Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Onko kenelläkään kokemuksia Alpinestarsin ajokengistä? Ostin uudet kengät ja nyt en ole aivan varma otinko liian pienet (varvas osuu kärkeen). Eli jos jollain on omakohtaisia kokemuksia kuinka paljon kenkä muotoutuu jalkaan ajan kuluessa. Malli on SMX.
    Lainaa (JFK @ Touko. 29 2005,16:15) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemuksia Alpinestarsin ajokengistä? Ostin uudet kengät ja nyt en ole aivan varma otinko liian pienet (varvas osuu kärkeen). Eli jos jollain on omakohtaisia kokemuksia kuinka paljon kenkä muotoutuu jalkaan ajan kuluessa. Malli on SMX.
    Mulla on ainakin venähtänyt hieman omat Oxtarin ajokengät. Riippuu tietenkin matskusta, mutta eiköhän ne kaikki ajokengät pikkusen venähdä käytössä.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    Richat mulla ei juurikaan oo muuttunu mikskään, Oxtarit ehkä vähä. Mut ei kai se lesti mihkää sillee veny.. et jos nappaa varvas kärkeen niin saattahan tuo vähän pieni olla..

Edit: typoja

KTM 390 adv
    Kengäthän eivät yleensäkään veny pituussuunnassa. Leveysyssuunnassa saattaa saada pari milliä lisää ajan kanssa kengän rakenteesta riippuen.
    - Rajatonta Voimaa! -
    Ajelin omat Falconit pari kertaa sateessa sopivan kokoiseksi. Yleensä kävely auttaa myös muovautumista. Kastele kengät kunnolla ja jalkaan, 2km lenkki. Kyllä mahtuu

And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Touko. 29 2005,17:25) kirjoitti
    Ajelin omat Falconit pari kertaa sateessa sopivan kokoiseksi. Yleensä kävely auttaa myös muovautumista. Kastele kengät kunnolla ja jalkaan, 2km lenkki. Kyllä mahtuu
    toi vois tosiaan auttaa.....
    zzr600-vm90
    Oxtarit tääläkin...kyllähän ne jalan muotoihin pikkuhiljaa venahtaa. Tosin juuri pari päivää sitten meni toinen vetoketju paskaksi * Eikä kengillä ole ikää kuin vajaa 2 kuukautta *
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
    Kengät kunnolla märäksi, omaan jalkaan sukka ja sen päälle muovipussi. Sitten pari moporeissua, tai jos ei kantti kestä moisilla virityksillä ajella, niin katsoo vaikkapa illan pari töllöä tuommoiset paketit jaloissa.

Jos on venyäkseen, niin venyy. Luultavasti ei tarpeeksi.
    Jovain sanoi näyli
    Alpinestarsin .. , jaa mikähän malli nyt olikaan, webgore? jotain semmosta. Uutena tuntuu jäykältä laskettelumonolta, nyt yhden ajokauden vanhana joustaa jo paljon enemmän ja mukautunut jalkaa hyvin, mutta jos nyt puristaa varpaaseen niin veikkaan että puristaa varpaaseen myös ensi vuonna.
    Mulla on tollaset S-MX:ät, on ne muotoutuneet käytössä jalan mukaiseksi enemmän mut ei varmaan oo venyneet. Kävelykengiksi olis liian pienet, ajokengiksi just sopivat.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Vie jollekin suutarille niin venyttää ne muutamat millit mitä ilmeisesti olet vailla! Itse käytin bootsia (toinen jalkahan on aina isompi yleensä) ja loppui uuden kengän painaminen. Eikä maksanut kuin muutaman euron ja kesti koko hoito vuorokauden vai oliko se kaksi.
    Nyt kun on jo käytelty ajossa ja kaupungilla ei paina mistään enää ja lähtee jalastakin ilman sorkkarautaa
    Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
    Itsellä kokemusta SMX Gore versiosta, oli uutena ahdas ja jäykkä. Nyt reilun kesän ajojen jälkeen just sopivan napakka. Ei kannata säikähtää jos tuntuu uutena kävellessä ahtaalta, ajettaessa parempi vanhempana.
    Erkki Hugg
  13.  
    Onkos kenelläkään ollut käytössä noita Alpinestarsin SMX Plus kenkiä? Onko olleet hyvät? Itse laitoin just tilaukseen kyseiset kengät, joten toivotaan että kelpaa ajella.
    Toivotaan että koko onpi oikea, normaalisti kun kenkä on 45 ja laitoin nyt kyllä 46:en tulemaan.
    Excuse me while i kill myself...