Tänään meinas leuka loksahtaa kun kävin tankilla. Viimetankkauksen jälkeen tripin mukaan ajoin 205km. Tankkiin ei mennyt kuin 9,5 L ja 18L tankki. Ei kait tällä sentään 350-400km aja? Mulla on varatankki kokoajan käytössä ja tankkaan tripin mukaan.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Kyllä toi 350 km on ihan realistinen luku, jos malttaa ajella rauhallisesti![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Tosi rauhallisella ajolla toi 350km tankillisella onnistuu. Pienimmillään oon saanut kulutuksen n. 4l/100km, se oli matka-ajossa kaverin piikkikustomin perässä. Eli n. 80km/h koko matkan. Ja silloin mopo oli vielä vakio J-malli, nykyisillä spekseillä taitaa noi kulutusluvut jäädä kohtalaisen vaikeiksi saavuttaa.
1835
meikä tankkaa aina noin sadan kilsan välein
Ei oo mitään mittareita josta seurata kilometri määriä mitä on ajettu eikä bensa valoa. Ihan fiiliksen pohjalta..
Mulla löi 130km jälkeen aina varalle.Tosin kyseessä tuplaärrä malli.Oli turha haaveillakkaan pitkästä matkasta.Kulutus ei ollu kuin 5-7l/100km mutta liikkeissäkään ei tienny paljon sen tankki vetää.
Suk dik!
Kavereiden kanssa oltiin juuri reissussa ja porukassa täsmälleen samanlainen pyörä oli mukana. Kaveri kertoi että 350km sillä pistää menemään per tankki...(Ron Jeremy @ Touko. 29 2005,14:31) kirjoitti
p.s. Oman kwaakun kanssa reissun aikana konttasin, juttua aiheesta täällä
![]()
Kyllä sillä ainakin 331 km pääsee, mutta pidemmälle en oo ajanu eikä menny ees varatankille.