Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 57:sta
    Kun ne koulutkin alkoivat ja penskat kimpoilee tienposkessa, niin tehdään sopimus, että jos jonkun päälle pitää vielä loppukesästä ajaa, yritetään osua edes johonkin täyskasvuiseen kukkahattuun..
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Saako vetomiehen päälle ajaa
    Hattussani ei ole kukkia.
    juu.. ei kun mä fundeerasin vain sitä, että oikeastaan kaikki muut on liikenteessä omasta tahdostaan, paitsi noi penskat. Niillä, kun on toi oppivelvollisuus. Nehän oikeasti tahtois vain pelata WoW:ia (?!?) ja lukee moto-orggia, kun eivät saa vielä ajaa kotiloilla tai mopoilla. Eli toisin sanoen yhteiskunta on pakottanu ne pihalle kotiloiden armoille. Ois aika paska juttu mennä ja jäädä sitten mopon alle, kun itsellä on alla vain lenkkarit..
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle. Mutta muutama kymmenen missä auto on ajanut motoristin päälle ja ei ole ollut varmaan väliä oliko se kukkahattu vai joku muu hattu.

Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?

edit: muistuu mieleen jopa pillastunut raitiovaunu

Lainaa (Taikeri @ Elo. 16 2006,18:51) kirjoitti
    Se on se joka tulee vittuilemaan mutterilla kun oot pistämässä pyörääsi parkkiin.
    Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle. Mutta muutama kymmenen missä auto on ajanut motoristin päälle ja ei ole ollut varmaan väliä oliko se kukkahattu vai joku muu hattu.

Muutama vuosi sitten tällainenkin vahinko pääsi käymään. Joku customi muistaakseni ajoi Espoossa Niipperin-Kalajärven suunnalla eteen juosseen teinin yli seurayksella että jalankulkija pääsi hengestään.
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 16 2006,18:52) kirjoitti
    Se on se joka tulee vittuilemaan mutterilla kun oot pistämässä pyörääsi parkkiin.
    Jos se vittuilee muuten vaan, jos ei sun naama miellytä tai olet pannut sen vaimoa

Lainaa (jarmojs @ Elo. 16 2006,18:56) kirjoitti

Muutama vuosi sitten tällainenkin vahinko pääsi käymään. Joku customi muistaakseni ajoi Espoossa Niipperin-Kalajärven suunnalla eteen juosseen teinin yli seurayksella että jalankulkija pääsi hengestään.
    En ole kuullutkaan tai muista tuollaista. Jos se teini on yks kaks pelmahtanut tielle ei ole customi-kuskille jäänyt aikaa etsiä sitä kukkahattua.
    Harvinaistahan tuo mp:n ulkopuoliselle aiheuttama kuolema. Kolme on mennyt ei-moottoripyöräilijöitä jaksolla 1986-1995.

Ks. http://www.bajahill.net/mponnettomuus1986-95.html

http://www.bajahill.net/mponnettomuus1996-00.html
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
    Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
    Niitäkin on. Tässä yksi:

Olin itse kai 9-vuotias kun jäin moottoripyörän alle.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    vähän kai niitä tosiaan sattuu.. Ja sen mitä minä tiedän kokemuksesta sanoa, niin penskojen yliajajat on juuri niitä kukkahattutätejä, jotka tulevat siwan edessä vittuilemaan mopolle, vaikkei mopokuski ole edes paikalla

Tästä on hyvä lähtee..

Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
    5-6 vuotta sitten täällä Niipperissä yks motoristi ajoi tytön päälle, sillä seurauksella että tyttö menehty saamiinsa vammoihin.

Tyttö oli tullu bussilla, ja siitä kohtaa, missä nykyään on liikenteenjakaja valojen jälkeen, oli mennyt tien yli.. Motoristi oli ajanut kalajärven suuntaan, ja lähtenyt kiihdyttämään niipperin koulun kentän kohdalta (about). Eli on kerennyt kiihdyttämään hyvän matkaa.. En muista moottoripyörän merkkiä, mutta customi-pyörä se oli. Tyttö kuunteli muistaakseni korvalappustereoita, joten vois epäillä että hän ei oo kuullu lähestyvää prätkää. Tyttö ei myöskään ollu käyttäny suojatietä...
    (Silminnäkijän havaintoja muistellen, itse en onneksi ollut silminnäkijä.)

edit. Tyttö oli 15-17 vuotias..

Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Lainaa (Taikeri @ Elo. 16 2006,18:56) kirjoitti
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 16 2006,18:52) kirjoitti
    Jos se vittuilee muuten vaan, jos ei sun naama miellytä tai olet pannut sen vaimoa
    olen samaa mieltä...
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    Lainaa (iama @ Elo. 16 2006,19:11) kirjoitti
    Niitäkin on. Tässä yksi:

Kuolitko?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Tiedän yhden tapauksen jossa motoristi oli väistänyt pyörällä talon pihasta pyörällä tullutta lasta sillä seurauksella että kaatoi pyörän ja halvaantui...

