Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    Lainaa (speedmaster @ Touko. 25 2005,22:39) kirjoitti
    Kitkakertoimella 1 on mahdollista saavuttaa maan vetovoiman kiihtyvyys, joka on Suomessa n 9,81 m/s^2. Sata kilometria tunnissa, eli 27.778 m/s saavutetaan siten siinä 2.3797 sekunnin tietämillä (Neliöjuuri(27.778*2/9,81) = aika).
    Jos kiihtyvyyttä haluaa parantaa, pitää kitkakerrointa lisätä, tai muuttaa pohjoisemmaksi, jossa maan vetovoiman kiihtyvyys on suurempi *
    Yhen g:n kiihtyvyyden pystyy kyllä ylittämään, koska kumi pureutuu asfaltin huokosiin. Eikä tartte edes siipiä tai muuta lisävoimaa joka painais alaspäin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #32
    Vaikka absoluuttisia totuuksia on täällä jo viljelty niin senkin uhalla laitan vielä jonkun jeesuksen aikaisen threadin toiselta foorumilta

    LINKKI"



  3. #33
  4. #34
    Lainaa (Make80 @ Touko. 25 2005,13:21) kirjoitti
    Hypoteettinen maksimi: E=mc2
    ...ja E (energia) on tosiaan yhtä kuin maksimikiihtyvyys
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  5. #35
    Lainaa (speedmaster @ Touko. 25 2005,22:46) kirjoitti
    ...ja miehet painavat enemmän kuin Virossa.
    Taitaa vika olla geeneissä.
  6. #36
    :tässä fakta...
    energia-
    liikemäärätensori on T_ab = (F_ac
    F_bd g^cd - 1/4 g_ab F_ij F_kl g^ik
    g^jl)/(4 pi), missä g on metrinen
    perustensori ja F sm-kenttätensori
    eli Faradayn tensori. toisaalta taas ajatellen maksimia konetehollisesti saadaan L = 7,5log z + 7,5log p +15logV + 30log n −16 ± 3 dB pA me h (4.1)
    missä z on sylinterien lukumäärä, pme sylinterin tehollinen keskipaine täydellä kuormituksella
    [bar], Vh iskutilavuus sylinteriä kohti [dm3] ja n pyörimisnopeus. Kaava pätee
    suoraruiskutteisiin rivimoottoreihin tehoalueella 50-–200 kW.
    Tällöin seuraava yhtälö on voimassa
    ( ) cos [ ( ) ] cos ( ) 0 pk 0
    1
    pk p t = p ω t − c− s −φ = p ω t − ks −φ
    = p ω t − k ⋅ x −φ = p eiφ 0 eik⋅xe−iω t
    pk 0 pk cos ( ) Re ,

    ken muuta wäittää walehtelee.. Kiihtyvyydet voidaan ajatella suhteellisesti, jolloin merkitään suhteellinen kiihtyvyys r..=r..2-r..1 . Koska moottoripyörän massa on mitätön maan massaan verrattuna, voidaan huoletta merkitä m1+m2=m1.
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  7. #37
    Lainaa (teetee600 @ Touko. 25 2005,20:35) kirjoitti
    Mikähän on nopein mitattu 0-100km/h tuloss tollasella normaalirakenteisella kyykkypyörällä?
    Taitaapi olla 2.5 sek ja pelivälineenä Suzuki RF 900
    1835
  8. #38
    Lainaa (Ghostrider @ Touko. 28 2005,09:26) kirjoitti
    Lainaa (teetee600 @ Touko. 25 2005,20:35) kirjoitti
    Mikähän on nopein mitattu 0-100km/h tuloss tollasella normaalirakenteisella kyykkypyörällä?
    Taitaapi olla 2.5 sek ja pelivälineenä Suzuki RF 900
    Alkuperäisen kysymyksen voiskin varmaan asettaa: Miten paljon alle 2.5s pääsee katupyörällä 0-100km/h
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  9.  
  10. #39
    Lainaa (tertsunen @ Touko. 28 2005,00:32) kirjoitti
    Lainaa (speedmaster @ Touko. 25 2005,22:46) kirjoitti
    ...ja miehet painavat enemmän kuin Virossa.
    Taitaa vika olla geeneissä. *
    Ja naisten suhteen ero taitaa olla vielä huimempi.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12