Nii että onko kokemuksia tuosta x11 vaikuttas mielenkiintoselta!?!?!?!?
![]()
![]()
TÄ-Blade-GSXR1000k7-EXC250-City-Army-TÄ
Lyhyehkön koeajon jälkeen:
Istunta on pysty ja tuulen suojaa ei ole joten urku auki sarvissa saa todellakin roikkua. Rajut kiihdytykset ovat sikäli hankalia että isommalle vaihtaakseen pitää jo vähän löysätä että saa kytkinkahvasta kiinni
Koneessa sitten löylyä ihan mukavasti eli lähteehän tuo kuin hauki rannasta vaihteesta riippumatta.
Ihan hyvä möhkö mutta ehkä jo hieman massakas kikkailuun ja tuo totaalinen tuulisuojan puute haittaa reipasta menoa. Ei mikään aloittelijan pyörä.
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Eihän isommalle vaihdettaessa tarvita kytkintä!(maantiesika @ Touko. 26 2005,09:15) kirjoitti
Mielestäni X11:n kone oli hauska mutta alusta ei oikein pysy koneen mukana. Lisäksi koko härveli näyttää mielestäni jokseenkin pöntöltä edestä päin. Runko menee koneen ympäri minkä vuoksi se on älyttömän leveä.
- JAM Racing Team -
Eikös kone oli periaatteessa lähestulkoon sama kuin XX:n kone?
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Taitaapi olla mutta vähän kesympi versio...(Athene @ Touko. 30 2005,09:07) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Noin 20hv vähemmän mutta vääntöhuippu keskialueella.(Athene @ Touko. 30 2005,09:07) kirjoitti
Do you have premonitions of déjà vu?
Kolme kesää sitten tapasin ruotsalaisen pariskunnan Rheinhessenissä ja kaveri oli todella tyytyväinen pyöräänsä. Oli kuulemma ihan ok päästellä päivätolkulla 140 km/h eikä ollut tämmönen niska kuin minulla. Ulkonäkö on aika outo mutta Hondan laatu...
Do you have premonitions of déjà vu?
1 vaihde vähemmän, 1 tasapainoitusakseli vähemmän. Nokkia ja ajoituksia muuteltu nakupyörään sopivamman koneen saamiseksi. Varmaan jotain muutakin, mutta samoista raudoista pääosin.(Athene @ Touko. 30 2005,09:07) kirjoitti
-Timppa-
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito