Pari aiempaa tuossa jo mainitsi että kustannustehokkain tapa saada tehonlisäystä on mp:n vaihto.
Eli joku 16 venttiilinen nestejäähdytetty ruisku...
Mutta mikäli pysyt ZR-7 mallissa niin kyllä silläkin ehtii
Oma on nyt 100 000 kilsan kunniaks vähän porattu ja vielä penkittämättä muutoksen jälkeen.
Barracudan neljä yhteen putki ja KN-putsari.
Onhan noiden suuttimienkin kanssa pelleilty ja perstuntuma on ihan OK.
seoksista lisää penkityksen jälkeen.
2000_km/24h club,
3 x rataperse *2004 1725km, 2005 2099km, 2010 2075km.
Kawasaki ZR-7 * *750 *2000 (2000 - 20??),
Kawasaki Zephyr 750 *1991 (1993 - 2000)
Tunturi Tiger
Moimä hommasin kesän alussa itelleni zr-7 -99 laitoksen joka ei toiminut ollenkaan
. Nyt pari kuukautta kaasareita säädelty ja kaikkea uusittu. En saanut pyörää toimimaan irrallisilla vapari suodattimilla. Onks kukaan asentanu noihin ruiskua? Ja vikakin löytyi käyntihäiriöihin. Kaasareiden kohot eritasoissa ja joku edellinen asentanut liian isot suuttimet. Nyt vihdoinkin toimii hyvin.
sivulaukkuja miettinyt muuttaako miten ajotuntumaa?
Aina joku päristeltävä pitää olla.
Toki ne saa toimimaan, mutta ei millään pelkällä suuttimien vaihdolla ja tyhjäkäyntiruuvien kiertelyllä.Luistin jousi ainakin pitää löytää sopiva ja yleensä jyrkemmät neulat myös.
Triumph Bonneville Bobber Black -18
KTM 690 Enduro R -15
Vespa GTS 300 SuperSport -21
Liittyen aiempaan
25.2.2021 penkitetty Samin Autopajalla Espoossa sekä pojan vakio -99 ZR-7 että oma.
Jos tuohon pajaan haluaa tutustua niin ainakin tuossa Uskalin videossa kohdassa 13:00 penkitetään uusi H2 kawa.
n. 85000 ajetun vakion käyrä näyttää tuolta20210225_Kawa_ZR-7_Vakio_tehokäyrä.jpg
Ja n. 120000 ajettu 810 kuution ZR7 on tuossa sekä dB-killerin kanssa että ilman.
20210225_Kawa_ZR-7_810_tehokäyrä.jpg
2000_km/24h club,
3 x rataperse *2004 1725km, 2005 2099km, 2010 2075km.
Kawasaki ZR-7 * *750 *2000 (2000 - 20??),
Kawasaki Zephyr 750 *1991 (1993 - 2000)
Tunturi Tiger