillaan...tarrat hieman erinlaiset kuin mun fzr:ssä oli ...vuosimalli??..
onhan niitä muutama otos..vois laittaa kuvan kun vaan osais..maalauksen jälkeen siis.,,-92 mulla,mikäs vaimennin sulla oli aikaisemmin FZR:ssä paikoillaan ennen vaihtoa titaani vaimentimeen?
Se ihan vakio peltinen oli. Tuli vaan niin edukkaasti tuo vastaan, että oli pakko vaihtaa.
Hieno mopo. Itsellä saman vuotinen, värityksenä sini-puna-valko, punaisilla vanteilla. Ei muutens taida olla ihan orig. tuo pleksi?
R1-07
mulla on Mra pleksi..oli viininpunainen ny musta,näyttää niin samanlaiselta tossa kuvassa...olin kattovina että katteessa Laser tarra aattelin että jospa oli Laser vaimennin mutta ei.......
tyylikäs peli on sullakin!ja kyllä lähteekin varmaan kivasti...paljokos tossa oli potkua?
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kokeillaan onnistuuko...tuolla ois yks otos..Viime kesänä..vielä ei oo tarroja...Petri 2v oman mopon kyydissä...(-M- @ Helmi. 03 2005,19:46) kirjoitti
http://www.foto-fr.com/album....1725713
Eikös tuo otsikon yksilö ollut Maakunnanautosta S:joelta. Tulikos siihen paljokin remonttia. Eikös siinä ollu ohjauslaakerissa ja kytkimessä häikkää ja takalokari oli vähäsen rikki... Tai ainakin silloin kun mä sitä koeajoin. Olin itsekin tosta vähän kiinnostunut. Tai sitten olen ihan väärässä pyörässä...
JK
Yamaha FZR 600 -89 -->
Yamaha YZF 750 R -95
Kävikö R1 vaimentaja suoraan, vai pitikö sovitella paljonkin?