Jousituksen asetusten ja ruotsinkielisen manuaalin kanssa räplääjät, vilkaiskaahan oiheinen ennekuin rikotte ruuveja samaan tyyliin kuin minä:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....y435773
juu,et ole ainut joka....ihmettelin että kuinka ihmeessä voi olla ruuvi näin jumissa uudessa pyörässä.Onneksi luovutin suosiolla,tutkin asiaa ja kappas ruuvi olikin toisella puolella,ja hyvin vääntyili ja kääntyili....
It only takes willpower.
Meinasi sama kämmi käydä myös minulle. Onneksi tuli katsottua myös toiselle puolelle. Pyörä on niin mukavasti vielä kallellaan tuella, ettei sinne oikein helposti edes näe.
Wicked *
Olisi meikäläisenkin vaan pitänyt vetää henkeä ja miettiä hetki, mutta tuppaa olemaan paha tapa että minulla välillä juuttuu tekemisen meininki päälle ja sitten tulee turailtua. Nyt oli vielä tukena manuskan selvä kuva ja iso meisseli oli sopivasti käden ulottuvilla, joten ruuvin kantaa tuli kyllä jonkun verran murjottua - taitaa olla locktitella kiinni, mikä ruuvi tuo nyt sitten onkaan.(jyrhen @ Touko. 23 2005,10:12) kirjoitti
Pikkuisen kyllä ihme meininkiä, eikös sinulla ollut edellisen vuoden Triple? Luulisi jonkun Triumphilla pikkuhiljaa fiksaavan sen manuaalin, jos väärä kuva ja ohje on ollut mukana jo vuosia.
Jep-.Omani on mallia -04-,ja totta,voisihan tuon virheen toki
ohjekirjasta oikaista,ettei satu vahinkoja...
It only takes willpower.