minkä merkkisiä renkaita kelläkin on ajossa ? omassa on nyt Bridgestonen Battlax "jotain vanhaa mallia" ja uutta pitäisi laittaa.. yleisesti huomasin että Pirellin Diabloa suositaan (rengasmerkki/malli) ainakin saksasta tilattaessa...
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Mulla on catissa tällä hetkellä Diablo takana ja joku mikälie Bridgestone edessä. Etugummi vaihtuu Diabloon näinä viikkoina. Diablo tuntuu ainakin takana tosi asialliselta.
Honda VTR 1000F
Moro! Viime kesänä oli edessä ja takana Mezin MeZ4 ja nyt enää edessä... Taakse tuli keväällä toi Mezin 6 Ja on muuten paljo parempi kumi kuin 4:nen... Diablot oli myös puntarissa valitessa mut laitin mezin ja tosta kutosesta ei vielä ole muutaku hyvää sanottavaa, saas nähdä paljo kestää kilometrejä... Nyt takna vasta 500....![]()
Misukan Pilot Road:it edessä ja takana, hyvin pyörii![]()
RoadTec Z6 odottamassa vaihtoa alle. Diablot oli myös harkinnan alla.
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
Pirelli diablo...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
paljonkos diablolla ( kissaan sopivilla renkailla yleensä ) ajaa kilometrejä ? ratapito ei ole mulle tärkeä, koitan pysyä tiellä..
alkaa takakumi olla siinä iskussa että vois suditella sen loppuun tai käydä tehopenkissä höyläämässä - huvikseen onko kWatit tallella :-)
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Hmmh, radalla en ole käynyt mutta aika haipakkaa mopo on tuolla ihan normaaliajossa saanut.(pekko5 @ Touko. 12 2005,10:34) kirjoitti
Oliskohan takasella väännetty nyt joku 10 tkm, ihan hyvin tuntuu kestävän ja vielä on pintaakin jäljellä...
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
koittelin kepillä "rengas-jäätä" tuola hondapuolellakin...
----
metka homma. moni XX -mies vetää BT 020 :lla tyytyväisenä, Yammu miehet laittaa järjestään Diabloa ja polkee BT:t ojarummuksi. hö ? koita tässä nyt sitten järkeillä mitä Thundercatiin laittaisi... 120/60-17 ja 160/60-17 on rengaskoko. luokitellaankohan ukkoskissa raskakeulaisiin ?? nyt on BT 057:t miltei loppuuajettuna alla, enkä sinänsä osaa niitä moittia, tosin autobaanalla kuluivat aika nopeesti...
----
minkälaisia kommentteja tähän tulee ?
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Metzelerin sportecin vaihdoin diabloon enkä ole katunut. Toi nyt on ainakin varma valinta kisuun.(pekko5 @ Touko. 24 2005,19:15) kirjoitti
Käyttäjiltä kuultua että 020 olisi alussa ihan hyvä mutta muutaman tonnin jälkeen nakista tulee liukas - tiedä sitten.
Itse ainakin tyytyväinen diablon kestävyyteen. Oliskohan takasella ajettu nyt joku 13 tkm ja hyvin pintaa ja pitoa vieläkin vaikka kaasua tulee yleensä annettua ihan reippaastikin.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Hakua hakua/vanhojen kaivamista, pliis...Monta kertaa on Catin/Acen renkaita täällä pohdittu, että hyvä ja varmasti kattavampi aineisto löytyy kun hieman selaat.
Mulla oli aikoinaan Catissa BT010:t, ihan jees. Nyt Acessa Metukan Rehnnsport edessä ja Pirellin Supercorsa takana, pitoa tuntuu riittävän. Edellinenkin etunen oli Rehnnsport, baanalla lämpeni "ruvelle" asti, mutta taisi olla optimaalinen käyttölämpötila kun kulutus oli tuskin havaittavaa yli 5tkm:n reissussa.
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Mulla oli "aikoinoaan" Catissa edessä muistaakseni BT010 ja takana BT020. Kokemukset olivat ihan ok, käyttö oli silloin ihan katu kruisailua ja sitä ne kesti mukavasti 10 tkm. 10 tonnin jälkeen etukumi alko täristää ja kun sitä tarkemmin tutki niin havaitsin että se oli kulunut ns. hampaille keskeltä.... *
Täältä lukeneena muistaisin että jollakin muulla oli myös saman tyylisiä havaintoja Batlaxista. *
Nyt Rykkösessä alla ensiasennus renkaat Pilot Powerit.... niistä ei vielä oikein mittavaa kokemusta kun takana vasta 3000 km.... *![]()
<p>Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org</p>
Mulla on oli catissa BT020:t kun ostin sen.
Etu renkaassa oli pintaa vielä reilusti mut oli niin aalloilla että ravisti erityisesti jarruttaessa. takasessa oli reilu pari milliä.
Kylmällä olivat liukkaat ja vesi vaan pahensi. Jos sattui oikein lämmintä, oli ok. Kallellaan hieman levoton, vaikka pitoa olikin tarpeeksi kadulle, suoraan ajettaessa hyvä.
Nyt pari satsia Diabloja ja olen ollut tyytyväinen, ketterämpi, luottamusta herättävä. hyvä tuntuma ja tottelee hyvin kallellaan. Suoraan ajaessa herkempi muuttamaan suuntaa jos kuski tekee jotain-reagoi uhjaukseen herkästi. Pitoa on niin että jopa radalla on saanut haparoidakin ilman seuraamuksia tai edes luisuja (keskiryhmässä) Eikä tiellä vesikeli oo ongelma. Takanen kesti n 10tkm. jossa aina välillä pitkiä siivuja suoraa tietä (300-600 km siirtymiä)... joten reunoilla olisi ollut varaa.
seuraavana alle menee bt 14, ihan vain kokeilun vuoksi.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät