Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tuli tässä mieleen sellanen villi idea, että onko käytännössä mahdollista asentaa turbo kyseiseen pyörään?
    onkos mitään sivua mistä löytyisi juttua asiasta ja tietääkö kukaan paikkaa jossa sellasta tehdään?
    paljonkohan lysti tulisi maksamaan? *

nii ja oisko siinä edes mitään järkeä?!
    Onhan se hyvinkin mahdollista. Viime kevattalvella muutama kaveri värkkäsi omin nokkinensa turbon separiin. Hyvin mahtui katteitten alle, kiinnike kohtia piti hieman säädellä ja putsaria varten tehdä reikä kylkeen. Katteet ei ollu iha vaki mallia tosin, jotku spesiaalit jostaki saksanmaalta, isommat ku normit.

Ahtojen sekä bensapumpun kans oli värkkäämistä, mutta hyvin se laulatti loppupeleissä! Kytkin ei uusia voimia oikein jaksanu käsitellä ja luisti aika hyvin.

Eihän siinä mitään järkeä ole todellakaan, mutta onhan se munakas peli
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Heti viestiä kavereilles että päiväkirjaa kuvien kanssa nettiin, hopi hopi! =)
    "If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
    if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
    that nine times!"
    -Patrick Stewart
    Eikös noissa Formula Studenteissa käytetä juuri tota cebarin konetta turbon kera?

Olishan se varmasti hullun hauska laite
    Pain is just weakness leaving the body
    Kyllä käytetään, esim stadian tekemässä autossa. On muuten mun 50% tekemät softat tossa moottorinohjausjärjestelmässä *

Ja voin sanoo että tehoa löytyy, vaikka niillä onkin siinä kisasarjassa tosi tiukat säännöt. Muistaakseni cbr600 koneesta niillä säännöillä ne sai 140 something heppoo irti renkaalta ja ero seuraavaan kisailijaan oli yli 10 heppaa.

Ainiin, ja sen boksin voi ostaa tuolta.
    ProTurbo ei ilmeisesti ottanu mun ideaa kovinkaan tosissaan, ku en oo saanu sieltä mitää vastausta et asentaaks ne turbon mun mopoo * *

pitänee kysellä joltain "yksityiselt" jolla ois kokemust turboista!
    Lainaa (ville_ @ Touko. 28 2005,23:45) kirjoitti
    ProTurbo ei ilmeisesti ottanu mun ideaa kovinkaan tosissaan, ku en oo saanu sieltä mitää vastausta et asentaaks ne turbon mun mopoo

pitänee kysellä joltain "yksityiselt" jolla ois kokemust turboista!
    Kyllä nyt vastaus pitäisi tulla, vaikka projekti ei kauheasti kiinnostaisikaan.

Kyllä siihen ihan varmasti voi laittaa turbon ja saada sen vielä toimimaankin, mutta kunnon pajassa teetettynä maksaa useita tuhansia.
    RSV Mille
    Paljon maksaa eikä tuossa mitään järkeä oikeastaan ole. Sitten ymmärtäisin, jos haluaisit itse ihan rakentelun ilosta asentaa föönin pyörääsi, mutta eihän siinä mitään hauskaa jos annat homman jollekin toiselle.

Osta 1000cc. Niissä on myös runko ja muut osat mitoitettu suuremmille tehoille.
    Lainaa (Stobias @ Touko. 29 2005,12:54) kirjoitti
    Sitten ymmärtäisin, jos haluaisit itse ihan rakentelun ilosta asentaa föönin pyörääsi
    kyllähän sen ite saisin ehkä jotenki asennettuu, mut siin vaihees ku startti nappulaa meinaa painaa, niin kannattaa juosta helvetin kauas *

lähinnä asennuksen onnistumisen kannalt aattelin turvautuu ammattilaisee.. *

mutta tää nyt on vaa haave joka varmaa jää tän pyörän omistus aikaan toteuttamatta..
    tai eihän sitä koskaan tiiä *
  10.  
    Itse funtsin että pitäisköhän lainata vähän rahhaa ja ruuvauttaa fööni kiinni tohon gsxr kusiaiseen. Fighter + turbo + 150hv takapyörälle =
    "Kuulin" vielä että turbo kusiaisessa vaan tekee alarekisterin entistä lussummaksi. Mitä sitten, onhan ne yläkierroksetkin olemassa.
    Nykyisillä välityksillä keulii ihan kiitettävästi joten mitäköhän tapahtuisi turbon asennuksen jälkeen.
    Kyllä se kai olis järkevämpää ostaa vaan isomman moottorin omaava rätkä ja sitten turbottaa kun ei enään riitä.
    Järkevämpää. Ei tää harrastus taida sitä ollakkaan joten...