Ei ole todellista, että voi miehellä olla huono tuuri.Kesäloman alkuun yksi päivä, uuden karhea iso Bandiitti odottaa reissulle lähtöä, ja minä menen pelaamaan kesäsarjaa salibandyä illalla, niin eikös vastustaja taklannut kevyesti takapuolellaan, kun olin täydessä juoksussa...ranne murtui, käsi kipsissä 4 viikkoa, että se siitä reissusta, eikä paljon lohduta, että loma siirtyy, koska emännän loma ei kuitenkaan siirry.
![]()
viikon huilaat ja eiku sarviinBanditissa kun ei maata käsien varassa. Nimimerkillä: kaikki paikat ollu paketissa ja aina ajellu ties millä.
...salibandy pitäis lailla kieltää...![]()
..koeta kestää!!
Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
Mulla meni itellä polvet huonoon happeen polkupyörällä talven -03 pakkasilla ja ainavaan haittaa mopoilua
Kaikki urheilu lie pahasta
Toivon mukaan pääset tänä kesänä ees hieman ajelemaan.
--
jiji
Urheilu kyllä kannattaa aina.. salibandy ei. Siinä teloo porukat itteään ihan urakalla..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Pääasia on että BANDIITTI on ehjä *
Reiska_SB
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Mulle äiti sanoi, kun olin neljän vanha ja keikuin keittiön tuolilla, että "älä poika urheile!" Ois pitänyt silloin kuunnella, ois välttyny kuudelta nilkan nivelsiteiden venähtämiseltä, kahdelta polven nivelsiteiden venähtämiseltä ja murtuneelta kädeltä. Pienempiä vammoja ei lasketa.
Toisaalta, kun viimeisintä nilkkavammaa kävin lääkärissä toissatalvena esittelemässä, niin tohtoritäti sanoi, että kannattaisi hankkia joku muu harrastus. Mietin talven pimeinä iltoina, että mitähän sitä on tullut harrastettua, mikä olisi ollut kivaa.
Moottoripyöräily! Ja toista kesää ajetaan 11 vuoden tauon jälkeen. Enkä päivääkään ole ostoa katunut, joten voi noista vammoista olla jotain hyötyäkin.
![]()
Vanhat:
Cagiva Freccia C12R -89
Kawasaki GPZ 500S -87
Honda CBR 900RR -93
Aprilia RSV 1000 R Factory -06
Suzuki GSXR 1000 -08
Kawasaki ZRX 1100 -97
Ducati 1098 -07
Nykyinen:
Kawasaki ZZR 1400 -12
(straiter @ Heinä. 18 2005,22:05) kirjoitti
![]()
Juupajuu jarru on vaudin surmahttp://jariklemetti.tarinoi.fi/
Urheilu on vaarallista ja syntyneet vammat haittaavat yleensä aina mopoiluharrastusta. Olipa kipeä paikka missä tahansa niin jotenkin se aina haittaa ajamista.
Itsellä on ongelmia oikean olkapään kanssa kun revin sen noin vuosi sitten hajalle salilla. Vieläkään ei ole käpälä kunnossa ja pidemmillä matkoilla tuska olkapäässä on välillä sietämätön kun se ei oikein tykkää kaasuvahvan käytöstä. Urheilu on.![]()
Osanottoni ja hermoja vaan...
![]()
Jos ei muuta ni,![]()
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
mahdoton...?
V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!
Before thinking, do it. Twice.
Nou hätä!
Pistät emännän puikkoihin ja kattelet itse maisemia.
Itsekin tuli viikonloppuna kokeiltua fillarilla alamäkiajon ja lentämisen yhdistelmää sillä seuraamuksella, että kuskin vasen kropan sivu enempi ja vähempi ruhjeilla ja vasen olkalihas + lapa revähtänyt.
Sinänsä ei haittaa pikku breikistä, kun mopo muutenkin odottelee määräaikaishuoltoon pääsyä kilsat jotakuinkin täynnä
ja kesäloma alkaa vasta elokuun alussa.
-M-
OrMu 331 kmh (gen2 1340cc)
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
&
100 m/s CLUB FINLAND (lainamopolla)
Meitsi ehkä rupeis harrastamaan jojotusta ton jälkeen... Niskajojotusta.
No ei. Paska täsgä, mutta tuleehan niitä kesiä vielä. Tuleehan niitä..............![]()
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.