Onko jollakin muulla kokemuksia 1200 gessulin ravistavasta etujarrusta.Rauhallisesti jarruttaessa ravistus aika ikävän kovaa.Hiljaa jarruttaessa myös takajarru pitää ikävää kitinää.Pyörällä ajettu vasta 1500 km.Mahtaako loppua vai paheneeko.![]()
Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
Ei ole tuota vaivaa, ainostaan pikku vingahdus etujarrusta kun pysähtyy paikalleen.
MUTTA ABS ongelmaa, eli ABS tippuu pois päältä jatkuvasti. Syy ei tiedossa saanut vasta valohoitoa. Ongelma poistuu kun käyttää virrat pois päältä. Ajoin Kuopiosta Vantaalle ja 17 kertaa piti käytää pyörä sähköttömänä
![]()
Kerrohan tarkemin ongelmasta. Annatko mopon käydä alussa kaikki tarkistukset läpi virrat päällä, ennenkuin käynnistät?
Dixi et animam levavi
jooo,kaikki kommervenkit annan sen käydä läpi.mitään varoitusvaloja ei jää päälle.
Tarkemmin kun olen perehtynyt jarrun kitinään, niin se tuleekin etupäästä eikä takapäästä kuten aiemmin kirjoitin.Voiko noi jarrulevyt jostain syystä mennä soikeex vai kuten joku mulle sanos että jos ne on saannu tällin.Se kai pitäis näkyy päällepäin jos niissä joku kolhu olis.?
Korvaako takuu ??
Minulla oli vähän kitinää kanssa. Ajattelin kuparitahnaa kansa koittaa asiaan. Joskus jarruttaessa alkaa vähän vinkua.
Dixi et animam levavi