Eikä ajanut ylinopeutta eikä keulinut...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    Itse tiedän myös yhden tapauksen, jossa motoristi väisti tielle eksynyttä lasta sillä seurauksella, että itse päätyi kiviaitaan.. Toinen puoli kehosta sen jälkeen toimi vajavaisesti. Etenkin oikea käsi oli lähes toimimaton. Tästä tosin on aikaa jo vuosikymmeniä ja kyseinen henkilö on poistunut keskuudetammekin jo...
    -Suzuki RGV-250 -91
    -Suzuki RG-125F -95 *myynnissä*
    -Suzuki PV-50- 91
    Lainaa (pronka @ Elo. 16 2006,19:34) kirjoitti
    vähän kai niitä tosiaan sattuu.. Ja sen mitä minä tiedän kokemuksesta sanoa, niin penskojen yliajajat on juuri niitä kukkahattutätejä, jotka tulevat siwan edessä vittuilemaan mopolle, vaikkei mopokuski ole edes paikalla

Tästä on hyvä lähtee..
    MITÄ KUMMAA? Outoa tekstiä...missä oot moista kokenut?
    *kukkis*, *pilkunviilaaja*
    Lainaa (Xtreem @ Elo. 16 2006,22:26) kirjoitti
    Niitäkin on. Tässä yksi:

Kuolitko?
    Meitsi pysähtyy suojatien eteen heti kun:

a) Pienet lapset ylittävät tietä
    b) Äidit lastenvaunujen kanssa
    c) Vanhukset

Kaikkien muiden yli olen valmis ajamaan, jos tulevat eteeni!
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
    Lainaa (pärinä-pänni @ Elo. 16 2006,23:56) kirjoitti
    MITÄ KUMMAA? Outoa tekstiä...missä oot moista kokenut?

Joo outoa siksi, kun se sattui mulle. Täytyy myöntää, ettei sillä ollut kukkahattua kyllä päässä sillä kertaa, mutta olis voinut olla.. Siinä se solvas motoristeja mun mopon luona, kun olin kauempana pankkiautomaatilla. Kertoili ystävättärelleen, kuinka oli nähnyt jonkun vetomiehen ajaneen päin punaisia!!

Sama muija paukautti myöhemmin samana kesänä autollaan yhden tenavan yli, kylläkin ilman vakavampia seurauksia.

Eli maailmaan mahtuu

Lainaa (Loosah @ Elo. 17 2006,01:02) kirjoitti

c) Vanhukset

tohon kannattaa pyrkiä!!
    - CBF600S = starttimoottori -

c) Vanhukset

Mä yritän viel pysähtyy jos on pyöräilijöitä.. (ellei ne oo jo valmiiksi pysähtyneitä.)

Niin ja kakkien kukkahattutätien kohdalla väännän urut auki.
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.
    Lapset liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä.
    Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
    Näähän on juu nää jokka on ajanneet jalankulkijan päälle niin niitä Uusiomotoristeja, ne on saanu Lahjakortin, ei ne osaa ajaa yhtään. Ei passaa laskea onnettomuuksiksi kun ne täydellä varmuudella tapahtuu.

Vetumiähille ei tapahu koskaa mitää.

Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Lainaa (Xtreem @ Elo. 16 2006,22:26) kirjoitti
    Niitäkin on. Tässä yksi:

Kuolitko?
    Reps
    BMW S 1000 RR-10
    "Vetomiehet liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä."

Sori, editoin vähän..
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen

c) Vanhukset

Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset.
    Superbike #7
    Lainaa (mopedman @ Elo. 17 2006,11:19) kirjoitti
    "Vetomiehet liikenteessä ovat itselleni sellainen varoitusmerkki, että vauhti automaattisesti hiljenee ja muutenkin on erityisen varovainen. He ovat niin nopeita ja aavistamattomia liikenteessä, varsinkin jos heitä on useampi kuin yksi. Huomio heillä on kaikessa muussa kuin liikenteessä."

* Sori, editoin vähän..
    Lainaaminen editointiin sopii oikein hyvin. Tosta saisi jo oman aiheensa, jossa tunnistettaisiin erilaisia varoitusmerkki ryhmiä. Vaikka taitasi yleisryhmä kotilot olla aika yli voimainen. Toki muitakin ryhmiä on täällä ansiokkaasti kiitelty.
    Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
    Ei aja motoristit lasten päälle. Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten enää ikinä aja alle 18-vuotiaiden päälle.
  30.  
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 17 2006,10:35) kirjoitti

c) Vanhukset

Kaikkien muiden yli olen valmis ajamaan, jos tulevat eteeni! *
    Sama täällä plus tietenkin kauniit naiset. *
    Aika tarkkaan tulee seurailtua noita ipanoita liikenteessä. Ne kun saatta kirmata tielle ihan koska vaan.

Mähän suorastaan ryntään kauniitten naisten päälle

Ai että oli mukava säikäyttää tuossa päivänä eräänä pari semmosta, mitähän ois ollu, 17-23v tyttöä suojatiellä. Seisoin punasissa ja tyttäret käpötteli tyytyväisenä tien yli ja toinen niistä katteli mua , tai sit se katteli sitä mustaa bemaria mun takana. Noh, eni vei, aika keskittyyneen näköisiä olivat molemmat. Ihan pakko oli töräyttää tööttiä. Jumapliuta että tytöt säikähti ja mä repesin... Ai että on kivaa olla ilkeä
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen