Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Eli kyseisen kaltainen operaatio on ollut harkinnassa ja ketjujen käyttöikä alkaa olla tapissa. Pyöränä on 600 hornetti ja vakiovälyksillä on hivenen liikaa huippunopeutta (hienot perustelut), eikä hauskuuskertoimen parantaminenkaan olisi pahasta. Eli onko joku vaihtanut välit hornettiin ja jos on, niin minkälaista settiä. Pyörän tulisi kuitenkin olla kohtuudella ajettava vielä moottoritienopeuksissa, ilman että kone huutaa hoosiannaa reilun satasen vauhdista kutosella.
  2. #2
    Pakko kommentoida, vaikkei ihan just vastaa kysymykseen; pyöränä ZX 6 R -03 ja kylläpä muuttuupi kikkailuominaisuudet pelkästään eturatasta piikillä pienentämällä (näin isot pojat kertoi ) Eikä ees ketjuja tarttee lyhentää

    Eikä maksa kuin 15egee. Mut huonona puolena on ettei pärrä kulje enää 250, vaan jotain 220

    Eli suosittelen
  3. #3
    no kertokaapas tyhmälle....vaikuttaako toi mittarivirheeseen ja jos/kun vaikuttaa niin vaikuttaako paljonkin?
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
  4. #4
    Lainaa (pasi1 @ Heinä. 12 2005,11:35) kirjoitti
    no kertokaapas tyhmälle....vaikuttaako toi mittarivirheeseen ja jos/kun vaikuttaa niin vaikuttaako paljonkin?
    Vaihdoin juuri omaan mopoon eteen -1 ja taakse +1 piikkiä. Pyörä muuttui täysin, ja 6. vaihdekin on nyt käyttökelpoinen. Radalla mopo lähtee mutkasta todella kivasti ja suoranopeudet mopo kelaa huomattavasti nopeammin. Kikkailuominaisuuksista en tiiä, kun ei se keula koskaan nouse.

    Mittarivirhe nousee äkkiä jonnekin 10-15% tietämille. Ongelmaan auttaa Speedohealer, jolla vaan asetetaan haluttu korjausprosentti.



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  5. #5
    semmoisessa pyörässä jossa mittarinanturi on etupyörän (renkaan) navassa, ei toisiovälityksen muuttamisella ole mitään yhteyttä mittarin näyttämään/virheeseen



    m583"s"

    Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
  6. #6
    Lainaa (suti @ Heinä. 12 2005,22:06) kirjoitti
    semmoisessa pyörässä jossa mittarinanturi on etupyörän (renkaan) navassa, ei toisiovälityksen muuttamisella ole mitään yhteyttä mittarin näyttämään/virheeseen

    niinpä.....aika harvassa vaan rupeavat olemaan nykypäivänä.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
  7.  
  8. #7
    Lainaa (pasi1 @ Heinä. 13 2005,08:31) kirjoitti
    Lainaa (suti @ Heinä. 12 2005,22:06) kirjoitti
    semmoisessa pyörässä jossa mittarinanturi on etupyörän (renkaan) navassa, ei toisiovälityksen muuttamisella ole mitään yhteyttä mittarin näyttämään/virheeseen

    niinpä.....aika harvassa vaan rupeavat olemaan nykypäivänä.
    Niinpä. Jos anturi on vaihdelaatikkossa niin vaikuttaa nopeusmittarin näyttämään. Mun pyörässä taas on anturi takanavassa. Tosin ei ole rattaitakaan mitä vaihtaa vaan kardaani...
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."