Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 62:een 62:sta
    Lainaa (Ekku @ Touko. 22 2005,12:50) kirjoitti
    Ihan hyvä kysymys, kun joku vaan ensin määrittelisi tuon "sport touring" pyörän.

Oman määrittelyni mukaan siinä pitäsi olla ainakin seuraava varustus:

-laukkusatsi

-mahdollisesti matkustaja

-kardaaniveto

-mielellään sen kokoinen tankki, että sillä ajaa ko. varustuksella lähemmäs tai yli 300km tankaamatta, jotta ei tarvitse turhan usein pysäytellä

Taitaa vaan ehdokkaat olla noilla määreillä vähissä.

Joskus olen kavereille sanonut, että siinä vaiheessa kun meikäläinen on Goldwingiä hommaamassa, niin sitten saa toimittaa hoitoon

Eilen vaan tuli ajellessa mieleen, että alkaa tuo mukavuudenhalu ajamaan meikäläistäkin koko ajan enemmän siihen suuntaan...
    Hanki aluksi Pan European, niin ei tarvi olla pitkään hoidossa
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
  2.  
    Lainaa (Moottoripyöräilijä @ Elo. 11 2005,19:13) kirjoitti
    eli tarkoitat kun istuma asento ratkaisee, että kaikki streetfighterit nakupyörät ENDUROT on sohvia???

toisekseen yamahan sivujen mukaan sillä ei mallistossaan yhtään touring pyörää *
    no mun mielestä FJR:n istuma-asento on mulle liian pysty, siis "sohvamainen", mut jokainen saa tietysti itse määritellä, mikä tuntuu sopivalta * *

ja nyt vertailtiin mun mielestä tourer/sport-tourer pyöriä, eikä enskoja tai nakuja otettu lukuun lainkaan, eikä ainakaan varsinaisia "sikavankkureita", jota suositeltiin tässä keskustelussa tuon poliittisesti epäkorrektin ****sohvan tilalle

Mitä sitten tulee tuohon seikkaan, että Yamahalla ei ole touring-pyöriä, niin ainakin Saksan Yamahan sivusto luokittelee FJR:n toureriksi!! * *Ja siviilipuolella on myös tällainen porukka ja sivusto.
    Tehtaan pitäis vissiin harjoittaa tarkempaa ohjausta, ainakin jakeluketjussaan... *

Mut leikki leikkinä! * *Kukin tietysti kehuu * *omaansa, ja mollaa * muita, eiks nii!?! * **...siis ei kellekkään hernettä nenään näistä jutuista *

GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123